return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Picotto commercieel (pg. 4)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by Optimus Trance
oo ja, voor ik t vergeet, ik hoorde gisteravond in Hollywood een heel lekker nummertje, en toen vroeg ik die gast die draaide hoe dat nummer heette en hij zei iets van erecus of aracus ofzo???!!!(ja weet ik t, ik was een beetje ver weg:D) Wie ken me ff helpen?


Misschien Flutlicht - Icarus ?
moogwai
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ja man, ik zat net ff te denken, ik was zaterdag en gister in Hollywood, en k heb bijv. op zaterdag alleen al in de beukzaal Megamind - Taub al een stuk of 5 keer gehoord(nix mis mee trouwens, een zeer lekker nummertje:D).

Gister in de grote zaal ook een stuk of 3 keer zelfs, dus zn nummers worden wel populairder(=bekender=commercieel aantrekkelijk)


Ik denk dat het vooral aan Desire 2.0 ligt.. wat de Klubbheads draaien wordt door veel dj's nou eenmaal overgenomen.
Optimus Trance
heeee, kicken smiley dj, man!!:D:D:D
blighty
Hi,

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat (al) zijn platen commercieel gaan,..nu denkt iedereen Picotto te kennen:(

Greetz,
Blighty
!_PeTrUs_!
Wie is er tegenwoordig nu niet commercieel bezig...Zonder dat zou dit Forum nooit zo groot zijn, zouden er minder feesten zijn en ga zo maar door...
Jukx
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Wie is er tegenwoordig nu niet commercieel bezig...Zonder dat zou dit Forum nooit zo groot zijn, zouden er minder feesten zijn en ga zo maar door...


Dat ligt er geheel aan over welke muziek-stroming je hebt... trance is inderdaad (zo goed als) helemaal commercieel. daar is weinig meer aan te doen inderdaad.
Miss Proximus
Ik vind eigenlijk Techno ook best commercieel (...als we toch gaan schelden..:p) als ik zag wat voor mensen er op Shockers rondliepen!! En sowieso...en underground feest in de RAi???? I don't think so! Underground met allemaal van die kutten met van die jurkjes aan en zonnebrilletjes op...van die gastjes van 14.....I don't think so dood!
Maar ik blijf bij m'n mening....als jullie van een niet commerciele stroming willen houden...ga dan trommelen ofzo!
Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik vind eigenlijk Techno ook best commercieel (...als we toch gaan schelden..:p) als ik zag wat voor mensen er op Shockers rondliepen!! En sowieso...en underground feest in de RAi???? I don't think so! Underground met allemaal van die kutten met van die jurkjes aan en zonnebrilletjes op...van die gastjes van 14.....I don't think so dood!
Maar ik blijf bij m'n mening....als jullie van een niet commerciele stroming willen houden...ga dan trommelen ofzo!


ik heb thuis anders een hele mooie trommel staan hoor!
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx


ik heb thuis anders een hele mooie trommel staan hoor!

HAHA, kwou precies hetzelfde posten:D :D
New Wave
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Miss Proximus
Ik vind eigenlijk Techno ook best commercieel (...als we toch gaan schelden..) als ik zag wat voor mensen er op Shockers rondliepen!! En sowieso...en underground feest in de RAi???? I don't think so! Underground met allemaal van die kutten met van die jurkjes aan en zonnebrilletjes op...van die gastjes van 14.....I don't think so dood!
Maar ik blijf bij m'n mening....als jullie van een niet commerciele stroming willen houden...ga dan trommelen ofzo!
--------------------------------------------------------------------------------



Ik wil hier toch nog effies op reageren.
Dat Shockers is geweest in de Rai, okee, dat was niet bevordelijk voor de Techno scene maar ikzelf vind dat het daardoor niet de commerciele pad is opgegaan, dit vergelijk ik nu met de feesten Innercity en Trance energy.
Na die feesten was de comotie in de media nog sterk aanwezig, vooral door het uitbrengen van de Theme Track op single (airwave, heel goed voorbeeld)maar zie je de track van Da Goose nu in de platenzaak liggen? ik nog niet (zowel, sorry dan :D), die plaat is zo hard, die kleine meisjes van 14 jaar kopen dat echt niet
Trouwens, op shockers verwachte ik inderdaad kleine kleuters, viel reuze mee...........of ik was gewoon de heletijd stoned:D

Na het shockers feest was iedereen dik tevrede maar verder houd het op de commerciele tour dan ook meteen op, er wordt veel minder aandacht aan geschonken, alleen nog door de actievelingen zoals ik die een moord doe om al die live sets te krijgen.

Dus techno commerciaal? ik denk niet dat de TMF en Radio 538 kleuters nu staan te springen om een keiharde singltje van Speedy J te kopen...........die zijn nog meer in de waan van die van een Jean......enzo.

Het commerciele gehalte van Techno zal denk ik nog wel even op een laag pitje staan.

Groeten

Techno maniac

Eye-Riz
er zijn nog zat trance / progressive platen die (gelukkig) niet commerciëel zijn...
Alleen om niet-commerciële feestjes te vinden is moeilijker. De meeste trance feesten zijn commerciëel: ofwel om het geld (erg makkelijk te verdienen op grote feesten), ofwel om de sound (platte trance).
M5
he technomaniac ! oftewel ..New Wave...

wat is jouw voornaam??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement