return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Picotto commercieel (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
(Miss) Proximus is the bomb! haha geintje.....ik kan echt geen keuze maken ik vind echt alle nummers wreed, maar het wordt wel allemaal wat simpeler......ik ga toch voor.....hmmmm......nee weet het echt niet...Taub?....(en dat is niet om jouw sig hoor Bellie)
M5
Zolang hij maar hele fette remixen blijft maken van die songs maakt het me geen KONT uit....

Mauro rules...punt uit
raoel
als picotto zijn zakken er mee kan vullen, laat hem.

Als hij maar niet alleen maar van die commerciele nummers gaat maken maar ook nog "hard trance" zoals baquette / bug / verdi / taub
Want dat kan hij als geen ander. Van de vetste nummers die ik ken zitten er toch een hoop van "king" picotto bij.

En zijn live-sets blijven ook meesterlijk.
Donna
quote:
Iguna is MASTER!!!!!



de massmix dan huh;))
Greetz
Boss
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Leef je eens in in de wereld van DJ:

Eerst zit je een (behoorlijke) tijd te klooien voordat je naam/bekendheid hebt gemaakt. Dan ineens wordt je bekend met twee nummers. Dan denk je als DJ zijnde natuurlijk: "eh dis wel cool...zo kan ik 'makkelijk' veel geld verdienen". En dan zal je als DJ dit natuurlijk proberen voort te zetten...


Het grote geld ligt bij het commerciele gedeelte...en dat is misschien wel wat veel DJs (jammergenoeg) zullen proberen te bereiken...


Eej, precies! Hoe oud is Mauro nou eigenlijk? 30 ofzo? Over een paar jaar is 'ie afgeschreven al DJ, vind je het gek dat hij nu ff voor het grote geld gaat? Ik geef 'm groot gelijk, ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen... :)
Akira
quote:
Originally posted by Boss


Eej, precies! Hoe oud is Mauro nou eigenlijk? 30 ofzo? Over een paar jaar is 'ie afgeschreven al DJ, vind je het gek dat hij nu ff voor het grote geld gaat? Ik geef 'm groot gelijk, ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen... :)

yep alles voor het geld...:D:D:D

maar ja ook al zijn sommige van zijn platen super commercieel...hij blijft nog steeds super populair bij de "underground" omdat ie gewoon nog steeds wel zijn eigen stijl draait en dat is keihard BEUKEN
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Boss


Eej, precies! Hoe oud is Mauro nou eigenlijk? 30 ofzo? Over een paar jaar is 'ie afgeschreven al DJ, vind je het gek dat hij nu ff voor het grote geld gaat? Ik geef 'm groot gelijk, ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen... :)


ik heb die clip nog nie gezien, komt ie op TMF ofzo???:D
Maar ja, ik ben t met je eens, heppie 10 jaar (of langer) keihard gewerkt om zo goed, (en daarmee ook bekend) te worden, krijg je eindelijk de kans om $$$ te verdienen....ik neem t m niet kwalijk, ik zou t ook doen:D
arno
mauro blijft rulen, die remix van hem van
musique vs u2 - new years dub
is echt master alleen jammer dat er van dat nummer ook al weer een clip is gemaakt (niet de picotto remix dan he).
Miss Proximus
Hij is gewoon de MAN! Ik vond echt dat hij VET draaide op Qlimax!!!!! niks geen commerciele zoals op TE....gewoon KEIHARD STAMPEN!!!! jawel :D
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hij is gewoon de MAN! Ik vond echt dat hij VET draaide op Qlimax!!!!! niks geen commerciele zoals op TE....gewoon KEIHARD STAMPEN!!!! jawel :D


inderdaad ja.....ik herkende alleen Baguette , Verdi en die ene van LX Carbo dacht ik ...echt fet hoor.....en het mooiste van Mauro is nog dat als je naar hem staat te schreeuwen zoals wij deden om een uur of 00:50 toen hij bijna op moest...dat hij gewoon reageert door een duimpje op te steken of wat dan ook ....hij laat in ieder geval weten dat hij het op prijs stelt...TOPGOZER...

:cool:

Mauro 4 LIFE...

Akira
quote:
Originally posted by Miss Proximus
niks geen commerciele zoals op TE....gewoon KEIHARD STAMPEN!!!! jawel :D


dat zeiden mijn vrienden ook al dat ze totaal geen bekende nummers hadden gehoord...en dat het echt een topsetje was :D
Remy D
Hij einigde met Joy Kitikonti - Joyenergizer [Psico Mix] en dat vind ik wel zo'n vet nummer maar ik had niet verwacht dat Mauro die zou draaien. Maar het was heeeeeeeeeel vet. :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement