return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אריאל, שאלת זיהוי לי אלייך...
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
רועי, חכה שהוא יגיב לפני שאתה סוגר את הטרד, תודה...

אריאל, יש מצב שאתה יודע איך קוראים לשיר הזה??

זה ריקוד שורות שהיה בקונגרס סלסה באילת, ריקוד מגניב בטירוף



דוגמית
Ariels
אני בסנוקר גולש פה עד שיתפנה שולחן אבל תבדוק את
havana delerio - carnavalera
זה שיר הקונגרס הרשמי

בית הספר לסלסה של יניב ילון
חפש בשיר השבוע להורדה

אם לא זה יכול להיות גם
sbs - ritmo vuelta
שזה השיר של שנה שעברה
Gil Shwarts
תותח אתה!!!
השיר הזה לא יצא לי מהראש מאז הקונגרס (שנכנסתי אליו חינם כי חברה שלי אירגנה לי צמיד, חיחיחי)
Ariels
אם תרצה רענון על התנועות אני יכול להעביר לך למה שהבית ספר שלנו המציא את הריקוד אז אני אוכל אותו איזה 6 או 7 פעמים בשבוע
Hell_Copter
בת'כלס יש פי אם ואיי סי קיו אבל בקטנות...
העיקר כולם מרוצים :)
Gil Shwarts
תודה על ההצעה אבל שכחת שחברה שלי מדריכת סלסה
וזה שהמצאתם את הריקוד זה אמנם יפה
אבל היא רוקדת אותו בסט :)
והאמת שגם אני :):D
Ariels
איזה מצחיק יהיה לראו אותך קופץ ומנפנף בידיים כמו תחנת רוח
:eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: :haha: :gsmile: :stongue: :toothless :D :p :)
Gil Shwarts
חחח אשכרה
אבל התנועה שהכי מעצבנת אותי זה הסיבוב עם הפתיחת ידיים המפגרת הזאת!!!
למה זה שם???? :):D:D:D
Ariels
אינעל רבאק איך אתה עונה כ"כ מהר
...טוב אתה יודע
בריקודי שורות כמה שהתנועה יותר מפגרת (וואפה) ככה הסיכוי שתמצא אותה יותר ויותר
Gil Shwarts
המחשב שלי צועק לי כל פעם שעונים לטרד שאני משתתף בו
ואם אני לא עונה הוא אשכרה קם אליי ודופק לי גיץ חשמלי לאשך הימני :D:D:D


אני שונא את התנועה הזאת!
כל פעם שמגיע הקטע של התנועה
אני מפסיק לרקוד
ואז ממשיך :)

DjChook
תהפכו את זה לטרד סלסה וזהו

זה יכול להיות נחמד
MoSH_MaN
ואני שואל את עצמי עם הלינץ' על כרזי קלאבר היה מוצדק???... :rolleyes:

שום דבר נגדך גיל


אני סתם רציתי לקלל את הקלאבר הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement