|
ב-ג-ד-י-ם- ! ! ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Shahar
קודם כל תיכול להגיד סטייליסטים
דבר שני.. אנלא מגרבץ גם ככה..
ואני הולך רק עם גינסים צמודים, לא עם בד אחר צמוד ובגלל זה לא ממש שמים לב אם עומד... ועד היום לא שמעתי מילה על זה...
ובקשר לתחתונים
יש גזרות נמוכות לתחתון..
איך חשבת ללכת עם גינס נמוך ..
בכל מקרה.. לאדע מה הסטייל אצלך... פה זה בן זונה |
יש משהו במה שאתה אומר אבלל תתפלא יש אנשים שמגרבצים ראיתי היום מישהו עם חברההה שלו והוא שם מכנס ג'ינס והוא דפק גירבוץ אחושקשוקיי!!!!
כאילו גם אם לא רצית לראוות אז אתה רואה כי הוא הבליטט הזהה
כול השקקקקקקקק ביייציםם שלו זה היה דבר מפחיד ביותר
אז תראה שיש אנשיים ויש אנשיים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by itamarsan
יש משהו במה שאתה אומר אבלל תתפלא יש אנשים שמגרבצים ראיתי היום מישהו עם חברההה שלו והוא שם מכנס ג'ינס והוא דפק גירבוץ אחושקשוקיי!!!!
כאילו גם אם לא רצית לראוות אז אתה רואה כי הוא הבליטט הזהה
כול השקקקקקקקק ביייציםם שלו זה היה דבר מפחיד ביותר
אז תראה שיש אנשיים ויש אנשיים |
אחי אתה מדבר על מכנס עם בד אחר.. לא ג'ינס
בגינס זה לאיכול לבלוט אם הוא צמוד באמת כי זה מאד צמוד וזה לא מבליט...
במכנס פותר אני מבין זה במת שיא הבולט
אבל בגינס בחיים לא יראו
אולי יראו בליטה קטנה של הזין רק... לא משהו שימשוך תעין |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מהמה !?
(מזה המילים האלה...)
תיכול להגיד סטייליסט
|
אוחצ' זה בן עם חולצת בטן וג'ינס מתרחב ענקי....
:)
(אולי החבר'ה שלי המציאו את המילה הזאת, חשבתי זה דבר מוכר!) :D
ואני מסכים איתך בקשר לבגדים צמודים - זה בגדר חובה כשאתה הולך עם ג'ינס..
אני שונא שאנשים לובשים בגדים ענקיים (סטייל נלי) זה פשוט דוחה..:)
עזבו אתכם עם כל ההגדרות האלו סטייליסט ושטויות..אל תנסו לחכות אנשים. תמצאו את הסגנון שלכם, תשקיעו ותתלבשו יפה ולא מוזנח..! |
|
|
| AnthemFreak |
Shahar
שחר יסטייליסט מטורף..
יש לך איי סי קיו??
שלח לי בפרטי או שתשאיר אותו פה בטרד |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי אתה מדבר על מכנס עם בד אחר.. לא ג'ינס
בגינס זה לאיכול לבלוט אם הוא צמוד באמת כי זה מאד צמוד וזה לא מבליט...
במכנס פותר אני מבין זה במת שיא הבולט
אבל בגינס בחיים לא יראו
אולי יראו בליטה קטנה של הזין רק... לא משהו שימשוך תעין |
נכון אתה צודק זה היה דמוי כזה ג'ינס אבל מכנס גומי כזההה
אתה בכלל אוהב דברים צמודיםם????? |
|
|
| Shahar |
ברור שאני אוהב צמוד זה הכי יפה..
הכי הכי אני אוהב צמוד מהתחת עד הברך ומשם מתרחב עד הרצפה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
ועם חוטיני ורוד מציץ מלמעלה
:wtf:
סתם תהיה בריא איך שמתאים לך |
פפחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי !!!
| quote: | Originally posted by NyKoN
איכס
לקסטרו מן היו בגדים יפים עכשיו ראיתי איזה טי אחד יפה וזהו
בעיקרון אני מתתת על סווטשרים ענקיים כאלה עם כובע כזה ומקום לידיים
וכל האלה של הסיום מסלול וטירונות שאני לוקח לאח שלי.. רק שהוא לקח ולא החזיר המניאק..
:/
בגדים קצרים... לא לובש מכנסיים קצרים וחולצות קצרות רק ממש קצרות של ליוויס נעימות כאלה או החולצות 3/4 של הסיומי מסלול למינהן
|
אין על החולצות-צבא ...
הם תמיד נוחות לאללה !
והחולצות 3\4 קוראים לזה חולצה אמריקאית ... :)
| quote: | Originally posted by NyKoN
זה בגדים של פאגים או ערסים לפי דעתי
וזה לא נוח בשקל
|
פחחחחחחחחחחחח
*agree*
! |
|
|
| Shahar |
אנשים פה לא הכי בקטע של סטייל אה...
ח |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנשים פה לא הכי בקטע של סטייל אה...
ח |
שמע אחי כאילו בלי להעליב או משהו
אבל מי שלובש בגדי נשים קוראים לו קוקסינל
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
שמע אחי בלי להעליב
יש משהו שנקרא סטייל
וכנראה שזה לא נוגע להרבה אנשים פה..
ואנלא מדבר על חולצות בטן מעל הפופיק..
עד הפופיק זה בסדר..
חולצות קשירה אנלא לובש מן הסתם
חולצת סירה אפשר..
וכמה שאמרתי יש מלא חולצות לנשים שאם בן ילבש אותם בחיים לא ידעו שזה של נשים
תלוי איזה גוף יש לך..
ורק שתהיה בעניינים
גם יודה לוי לובש סטייל כזה ועוד הרבה אחרים שמתלבשים ממש בן זונה..
תלוי מי הבנאדם
בכל מקרה תלבש מה בראש שך.. אני רק אומר לך מה זז בעולם
;] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
שמע אחי כאילו בלי להעליב או משהו
אבל מי שלובש בגדי נשים קוראים לו קוקסינל
:rolleyes: :rolleyes: |
לך לתל ברוך תראה מה זה קוקסינלים...
אני חויתי חוויה לא נעימה עם איזה תימני אחד שם
אני יפתח ויאמר שזה לא מה שאתם חושבים!!!@@#$!@#!@#$@#%!@#$%!#$@ :whip: :mad: :whip: :mad:
פשוט לחבר שלי היה מצלמה והלכנו בשביל הצחוקים לצלם זונות בתל ברוך... ולא היו זונות
אז הלכנו לחלק של הקוקסינלים...
וצילמנו מרחוק וזה לא תפס...
אז התקרבנו ואז איזה תימניה באה אלינו ככה ועושה לנו בקול של גבר
למה אתם לא מבקשים רשות והכל...
אז חבר שלי שואל אותה אם אפשר... אז היא אה הוא עושה לו לא אני נראית מוזנחת... כל היום הלקוחות תמצצי, תמצצי...
קיצר היא עושה אני לא מצטלמת...
ואז היא הסתכלה למושב האחורי איפה שישבתי ועושה לי כזה וואי איזה גוף יש לך איזה שרירים... אני רוצה תמונה איתך...
עכשיו ממש לא רציתי!!! אבל חברים שלי הכריחו אותי...
אז יצאתי מהאוטו כזה וחייכתי... למה תמונה והכל
פתאום ההוא נצמד אליי... אני כזה מתחיל לאבד את החיוך... ואז הוא התחיל ללטף אותי בגב...
וואי איך פחדתי שם!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
אבל התגברתי על זה...
ולפני כמה ימים סתם עשינו סיבוב ופתאום ראינו את הקוקסינל השני שהיה עם התימני... עכשיו השני הוא בלונדיני גבוה כזה... נראה כמו הקוקסינל מהקליפ של כריסטינה אגילרה... רואים עליו שהוא גבר... או אמור להיות גבר
אז בקיצר חבר שלי מתחיל לדבר איתו ולהסתלבט עליו...
עושה לו ככה...
"איפה החבר התימני שלך"
"איך העבודה"
"הכסף טוב"
וההוא עושה לנו עוד מעט כולן יבואו והכל...
ואנחנו נשפכים מצחוק!!
קיצר... עבר וטוב שככה!! |
|
|
| Shahar |
| בקיצר יש הבדל בין קוקס לבין סטייליסט.. פשוט לא נראה לי ששמתם לב להבדל הדק.. |
|
|
|
|