|
Stemmen voor antiphus (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
DJ N-Tony 47%
Roy Samoa 7%
DJ Antiphus 46%
1% verschil maar... ff maar weer disconnect+cookie verwijderen:D |
|
|
| Antiphus |
| Ja hoor!!! zet ie t op t forum op de twix site!! Nou jah!! Mensen van TA kenne me toch van de TA-mix?? |
|
|
| DJ_Siesta |
| hehe, als ik op bio van anti klik, kom ik op d ebio van n-tony |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
scrollen |
ach tis maandagochtend huh:") |
|
|
| magrec |
Wat een kneus is dat zeg:p :p :D |
|
|
| Antiphus |
| Jeetje me neetje!! nog steeds die ene % achter!! |
|
|
| kreischer2000 |
| komop mensen ff allemaal voten!!! |
|
|
| mr.marcello |
| En je staat weer gelijk! 46-46! |
|
|
|
|