|
Stemmen voor antiphus (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Antiphus |
| HOE IS T NU MOGELIJK OM 3% OP MIJ TE WINNEN IN 1 UUR!!!!! |
|
|
| Switch |
jezus wat triest, beetje zieltjes winnen en zo dus een uitslag forceren dat nog niet eens klopt
ik ga niet op je stemmen, want ik weet totaal niet hoe je draait... |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Switch
jezus wat triest, beetje zieltjes winnen en zo dus een uitslag forceren dat nog niet eens klopt
ik ga niet op je stemmen, want ik weet totaal niet hoe je draait...
|
ach hij zal best goed draaien, tis tenslotte een TA'r, die zijn gewoon l33t hoor svits
;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Switch
jezus wat triest, beetje zieltjes winnen en zo dus een uitslag forceren dat nog niet eens klopt
ik ga niet op je stemmen, want ik weet totaal niet hoe je draait... |
D'r zijn ook genoeg mensen hier ie em wel eens hebben horen draaien hoor.. |
|
|
| DJ_Siesta |
ja die hebben niet allemaal die andere 2 gehoord
beetje loos huh |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by Switch
jezus wat triest, beetje zieltjes winnen en zo dus een uitslag forceren dat nog niet eens klopt
ik ga niet op je stemmen, want ik weet totaal niet hoe je draait... |
Hij draait goed, trust me. Stem nou maar gewoon! :P |
|
|
| Duke2003 |
| zo'n stemiets via internet slaat sowieso nergens op, das hard ge-rigged |
|
|
| Switch |
ok welke lullo heeft me ineens toegevoegd tot een emaillijst?
| quote: | Dag allemaal,
Andreas (voor de degenen die hem niet kennen, hij is een van de DJ's die binnenkort bij Mike FM oop de Line Up staat) was afgelopen zaterdag in MTV Dance te zien omdat hij heeft meegedaan aan de voorronde van de Talentroom. Via de site van twix kun je stemmen op de drie dj’s die hier aan meegedaan hebben. Help Andreas even een handje en stem op www.twix.nl op DJ Antiphus. Als hij wint, mag hij deze zomer op Mysteryland draaien.
P.S. Je wint er een goed gevoel mee want het is toch mooi om aan het begin te staan van iemands carriere?
Met vriendelijke groet,
Mike FM / www.mikefm.nl
Bert-Jan Strating
Webmaster
[email protected]
Mike FM is te ontvangen op 106.1 FM in de ether en op 97.0 FM op de kabel bij Mercurius RTV.
Elke woensdag tussen 22.00 u en 24.00 u een live DJ in de studio. Meer informatie is te vinden op www.mikefm.nl |
rot godverdomme op met die onzin!!!!
emailadres is geblokkeerd nu dus je komt niet ver! |
|
|
| magrec |
Jezus man kerel,
doe ff relaxt he.
Kunnen mensen zich niet druk maken om belangrijkere dingen ofzo?
Get a life peeps :( |
|
|
| Optimus |
moet je maar niet je emailadres overal neerzetten:rolleyes:
en dan stem je maar niet:rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
zie, ik weet dan anti goed draait, maar zie maybe vind ik die andere 2 wel nog beter. Ik ben er niet geweest dus kan niet oordelen net zoals zooo velen.
Deze webvote is echt zoo triest, nu wint de dj die de meeste vriendjes of mensen gek krijgt om op hem te stemmen. Vind het wel wat kansloos over komen om zo stemmen te winnen, maja zo werkt deze webvote nu eenmaal
ik zeg, andreas veel succes, btw ook met y-catchers
bye |
|
|
| Antiphus |
Ik wil iedereen even bedanken die op mij gestemd hebben afgelopen dagen!! Het is nu de laatste dag om een stem uit te brengen!! Ik sta nu 3 % achter!! Het is onmogelijk om nr.1 in te halen,want altijd als we gelijk staan of ik sta voor!! Krijg ik meteen weer de volle laag en sta weer achter!! Ik hoop dat ik dan misschien als 2e doorga!!
Thanx TA ers |
|
|
|
|