Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Creeër die set!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Bazz
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL

het is wel een beetje te voorspellen wat voor muziek/platen jouw publiek wil horen, maar met zekerheid kun je dat nooit zeggen. dat zul je zelf tijdens je set uit moeten zoeken.
aangezien jouw publiek redelijk commercieel is en je op als laatste draait, zou ik voor een stevige maar toch ook herkenbare (bekendere nrz) set gaan. de platen kun je zelf daarbij wel bedenken

succes!

Old Post Mar-08-2004 23:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jay M
Connecting dots...



Registered: Jan 2004
Location: The Hague, Holland

Kut ik dacht dat je de hele avond zou draaien dus ik had al een heel verhaal voor je klaar haha. Trance de hele avond zou zo'n doodbloeder zijn!

1 uurtje moar?! En nog afsluiter ook. Tja het ligt er erg aan hoeveel mensen er nog over zijn. Zaaltje vol? Ga dan voor Tiësto, Motorcycle, en commerciële dingen die jij ook leuk vindt. Er zullen sowieso wat mensen weggaan, maar JIJ wilt deze muziek hebben en dus kun je met dit moeilijke publiek een beetje skimmen(=voor jou onbelangrijke zaken op de loop laten). Tenzij je de zaal vol wilt houden, ga dan voor 80s, Paradise by the Dashboard Lights. Populaire dingen houden jou populair bij dit publiek!

Probere dansbare dingetjes te houden. 90s clubhits kun je mixen en houden mensen vaak op de vloer. Als je dit niet wilt moet je een herkenbare melodie of vriendelijke beat erin mikken. Forget it dat je met een progressive/trance mix het onbekende en gevarieerde publiek kunt laten springen.

Is de zaal haast leeg? De avond is voorbij, draai je tijd vol met wat jij wilt! Het gevarieerde publiek is erg moeilijk en tenzij je mazzel hebt en veel tranceliefhebbers hebt, is het erg moeilijk (onmogelijk) een volle zaal te hebben en vooral HOUDEN met TA-style-music!


___________________
- Yarune-Music.com - Click to visit website -
Productions:
Airballoon [Intuition] | The Book Of The Water | Sands Of Time | Terraphonic - Ad Hoc Havoc | Muse - Uprising (Yarune Remix)
Also visit my soundcloud and Twitter

Old Post Mar-09-2004 01:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jay M Click here to Send Jay M a Private Message Visit Jay M's homepage! Add Jay M to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

Draai wat bekende klassiekers, zoals Born Slippy, Luvstruck, Silence, Flight 643 etc. Als ze dat goed oppikken kan je aan de ganag met wat nieuwere nummers, maar ik zou het bij trance houden en niet progressive of hardstyle erin doen. dat is minder toegankelijk.

edit: laat je even weten hoe het ging en welke nummers je draaide?


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Mar-09-2004 18:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet



Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven

Ik zou beginnen met Alibi - Eternity (Gezien de platen die je hebt natuurlijk ). Dit nummer kent zowat iedereen wel, en is ook meteen een goed begin, vooral omdat je moet afsluiten. Doe hierna 2 onbekende platen om daarna een bekend nummer van Tiësto te draaien. Niet steeds bekende nummers achter elkaar draaien maar lekker gevarrieerd. Op het einde zou ik dat wel doen Traffic en Flight 643 als laatste ofzo.

In ieder geval, veel plezier en laat maar weten hoe je het hebt opgelost

Old Post Mar-09-2004 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

DJ Jean _ the launch doet het altijd nog wel prima.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Mar-09-2004 21:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gotcha85
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Oirschot

quote:
Originally posted by MennoB
Ik zou beginnen met Alibi - Eternity (Gezien de platen die je hebt natuurlijk ). Dit nummer kent zowat iedereen wel, en is ook meteen een goed begin, vooral omdat je moet afsluiten. Doe hierna 2 onbekende platen om daarna een bekend nummer van Tiësto te draaien. Niet steeds bekende nummers achter elkaar draaien maar lekker gevarrieerd. Op het einde zou ik dat wel doen Traffic en Flight 643 als laatste ofzo.

In ieder geval, veel plezier en laat maar weten hoe je het hebt opgelost


Heh Eternity had ik eigenlijk mee willen openen voor ik aan deze thread begon, maar ben nu gaan twijfelen... opzich is het wel een toegankelijk nummertje denk ik

En ja ik zal laten weten wat ik gedraaid heb

Old Post Mar-09-2004 23:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gotcha85 Click here to Send Gotcha85 a Private Message Add Gotcha85 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blup
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Utrecht, Netherlands
Evil1

quote:
Originally posted by Little Theseus
en dan heb je 2 tranceplaatjes gedraaid en dan komen ze al zeuren hoor... draai is 50 cent! heb je geen hardstyle? Wij willen R&B! Wil je een nederlandstalig nummer voor me draaien?
Ik wens je veel sterkte



Aaarggghhhh hou daar over op...

"wij willen bubbling!!!"

Ik heb ook een soort gelijke avond ooit moeten draaien.. De set heb ik online staan.........
Hier komt het verhaal.
De lineup wat als volgt

Huis dj (iedereen naar binnen werken)
Don cartel
"fusion dj team"
Ik (ik sloot af dus)

Huis dj had 't al moeilijk om de mensen op de vloer te krijgen..
bij don cartel kwam alles wel een beetje opgang en zijn tijd zat erop toen 't lekker liep.
Fusion dj team ging opeens te rustige techno draaien?
Een dikke paradox dus, tent liep leeg. Ze werden na een half uur beveelt om te stoppen, en ik moest gauw oppeens met haast beginnen..
(luister ook, na hoe die gozer me aankondigd.. dan snap je het.. )
Totaal ongeconcentreerd moest ik te werk, en ik had echt geen flauw idee wat 't publiek nu nog wilde, want die was het vrij beu.
Het volgende gebeurde, de monitor was vrij brak daar, mijn koptelefoon kap er aan 1 schelp mee andere stotterd, en de naalden die stuiteren zo af en toe fijn op de beat mee. je hoorde werkelijk geen flikker van wat je deed.

Omdat 't publiek niet echt liet weten wat ze wilde heb ik vrij snel gedraaid (147 á 150bpm), en heb ik elk liedje vrij snel afgekapt..
Maargoed, 1 grote shit avond dus.
*schaam* http://www.trancevibez.com/tus/DJ_a...US-08-11-03.mp3 *schaam*

Ohja, de datum klopt 08-11-03 voor de oplettende.. ik had Symsonic al bij me (primeurtje dus :P)
--
Ik hoop dat jou avond beter gaat...

Last edited by blup on Mar-10-2004 at 03:23

Old Post Mar-10-2004 03:09 
Click Here to See the Profile for blup Click here to Send blup a Private Message Visit blup's homepage! Add blup to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster



Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)

quote:
Originally posted by Gotcha85

En ja ik zal laten weten wat ik gedraaid heb


Wanneer gaat dit gebeuren? Ik heb er niets meer van gehoord, moet het feestje nog komen of heb je na blup's verhaal toch maar besloten het niet te doen?

WTB.

Old Post Apr-10-2004 14:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NoisyNeil
orangensfat



Registered: Feb 2004
Location: Almere, NL

Gewoon draaien waar je zin in hebt, ... er zullen altijd mensen zijn die het kunnen waarderen En het is niet iets waar je reputatie vanaf hangt dusss ga ervoor! Succes alvast


___________________

Way Out West - Surrender [Hope]
Marco V. - Environmental Solution [In Charge]
Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix) [Coldharbour]
Mat Zo - Default [Anjunabeats]

Old Post Apr-10-2004 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for NoisyNeil Click here to Send NoisyNeil a Private Message Visit NoisyNeil's homepage! Add NoisyNeil to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Creeër die set!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback3rd Track in Nic Chagall set @ ASOT 350. Awesome tune! [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBismark - "Reactivate" (Trasp 1 Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!