return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei!
View this Thread in Original format
magrec
[edited]

Volgens het board van www.groovecollection.nl zal Deep Dish op 29 mei een 4 uur durende set ten gehore brengen in Hotel Arena! :crazy: :crazy:
Sander Kleinenberg komt ook nog even langs! VET! :)
SnuggLe
Anders leg je uit wat DD en SK is voor de noobs hier.
Harmen een beetje een ***-post dit...niemand snapt er veel van.

1) zeg je bron
2) waar is hotel arena?
3) wie is DD?
4) wie is SK?

En verander de titel van de post dan ook.
Dank u!

Zo niet, dan close/del ik um.

SnuggLe
Dj Lex
Deep Dish & Sander Kleinenberg I presume?

[sarcastmode ON]
Vervelend zeg, ik heb Qontact
[sarcastmode OFF]

:D:eyes: :tongue2 :crazy: :eyespop:
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by SnuggLe

4) wie is SK?


Alsk moet gokken zeg ik : Sander Kleinenberg
magrec
Haha

nee in hotel arena zal deep dish een set van 4 uur draaien en daarnaast is sander kleinenberg ook aanwezig mijn bron kun je vinden op het board van www.groovecollection.nl

Lex heeft qontact op 29 mei??:toothless
AFTERNATIVE
Toch weer toevallig dat 2 mensen op 10.42 hetzelfde posten in dezelfde thread en dat op de zaterdagochtend
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by magrec
Lex heeft qontact op 29 mei??:toothless


Zou fun zijn alstie daar voor de HMH staat op een donderdagavond in mei:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Haha

nee in hotel arena zal deep dish een set van 4 uur draaien en daarnaast is sander kleinenberg ook aanwezig mijn bron kun je vinden op het board van www.groovecollection.nl

Lex heeft qontact op 29 mei??:toothless


Ja sorry hoor, tis gewoon niet duidelijk! Ik had het ook nog wel gezien, en al die sarcastische opmerkingen van "Goh is SK niet Sander Kleinenberg?" had ik wel verwacht, maar niet IEDEREEN snapt het hier. Tis gewoon een beetje een onzinnige post met zo weinig text.

Ik kan ook wel een post maken met: ML in Aug! en dan als enige text :D :D
Dj Lex
Whehe oh ja 29 mei :D Naja Deep Dish trekt me toch niet :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja sorry hoor, tis gewoon niet duidelijk! Ik had het ook nog wel gezien, en al die sarcastische opmerkingen van "Goh is SK niet Sander Kleinenberg?" had ik wel verwacht, maar niet IEDEREEN snapt het hier. Tis gewoon een beetje een onzinnige post met zo weinig text.

Ik kan ook wel een post maken met: ML in Aug! en dan als enige text :D :D


Haha :haha: het was ook alleen maar zo bedoelt, het trekt gewoon aandacht :disbelief :p

magrec
Hehe ff wat meer info ;)

Ze komen dus 100% zeker. Het is voor hun promotie tour van Global undeground 025 Toronto die ze hebben gemixed. Cor fijneman zegt dit over deep dish:

CorFijneman - 16 apr 2003 22:41

Die gasten zijn net robots. Nog nooit gasten zo naadloos horen mixen. Heb ze op de WMC gehoord maar vond het toen wel een beetje saai. Maar je moet ZEKER gaan als ze komen!!!!!!!! Deep Dish zijn DJ's die je ooit in je leven gezien/gehoord moet hebben.
magrec
Het leeft enorm hier zie ik :rolleyes:

maar goed dit feest gaat zeer zeker uitverkocht raken.
Als ik het goed heb dan begint a.s. zaterdag de kaartverkoop en aangezien de frs (jaja krijg nou wat :p ) de nacht sponsort of organiseert weet ik veel kun je alleen daar kaartjes kopen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement