|
Stemmen voor antiphus (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| fastmp3 |
| voted for Antiphus :) |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Cookies wissen krijg je minpunten door!! dus t beste is gewoon 1 x te stemmen!! |
kunnen we toch die andere kandidaten wat minpuntedn geven :toothless |
|
|
| franzelare |
ik heb ook al gestemd gisteren , ik vind er niets oneerlijks aan dat andreas dit hier promoot! die anderen doen het echt wel ergens anders op internet!
daarnaast ga ik er gewoon vanuit dat hij een goede set neerzet!
bij de weg iemand al gekeken wat er gebeurd als je via proxy servers gaat stemmen? |
|
|
| Antiphus |
| quote: | Originally posted by Biohazard
kunnen we toch die andere kandidaten wat minpuntedn geven :toothless |
Ik probeer wel zo eerlijk als mogelijk te spelen!!Ik denk dat de andere ook wel op andere forums posten!!
, maar jullie hebben me tenminste echt eens horen draaien!! Als t niet op Nexus was!!dan in Ede wel!! |
|
|
| franzelare |
| als een ander het op flok post grijp ik wel ff in :happy2: |
|
|
| Optimus |
| ik stem vanaf elke pc hier op school:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik stem vanaf elke pc hier op school:D |
Uhhmm..volgens mij heeft jouw school gewoon 1 IP adres nerd.
Dus als jij van 20 pc's gaat stemmen dan kost dat juist %ten :rolleyes:
Frans zag dat toch op PF ook? of ben ik nu gek :)? |
|
|
| Antiphus |
| heb gehoord dat je 1 x per dag kan stemmen!!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| goh wat ben jij opeens weer vaak op TA... |
|
|
| magrec |
46% - 46%
spannend heur. |
|
|
| Antiphus |
| oh oh 2 % achter!! Vind t ook niet echt raar hij heet een eigen radio show waar de hele wereld naar luisterd!! |
|
|
|
|