|
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei!
|
View this Thread in Original format
| magrec |
[edited]
Volgens het board van www.groovecollection.nl zal Deep Dish op 29 mei een 4 uur durende set ten gehore brengen in Hotel Arena! :crazy: :crazy:
Sander Kleinenberg komt ook nog even langs! VET! :) |
|
|
| SnuggLe |
Anders leg je uit wat DD en SK is voor de noobs hier.
Harmen een beetje een ***-post dit...niemand snapt er veel van.
1) zeg je bron
2) waar is hotel arena?
3) wie is DD?
4) wie is SK?
En verander de titel van de post dan ook.
Dank u!
Zo niet, dan close/del ik um.
SnuggLe |
|
|
| Dj Lex |
Deep Dish & Sander Kleinenberg I presume?
[sarcastmode ON]
Vervelend zeg, ik heb Qontact
[sarcastmode OFF]
:D:eyes: :tongue2 :crazy: :eyespop: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
4) wie is SK?
|
Alsk moet gokken zeg ik : Sander Kleinenberg |
|
|
| magrec |
Haha
nee in hotel arena zal deep dish een set van 4 uur draaien en daarnaast is sander kleinenberg ook aanwezig mijn bron kun je vinden op het board van www.groovecollection.nl
Lex heeft qontact op 29 mei??:toothless |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Toch weer toevallig dat 2 mensen op 10.42 hetzelfde posten in dezelfde thread en dat op de zaterdagochtend |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by magrec
Lex heeft qontact op 29 mei??:toothless |
Zou fun zijn alstie daar voor de HMH staat op een donderdagavond in mei:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Haha
nee in hotel arena zal deep dish een set van 4 uur draaien en daarnaast is sander kleinenberg ook aanwezig mijn bron kun je vinden op het board van www.groovecollection.nl
Lex heeft qontact op 29 mei??:toothless |
Ja sorry hoor, tis gewoon niet duidelijk! Ik had het ook nog wel gezien, en al die sarcastische opmerkingen van "Goh is SK niet Sander Kleinenberg?" had ik wel verwacht, maar niet IEDEREEN snapt het hier. Tis gewoon een beetje een onzinnige post met zo weinig text.
Ik kan ook wel een post maken met: ML in Aug! en dan als enige text :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| Whehe oh ja 29 mei :D Naja Deep Dish trekt me toch niet :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja sorry hoor, tis gewoon niet duidelijk! Ik had het ook nog wel gezien, en al die sarcastische opmerkingen van "Goh is SK niet Sander Kleinenberg?" had ik wel verwacht, maar niet IEDEREEN snapt het hier. Tis gewoon een beetje een onzinnige post met zo weinig text.
Ik kan ook wel een post maken met: ML in Aug! en dan als enige text :D :D |
Haha :haha: het was ook alleen maar zo bedoelt, het trekt gewoon aandacht :disbelief :p |
|
|
| magrec |
Hehe ff wat meer info ;)
Ze komen dus 100% zeker. Het is voor hun promotie tour van Global undeground 025 Toronto die ze hebben gemixed. Cor fijneman zegt dit over deep dish:
CorFijneman - 16 apr 2003 22:41
Die gasten zijn net robots. Nog nooit gasten zo naadloos horen mixen. Heb ze op de WMC gehoord maar vond het toen wel een beetje saai. Maar je moet ZEKER gaan als ze komen!!!!!!!! Deep Dish zijn DJ's die je ooit in je leven gezien/gehoord moet hebben. |
|
|
| magrec |
Het leeft enorm hier zie ik :rolleyes:
maar goed dit feest gaat zeer zeker uitverkocht raken.
Als ik het goed heb dan begint a.s. zaterdag de kaartverkoop en aangezien de frs (jaja krijg nou wat :p ) de nacht sponsort of organiseert weet ik veel kun je alleen daar kaartjes kopen.. |
|
|
|
|