|
תחרות מלכת היופי...
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
תגידו לי משהו
זה אני, או שאף אחת מהמועמדות הסופיות לא ממש יפה? |
|
|
| Hell_Copter |
זה אתה... :)
יש איזה אחת או שתיים יפות
אבל יש משהו בדצה שמעצבן אותי!!! אני רוצה לזרוק עליה כפכף!!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
| היא אשכרה מעצבנת לי את האשך הימני! |
|
|
| DjChook |
איכס
מה זה חביבת הקהל הזאתי
מספר 3 שולטת
גם 2 |
|
|
| Gil Shwarts |
| היא דווקא נראית כמו אחת שמשתוללת... אם אתם מבינים על מה אני מדבר :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
איכס
מה זה חביבת הקהל הזאתי
מספר 3 שולטת
גם 2 |
חביבת הקהל ממש לא משהו!!!!!!
מה שכן שההוא עלה לקרוא לחביבת הקהל דצה עושה לו חביבת הקהל תצא עכשיו מהמעטפה שלך...
ציפיתי שמישהי באמת תקפוץ משם... :rolleyes: |
|
|
| TinkerbeL |
חחחחחחחחחח
רציתי לפתוח טרד על זה
אבל חשבתי שכולכם תתנפלו עלי במכות!!
אין אף אחת מיוחדת
חשבתי שהאלינה הזאת חמודה
אבל
לא משהו |
|
|
| luckystrike |
לא ראיתי
מי זכתה ???
נגמר כבר ????
בכל אופן דצה הזאת סתומה !!!
אאאאררררר
שונא אותה !!!
אורנה ומשה אופניק האלה ... |
|
|
| NaOren |
על הזיין שלי מי תזכה
הרג אותי שלפני כמה שנים ערביה זכתה
מאז אני שונא את התחרות הזאת! |
|
|
| Gil Shwarts |
מזה???
אורנה הזאת לא יודעת להנחות!!
כל פעם שהיא מזמינה מישהו לבמה
זה נשמע כאילו יש עוד 1000 אנשים שעולים באותו הזמן! |
|
|
| DjChook |
לא מורן,
תסתכל עכשיו
עכשיו אומרים מי הולכת לזכות
עוד כמה דקות |
|
|
| TinkerbeL |
פרסומות.......
באמת תחרות מפגרת!!!
מלכת יופי שבאמת הייתה יפה זאת לינור אברג'יל |
|
|
|
|