return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Picotto commercieel
View this Thread in Original format
TranceFool
De meeste van ons zijn denk ik al van de schrik bekomen van de clips van Komodo en Proximus. Maar tot mijn grote schrik:eek: :eek: zag ik gister ook al een clip van Like This Like That en een hele gare versie. Het moet toch niet gekker worden, nog ff en hij brengt zn hele album uit op clip.:confused:
Remy D
quote:
Originally posted by TranceFool
De meeste van ons zijn denk ik al van de schrik bekomen van de clips van Komodo en Proximus. Maar tot mijn grote schrik:eek: :eek: zag ik gister ook al een clip van Like This Like That en een hele gare versie. Het moet toch niet gekker worden, nog ff en hij brengt zn hele album uit op clip.:confused:

Zolang die STRAK blijft draaien en Mathamorphose niet commercieel uit brengt vind ik alles best. :D
Dj Lex
Hmmm ben toch niet zo weg van de draaistijl van Picotto, vind hem af en toe super goed draaien dan weer als een dweil.
TranceFool
Ik wil em natuurlijk niet met een DJ Jean vergelijken, ZEKER NIET!!!! Want zijn stes zijn meestal toch wel zeer strak, alleen vind ik het een beetje zielig dat hij ook bij het grote publiek zonodig bekend moet worden.

Latuurrzzz.....
Akira
ach ja hij wil ook gewoon lekker geld verdienen groot gelijk heeft die mauro...maar ja pech voor ons dat je het je starks op sky radio mauro zijn nummers hoort hehehe ;)
HiGH_NrG
Leef je eens in in de wereld van DJ:

Eerst zit je een (behoorlijke) tijd te klooien voordat je naam/bekendheid hebt gemaakt. Dan ineens wordt je bekend met twee nummers. Dan denk je als DJ zijnde natuurlijk: "eh dis wel cool...zo kan ik 'makkelijk' veel geld verdienen". En dan zal je als DJ dit natuurlijk proberen voort te zetten...

Het grote geld ligt bij het commerciele gedeelte...en dat is misschien wel wat veel DJs (jammergenoeg) zullen proberen te bereiken...
Miss Proximus
wanneer houdt iedereen nou eens op met dat "commercieel" gedoe! echt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! jeeezus..... :mad:

snappen jullie nou niet dat de hele ing house scene al commercieel is??????????????? GVD sod off....en don't get my GOD down from his throne lullen :p (klinkt bozer dan ik ben hoor btw)
Bellie
SCHIIJJJJJTTT!!!!!!!!

MAURO RULEZ 4-EVA!

Jammer dan van die commerciele nrtjes van hem.Ik weet hoe hij in het echt draait dus maak ik me niet druk om die paar nrtjes die hij uitgebracht heeft.

GREETZ!!
Dwingo
Dat hele 'the double album' is bagger.
Ieder nummer klinkt hetzelfde. Herkenbare intro, stom gezang, herkenbaar melodietje...
Yepyep, Mauro begint een no-go te worden.

Zijn sets zijn gelukkig nog wel de moeite waard, wat dan ook de enige reden is waarom ik hem nog niet compleet heb afgeschreven.
New Wave
Het gaat tegenwoordig alleen maar om de centen......snel een plaatje maken en uitbrengen.....hij wordt toch wel gekocht door mensen.........alleen al omdat er een naam op staat......

Remy D
Iguna is MASTER!!!!! :D:D:D
Remy D
quote:
Originally posted by Remy D
Iguna is MASTER!!!!! :D:D:D

Iguana :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement