Registered: Jan 2002
Okee dan, ik maakte eigenlijk alleen maar een geintje...
Maar tis inderdaad wel wat handiger om met een nederlander samen te werken, daar heb je gelijk in. Misschien dat we in de toekomst samen wat kunnen doen, ik ben op dit moment meer bezig met andere stijlen dan trance. Vooral deep/techy house enzo, ook wel eens leuk om te doen.
Feb-28-2004 14:53
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik vind je maar een RukkeR Jeroen en denk dat het beter is dat je hier niet meer komt.
Hey ik voel me prima thuis tussen alle andere rukkers hier, jullie dus dus wen aan me.
iLLicit, deep house en ook progressive hoort ook tot mijn favorieten, ik luister vaak vanaf bijv. www.xtcradio.com . Erg relaxe muziek en ik ga t zeker ook (proberen te) produceren. t Lijkt me wel een stuk lastiger dan Trance.
Ik ruk niet,ik doe weer andere dingen,met of zonder battarijen
Feb-28-2004 22:45
MennoB
Not Addicted Yet
Feb-29-2004 10:46
NoisyNeil
orangensfat
Registered: Feb 2004
Hallootjes Ik ben Neil , ... haha zo goed?
Mat Zo - Default [Anjunabeats]
Mar-04-2004 17:03
MennoB
Not Addicted Yet
quote:
Originally posted by Jay M
Hey ik voel me prima thuis tussen alle andere rukkers hier, jullie dus dus wen aan me.
iLLicit, deep house en ook progressive hoort ook tot mijn favorieten, ik luister vaak vanaf bijv. www.xtcradio.com . Erg relaxe muziek en ik ga t zeker ook (proberen te) produceren. t Lijkt me wel een stuk lastiger dan Trance.
Ik ben nu ook van die site aan het luisteren. Zeker lekkere muziek, vooral zo op een vrijdag morgen
BTW, Ik heb nu sinds ik geregistreerd ben een gemiddelde van 1 post per dag
Mar-05-2004 09:37
iLLicit
Supreme tranceaddict
Ik heb dus ook maar eens even naar dat XTC-radio geluisterd, waarschijnlijk op het verkeerde moment ingetuned. Ik dacht vrijdagmorgen, laten we maar rustig beginnen, maar er knalde meteen stampende techno knalde uit mijn boxen! Andere keer nog maar eens luisteren denk ik...
Mar-05-2004 10:20
Darkone55
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2004
Hee, wat leuk! Ik had nog nooit een Nederlands deel gezien. Ik zal me even voorstellen: ik ben Bas, gebruik Cyxian als dj-producer-naam. Nieuwste track: Above & Beyond - No One On Earth (Cyxian Dub)
Verder heb ik ook nog wat eigen tracks gemaakt: Cyxian - Nothing More Than A Need Deze is alweer wat ouder. Mijn nieuwste track is Movements. Deze staat alleen niet op internet.
Naast producer ben ik dj. Ik heb sinds een paar weekies 2 draaitafels, mengpaneel, koptelefoon en niet te vergeten platen. Ik heb 2 sets gegeven op het internet. Daarvan is de laatste hier te vinden: New mix of Cyxian now online! [Trance/Progressive].