return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Sommige mensen
View this Thread in Original format
magrec
Hebben het verstand echt in hun kleine teen zitten:

http://www.i-cu.nl/?pagina=leden/pr...xtreme-gabberin

En dan ook die verwijzing naar american history X whaha die lui snappen de hele gedachte achter die film niet:whip: :whip:

alles met dubbel ss (leuk verweizing naar de SS)

:mad: :mad: :rolleyes: :( :eyespop:
jploveparade
Heb je stiekem in andere forums lopen wroeten? ;)

On-Topic: stoer doen, erbij horen, geen enkel benul hebben... :whip:
magrec
hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum :p :p
Djeebie
Woonplaats: LJOUWERT de GEKSTEEEEEEE!!!
Favoriete auto: Golf GTI

:D :p zegt genoeg. Edward Norton is trouwens wel een vet goeie acteur, maar dat terzijde :p

PS: mensen die in Ljouwert wonen of een Golf GTI hebben en wel normaal zijn voel je niet aangesproken...
jploveparade
quote:
Originally posted by magrec
hehe op start2dance heb ik iets van 500 posts hehe maar idd ik lees er vooral veel. Vooral topics van iemand in het humor en spam forum :p :p


Tja, hier wordt dat niet gewaardeerd :D
Nook
kolere wat een gek mens is dat zeg :eyespop:
!_PeTrUs_!
Nee, ik snap ook niet echt waarom je dat hier neerpleurt. Zo krijgen dat soort mensen alleen maar meer aandacht!
Jourdain
quote:
Originally posted by magrec
Hebben het verstand echt in hun kleine teen zitten:

http://www.i-cu.nl/?pagina=leden/pr...xtreme-gabberin

En dan ook die verwijzing naar american history X whaha die lui snappen de hele gedachte achter die film niet:whip: :whip:

alles met dubbel ss (leuk verweizing naar de SS)

:mad: :mad: :rolleyes: :( :eyespop:


Weak-link ? :D
Optimus
gadver, wat een tirest persoon... ook trieste mensen op die foto's... kisten met witte veters, de rechterarm in de lucht bah!:whip: :whip:

allemaal ff een driegmailtje sturen naar [email protected]

Of natuurlijk opgeven voor allemaal spam:D :disbelief
Jourdain
quote:
Originally posted by Optimus
gadver, wat een tirest persoon... ook trieste mensen op die foto's... kisten met witte veters, de rechterarm in de lucht bah!:whip: :whip:

allemaal ff een driegmailtje sturen naar [email protected]

Of natuurlijk opgeven voor allemaal spam:D :disbelief


Die laatste lijkt me wel leuk :toothless

robin
wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n ing pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden

mensen mogen veel van mij, van mij mag je DENKEN dat je buitenlanders niet moet, je mag van mij alles denken maar hitlergroet en idd die verwijzingen naar SS gaan veel te ver :mad:

dr lievelingsgetal is btw 88 wat weer verwijst naar HH .. heil hitler zoals jullie ongetwijvelt wel bekent is
Optimus
quote:
Originally posted by robin
wil k die .. tunderdome geval opslaan op me comp.. was k al tijdje naar op zoek.. krijg je zo'n ing pop-up waarin JIJ voor lozer uitgemaakt wordt.. sorry echt te triest voor woorden


gewoon in je temporary internet files kijken... daar staat dat plaatje in:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement