return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ארטיקים
View this Thread in Original format
DjChook
מישהו טעם את השלגון החדש של פסק זמן

ממש התאכזבתי

הוא ממש מסיבי

ויותר מדי שוקולד
TinkerbeL
חחחחחחחח
לא ידעתי שזה קיים בכלל!!!

אבל אתמול קניתי כמה סוגים טובים של גלידות שיהיה מה לאכול בבית :p
Shahar
גועל נפש
מזה הבאפל הזה מתחת..
שמים ביסקוויט !! לא באפל
איכסה גועל
הארטיק הכי טעים לדעתי זה הקולה-לימון
Hell_Copter
ארטיק של פסק זמן!?
אשכרה משעמם להם אה...!?

כמה עולה פלוס מינוס?
שווה עוגיה?
Shahar
שווה לזין אם כבר..
גועל נפש..
עולה 7
nargila-man
אם כולם אומרים שהוא חרא...
אז כנראה שאני רגיל לאכול חרא..

אני אהבתי אותו מאוד....
luckystrike
וואי ט'רד טוב !

אחלה רעיון ארטיק פסק-זמן ... באמת לא טעים ?!?
נשמע טוב ...
אאאאאאההההה אני רוצה ארטיק !!!

אבל בזמן האחרון המחירים יקרים רצח ! איזה 10 שקל
לארטיק נורמלי מסכן ! איזה הגמה אלוהים !

אני אומר לקחת כוס חד פעמית לשים סירופ פטל ומיים
ולתקוע בפריזר עם כפית ואז חוזרים לילדות ולגיל 3
ואוכלים קרטיב מאולתר ... :)


מישהוא טעם את הסדרה החדשה של המגנומים למינהם ?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike


מישהוא טעם את הסדרה החדשה של המגנומים למינהם ?


אתמול קניתי מגנום
ניראה לי סידרה חדשה לא בדקתי......

אבל
יאמי :crazy: :crazy: :crazy:
שווה את הכסף
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אתמול קניתי מגנום
ניראה לי סידרה חדשה לא בדקתי......

אבל
יאמי :crazy: :crazy: :crazy:
שווה את הכסף


בטעם ?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
בטעם ?



שוקו והרבה שוקו
עם כזה פקאן או אגוזים אין לי שמץ עם מה היה הציפוי שוקולד

luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
שוקו והרבה שוקו
עם כזה פקאן או אגוזים אין לי שמץ עם מה היה הציפוי שוקולד


הממממ נראה לי הדאבל משהוא !!!
מתוק לאללה אבל טעים !

אני אוהב את הקלאסיק ... שוקולד בחוץ וניל בפנים !
הציפוי שוקולד במגנום קטלני עבה כזה כמו שצריך !


הסופר טילון עם עוגיות גם סבבה .

יו איך בא לי עכשיו ...
חחחםםםם
TinkerbeL
אני אוהבת כמעט כל ארטיק שיש בו שוקולד

אה וגם זה בטעם מסטיק יאמיייי
זכרונות
הייתי קונה כל יום בשעה 4 כשהאוטו גלידה היה בא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement