Waren er verder geen bezoekers die ingrepen ofzo, dat mis ik namelijk nog in het verhaal .
Aug-03-2004 13:57
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Dit is de versie van de website van ID&T:
Relschoppers op Bloomingdale
Het strand van Bloemendaal is normaal gesproken een plek waar mensen hun rust vinden, zonnen of een van de vele strandpaviljoens bezoeken, maar sommige mensen vinden het blijkbaar nodig deze plek te gebruiken om anderen lastig te vallen.
Gister was het raak in beachclub Bloomingdale. Een handgemeen tussen twee 'bezoekers' en een bedrijfsleider van Bloomingdale was het begin van een massale vechtpartij. De twee betrokken man kwamen niet veel later terug met tien anderen om verhaal te halen.
De bedrijfsleider werd met een helm op het hoofd geslagen en liep daarbij een hersenschudding op. Vervolgens richten de relschoppers een ravage aan in de keuken van Bloomingdale.
De politie was snel ter plaatse en pakte zes relschoppers op. Een ander werd na een achtervolging door de duinen aangehouden. Een van de aangehouden personen zit op dit moment vast op verdenking van poging tot doodslag. De bedrijfsleider van Bloomingdale ligt op dit moment thuis met een hersenschudding.
Wij wensen hem veel sterkte!
Aug-03-2004 14:09
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Wat wil je doen tegen 12 van die stinkende marrokanen?
Niemand doet dat omdat je weet dat je de gemolt gaat worden. Je hoeft maar te zeggen "Ejh wil je dat niet doen". gevolg -> pats op je knars.
Aug-03-2004 14:18
DJ Gerrit
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
blijven ergerlijke mensen! bah!
Aug-03-2004 14:24
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Wat wil je doen tegen 12 van die stinkende marrokanen?
Niemand doet dat omdat je weet dat je de gemolt gaat worden. Je hoeft maar te zeggen "Ejh wil je dat niet doen". gevolg -> pats op je knars.
Noem me naief en misschien denk ik er op dat moment ook wel anders over (eerlijk is eerlijk) maar zoals ik er nu over denk zou me op dat moment niet zo heel veel kunnen schelen eigenlijk .
Aug-03-2004 17:43
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Waarom kunnen die gasten nooit eens iets alleen oplossen (altijd vrienden erbij halen) en moet het dan weer uit de hand lopen?
Aug-03-2004 18:11
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Dit zal ook wel met het televisie programma 'The Beachclub' (Veronica donderdag 2130) te maken hebben...
Een keer langs gaan en dan expres ruzie uitlokken, en dan maar hopen dat ze het uitzenden.. kunnen ze lekker stoer doen tegen over hun vrienden.
Aug-03-2004 21:06
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Waarom kunnen die gasten nooit eens iets alleen oplossen (altijd vrienden erbij halen) en moet het dan weer uit de hand lopen?
so true.. die gozers durven niets in hun eentje maar nadat je iets tegen ze gezegt hebt bellen ze meteen al hun hommies op om het even "recht te zetten".. das tenminste mijn ervaring, en weglopen is dan enige echte oplossing, tenzij je denkt dat je met je zwarte band 12 mannetjes aankan
En dan vinden ze het raar dat er meer mensen rechts gaan stemmen....
Aug-03-2004 22:32
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Vanmorgen las ik in het Noordhollands Dagblad dat er bij de ongeregeldheden in Bloemendaal "drie blanke Amsterdammers en drie Marokkaanse Amsterdammers zijn aangehouden"....
Aug-04-2004 08:23
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Vanmorgen las ik in het Noordhollands Dagblad dat er bij de ongeregeldheden in Bloemendaal "drie blanke Amsterdammers en drie Marokkaanse Amsterdammers zijn aangehouden"....
Die blanke zijn dan denk ik die lui van Bloomingdale...
Aug-04-2004 08:55
Jay M
Connecting dots...
Registered: Jan 2004
Hoe haal je het sowieso in je botte kop om een keuken aan gort te slaan.