return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Picotto commercieel (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Hallo Remy....was je niet op TE? Of heb je de set nooit gedoord? Hij draaide m daar ook gewoon!! :p
Ik vond op zich verdi niet zo in de set passen..omdat dat mer en progressive nummer is..nou is er natuurlijk niks mis met verschillende stijlen, maar zo erg beukt ie nou ook weer niet! Toch??? :D
Optimus Trance
ja man, ik zat net ff te denken, ik was zaterdag en gister in Hollywood, en k heb bijv. op zaterdag alleen al in de beukzaal Megamind - Taub al een stuk of 5 keer gehoord(nix mis mee trouwens, een zeer lekker nummertje:D).

Gister in de grote zaal ook een stuk of 3 keer zelfs, dus zn nummers worden wel populairder(=bekender=commercieel aantrekkelijk)
Optimus Trance
oo ja, voor ik t vergeet, ik hoorde gisteravond in Hollywood een heel lekker nummertje, en toen vroeg ik die gast die draaide hoe dat nummer heette en hij zei iets van erecus of aracus ofzo???!!!(ja weet ik t, ik was een beetje ver weg:D) Wie ken me ff helpen?
Eye-Riz
Optimus, misschien dat je Arrakis bedoelt? Is uitgekomen op Tracid Traxxx...
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Optimus, misschien dat je Arrakis bedoelt? Is uitgekomen op Tracid Traxxx...


weet niet, ff checken hoor:D
Optimus Trance
eye-riz, bedoel je Arakkis - The Spice?
Eye-Riz
is al vrij oud, dat nummer...
dus kweenie of je die bedoelt...
Optimus Trance
ja, maar welke bedoel JIJ
Eye-Riz
Ik bedoel een lekkere stampplaat met heerlijk melodietje, ik heb hem al twee jaar ofzo, dus echt nieuw is ie niet. Kijk voor de zekerheid even op de site van Tracid, volgens mij (weet niet zeker ) kun je daar ook luisteren. Enwat bedoel jij?
: )
Eye-Riz
oftewel een GAANplaat!

Akira
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ja man, ik zat net ff te denken, ik was zaterdag en gister in Hollywood, en k heb bijv. op zaterdag alleen al in de beukzaal Megamind - Taub al een stuk of 5 keer gehoord(nix mis mee trouwens, een zeer lekker nummertje:D).

Gister in de grote zaal ook een stuk of 3 keer zelfs, dus zn nummers worden wel populairder(=bekender=commercieel aantrekkelijk)


Ja echt heel veel nummers van hem zijn vet bekend haast iedereen kent ze maar ja ik vind sommige best wel vet hoor :D
Remy D
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hallo Remy....was je niet op TE? Of heb je de set nooit gedoord? Hij draaide m daar ook gewoon!! :p
Ik vond op zich verdi niet zo in de set passen..omdat dat mer en progressive nummer is..nou is er natuurlijk niks mis met verschillende stijlen, maar zo erg beukt ie nou ook weer niet! Toch??? :D

Nou dat weet ik echt niet meer. Ik was op TE aardig verrot. :p

Maar ik vond em zaterdag meer beuken dan op TE. :D Het was een klasse set.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement