return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
יאללה סגרו תטרד אם בא לכם
View this Thread in Original format
Flotser
כוסאעמק נמאס כבר מהשיעורי נהיגה האלה,
כל שיעור אני מגלה מחדש כמה אני נכה
כבר סחבתי 60 שיעורים נכשלתי טסט אחרי איזה 55 שיעורים, ואפילו אין להורים שלי אוטו
סתם כל הכסף הולך
(אמרנו נתחלק חצי חצי, כבר לא נעים לי מהם אבל גם כבר אין לי כסף)
, ואני לא יכול להפסיק למה זה יהיה עוד יותר מטומטם

וזה עם הגלגלצ שלו כל שיעור כבר יצא לי מהתחת
ורוב הזמן האוטו אני יושב מאחורה עד שהוא אוסף את כל התלמידים שלו
סתם חרא
:mad:

עד שאני אקבל תריון ואצליח לקנות איזה קקי בעצמי, כבר ימציאו איזה מכוניות שנוסעות לבד,
ככה זה אצלי
NyKoN
תחליף מורה מהר אחי
ותתחיל לעבוד
Flotser
איזה להחליף מורה....
:rolleyes:
BlueHawk
וואיי אחי בעסה רצינית :(
אין מה לעשות תיקח את עצמך בידים ופשוט סע! אל תילחץ משטויות
itamarsan
ראססמיייי אחייי
בשיעור 60 אתה כבר עם ביטחון ואתה צריך לנהוג חלק על תפחד מכלום
וייאלללה גם תעבוד שתשיג לך איזה אוטו קטן
ויהיו לךך חיים מאושריים
אני מקוהה....
Flotser
quote:
Originally posted by itamarsan
ראססמיייי אחייי
בשיעור 60 אתה כבר עם ביטחון ואתה צריך לנהוג חלק על תפחד מכלום
וייאלללה גם תעבוד שתשיג לך איזה אוטו קטן
ויהיו לךך חיים מאושריים
אני מקוהה....


ואלה אחי גם אני מקווה....

יהיה טוב , או לפחות אחרי הצבא המזדיין שלא רוצה לשים אותי בשום תפקיד נורמלי
itamarsan
quote:
Originally posted by Flotser
ואלה אחי גם אני מקווה....

יהיה טוב , או לפחות אחרי הצבא המזדיין שלא רוצה לשים אותי בשום תפקיד נורמלי

אז עם תלחץ עליהם אתה תגיע למשהו סמוך עליי ככה אחי היהההה
אם אין לך בעיה רפואית או משהוווו וקב''ה נורמלית אתה יכול לעשות כול מה שאתה רוצהה בצבא
Flotser
quote:
Originally posted by itamarsan
אז עם תלחץ עליהם אתה תגיע למשהו סמוך עליי ככה אחי היהההה
אם אין לך בעיה רפואית או משהוווו וקב''ה נורמלית אתה יכול לעשות כול מה שאתה רוצהה בצבא


פתחתי טטרד שהייתי עצבני על השיעור נהיגה המזדיין,
אבל אם כבר על הצבא,
כן תודה אחי אני אולי באמת אעשה את זה ואלחץ עליהם
נראה מאודד משאמרת כל מקרה
Hell_Copter
וואי אחי אני בבאסה בשבילך.... :(

לא נעים כל הקטע הזה...
אבל אם הצבא לא רוצה לשים אותך בשום תפקיד נורמלי...
אולי תבקש ללמוד נהיגה דרך הצבא... יענו על חשבונם... ואז גם יהיה לך תפקיד וגם רשיון

בקיצר... תעדכן אותי מה קורה עם זה ואם אתה צריך שיעורים פרטיים בזה אולי אני יכול לעזור ;)
Rising
מיכאל!!!!!!!!

אחי מה אתה בבאסה? יהיה בסדר..
שתדע אין דבר כזה תלמיד לא טוב זה המורה לא יודע ללמד..
כמו שאתה משקיע בלימודים והולך לך טוב.. את ככה תתמיד בשיעורי נהיגה ..
אתה תעבור כמו כלום קטן עלייך.. אחי אני מזכיר לך שאתה תשמע סימון פוספורד בכבישים אחורי זה..

בהצלחה!!

Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי אחי אני בבאסה בשבילך.... :(

לא נעים כל הקטע הזה...
אבל אם הצבא לא רוצה לשים אותך בשום תפקיד נורמלי...
אולי תבקש ללמוד נהיגה דרך הצבא... יענו על חשבונם... ואז גם יהיה לך תפקיד וגם רשיון

בקיצר... תעדכן אותי מה קורה עם זה ואם אתה צריך שיעורים פרטיים בזה אולי אני יכול לעזור ;)


כן אחי זה באמת לא נעים כבר כל הקקה הזה של השיעורים שנמרחים לי
אבל תודה על התמיכה הנפשית, אתה יודע שאני זקוק לזה
:wtf: :wtf:

ואיך איך היה מתאים לי כמה שיעורים פרטיים,
חברים שלי סתם מתקמצנים
חוץ מאיזה חבר שלי הביא לי כמה דקות להסתובב בחניה של הקרמל,
ממש נהיניתי :rolleyes:

אני באמת רוצה זה יגמר כבר,
המורה שלי הוא סך הכל בן אדם סבבה,
פעם הייתי בא לשיעורים היינו צוחקים היה כיף ללמוד
עכשיו כבר סתם מעצבן אותי עם הצחוקים שלו ועם ה85 שקל שהולכים להם לממן לו את החופשות לצרפת, שיהיה בריא

וקיבלתי מנילה מגעולה כזאת עם איזה 7 תפקידים וזהו
אין שמה בכלל את הזה עם הנהיגה, וגם הבנתי זה בכלל לא שווה
והגיוס שלי גם ככה עוד מלא זמן

רציני עכשיו יש פה כמה אנשים מזה אחלה בפוום
תהיו בריאים ומאושרים

מה שכן אין דבר שמרגיע אותי יותר מטראנס
Flotser
quote:
Originally posted by Rising
אחי אני מזכיר לך שאתה תשמע סימון פוספורד בכבישים אחורי זה..

בהצלחה!!


תודה גבר!!

סימון אני באאאאאאאאאאא
:crazy:

כבר תכננתי הכל
אצלי באוטו שומעים רק טראנסים ומזחרית במיוחד כשיש חבר שלי שלא שומע שום דבר חוץ ממזחרית
:)
ואני אתלה שלט כזה שמותר להפליץ באוטו כל עוד אין בנות
:wtf:

איזה חלומות של נער
הנוער של היום...
:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement