Originally posted by Smirnoff
wat voor muziek zou die op z,n bruiloft hebben ??
hardcore
Mar-03-2004 19:29
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Lekker belangrijk nieuws weer, dat dit de televisie haalt
Verder gun ik ze natuurlijk alle geluk.
Mar-03-2004 20:26
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by total woot
en ik weet zeker dat jij Monique nog nooit goed bekeken hebt
Dan NOG lekker belangrijk!
Kan mij echt geen hol verroten wat al die dj's allemaal wel niet in hun vrije tijd doen. Het lijken wel popsterren :S
Ze draaien alleen maar een aantal plaatjes aan elkaar.... De echte lof moet een keer naar al die hardwerkende producers die klasse muziek maken. Een paar plaatjes draaien en gehyped worden door TMF kan iedereen. De populariteit van veel dj's gaat VER voorbij aan hun echte draaikunsten. Bah!
Mar-04-2004 08:41
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by FunkySimon
niet waar, Tiesto heeft van zichzelf een marketing product gemaakt en daar kan je het wel of niet mee eens zijn, maar makkelijk is dit niet.
Als je eenmaal bent waar tiesto nu is dan hoef je idd weinig meer te doen, zoals hij zelf al zegt hij kan elke avond wel op een groot evenement in de wereld staan, en der zijn heel wat jongeren producten/instellingen die hun naam aan Tiesto willen verbinden (CocaCola)
Jezelf door middel van marketing zon beroemdheid geven kan ik wel respect voor hebben.
Tiesto is geen Dj, Tiesto is een ongeloofelijk goed zakenman.
Net als wat jij zegt hij doet niks alleen plaatjes draaien en af en toe ff een singletje in elkaar draaien. (zoals traffic, van begin tot einde zelfde tune)
Maar dan toch nog zon grote populariteit opbouwen vind ik wel knap.
Helemaal mee eens!!
Mar-04-2004 10:54
Jay M
Connecting dots...
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by MaGiK54
Lekker belangrijk nieuws weer, dat dit de televisie haalt
...
Als je een harde scheet laat haal je t sbs-nieuws al, dus wees niet verbaasd
Maareh.. Dus er komt een album-release-trouwparty?
Mar-04-2004 19:14
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Ja DJ´s afkraken als ze beroemd zijn is zo makkelijk he
Vind het erg raar als je geen respect hebt voor de DJ die de Nederlandse trance-scene groot heeft gebracht. Niet echt gek dat die nu ook een breder publiek wil bereiken en daar geld mee wil verdienen.
Dat je zijn stijl nu niet meer kan waarderen ok......ik vind dat Tiesto de laatste tijd ook niet echt goed bezig is. Maar ik vind het nogal kinderachtig om em maar iedere keer af te zeiken, hou het dan lekker bij je eigen muziek