return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Stemmen voor antiphus (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Antiphus
Volgens mij kun je maar 1 x stemmen want als je voor de 2e x stemt , krijg je een stem minder, en kan vervolgens niet meer stemmen!!


Hmmm...wist ik niet :S

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Nou, hopen dat al die leraren bij mij op school...PLUS mijn vrienden en familie ook op je gaan stemmen :rolleyes:

Lekkere mix trouwens, die laatste cd. Maar dat wist je al.
Onno zei al dat je op Qlimax was maar verder wist niemand van de liwwaders het. Backstage gezeten?


He ik iwl ook die cd!!! :)

Prox, waar was JIJ op Qlimax dan? Heb je nog gezocht :D
Antiphus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Nou, hopen dat al die leraren bij mij op school...PLUS mijn vrienden en familie ook op je gaan stemmen :rolleyes:

Lekkere mix trouwens, die laatste cd. Maar dat wist je al.
Onno zei al dat je op Qlimax was maar verder wist niemand van de liwwaders het. Backstage gezeten?



Ja ik heb voornamelijk backstage gezeten!! Tis nie echt mijn muziek!! maar wel prima vermaakt!!
DJ Bazz
ikheb het ook gezien, wel leuk interview.

ik vind het zeer triest om op deze manier de winnaar aan te wijzenn, houd dan alleen een stemming onder degenen die er toen waren, of alleen een jury.
ik vraag me trouwens ook af of je deze djs, met alle respect voor hen, nog wel talent mag noemen. ze zijn allemaal al wel op leeftijd (misschien die 2e niet), en draaien al een poos mee. verder staan ze regelmatig wel ergens te draaien, volgens mij elk weekend zeker wel. maar goed, desondanks dit, heb ik toch wel ff gestemd, wees gerust Antiphus!:)
Blik
54 % alweer

grootste concurrent staat op 37%
magrec
Hmm dan maar niet 2x stemmen ;-)
Flipper01
Ik had een mailtje van Andreas gekregen en meteen gestemd! ;)
Hij staat nu op 51%, ik ben benieuwd!! Veel succes ermee!
Antiphus
Aaaaaaaahhhh spannend !!! hij komt dichterbij me in de buurt!! 48 % om 43%
magrec
Tot wanneer kunnen we stemmen?
Ik heb op school ook ff 5x gestemd (ff al mijn klasgenoten laten stemmen haha plus dat ik op school nog een keer voor je kon stemmen :D)
Antiphus
quote:
Originally posted by magrec
Tot wanneer kunnen we stemmen?
Ik heb op school ook ff 5x gestemd (ff al mijn klasgenoten laten stemmen haha plus dat ik op school nog een keer voor je kon stemmen :D)


Cool dude!! je kan tot de 26e april stemmen!!
DJ_Siesta
joo gozer, heb eem voor je gestemd:) omdat je uit l'warden komt, maar eigenlijk vind ik een poll via internet beetje debiel, nu kunnen ook mensen stemmen die er NIET waren, en dus niet weten hoe ze alle 3 draaien


had ik niuet verw8 van twix, anyways good luck provinciegenootje:)

Creamfields23
heb net gestemd stond nu op 48% (Die cookies wissen trappen ze daar in?:disbelief ) Is wel vet als dat lukt:toothless
Antiphus
Cookies wissen krijg je minpunten door!! dus t beste is gewoon 1 x te stemmen!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement