return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'
View this Thread in Original format
oDrori
חבר'ה, יש לי וידוי... אני רואה ימי חיינו... כבר בערך שנה. איי ואי, אבל זה כ"כ משעשע :) יש למישהו עוד וידוי?
Gil Shwarts
אני מכור למשחק החיים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני מכור למשחק החיים...


אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים


אני כמוך רועי רואה שיש לי זמן
בכל אופן גנגנה שולט!!!!! אני מת עליו
חחחחחח
Gil Shwarts
אין דבר כזה אצלי
7:40
מתפנה לי כל הלו"ז
כי יש נשואים פלוס
ומיד אח"כ משחק החיים!

רק אח"כ אני חוזר לשגרה :)
Hell_Copter
חחחחחח
אני רואה עודד פתח את הט'רד וישר הלך לראות ימי חיינו :stongue:
גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה!!

אה ורק שתדעו לכם... שבחיים שלי לא ראיתי סצינה אפילו מלחיי האהבה עד שהפסקתי לישון בלילה והייתי הולך לישון באיזה 8 בבוקר...
כל יום יש ב 6 וחצי לחיי האהבה וזה הדבר היחיד שיש בטלויזיה בשעה הזאת
אז אשכרה התחלתי לראות מחוסר רצון...
הם משחקים ממש גרוע שם!!!! משחק החיים לא רואה אותם ממטר
Gil Shwarts
חחחחחחחחחחחחח
כן אחי גם אני רואה כל יום ב6 וחצי כי זאת השעה שאני מתארגן לבסיס :)

ונכון
הם לא יודעים לשחק שם בפרוטה!
Rising
משחק החיים פה ושם.... וצעירים חסרי מנוח

אהההההההההההההההה:eyespop:
Flotser
כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,

וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...

ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!

זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו

אמא שלהם זונה
coby
אופרות סבון וטלנובלות זה הדבר הכי קקי שיש !

תמיד השחקנים גרועים, ותמיד יש קטע שמישהו מדבר עם עצמו !@%^$#@!^
סתם קקי ...


אם אני רואה זה רק בשביל לצחוק על התוכנית :)

luckystrike
ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים


המורדים !!!!! :)



מישהוא הלך להופעה ?
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח
ואני חשבתי שאני היחיד........

גם אני רואה משחק החיים...... לא בדיוק קבוע... כשיש לי זמן במהלך השבוע אני רואה, ואז אני ביום שישי משלים את מה שפספסתי..... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement