|
טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| חבר'ה, יש לי וידוי... אני רואה ימי חיינו... כבר בערך שנה. איי ואי, אבל זה כ"כ משעשע :) יש למישהו עוד וידוי? |
|
|
| Gil Shwarts |
| אני מכור למשחק החיים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני מכור למשחק החיים... |
אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים |
אני כמוך רועי רואה שיש לי זמן
בכל אופן גנגנה שולט!!!!! אני מת עליו
חחחחחח |
|
|
| Gil Shwarts |
אין דבר כזה אצלי
7:40
מתפנה לי כל הלו"ז
כי יש נשואים פלוס
ומיד אח"כ משחק החיים!
רק אח"כ אני חוזר לשגרה :) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח
אני רואה עודד פתח את הט'רד וישר הלך לראות ימי חיינו :stongue:
גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה!!
אה ורק שתדעו לכם... שבחיים שלי לא ראיתי סצינה אפילו מלחיי האהבה עד שהפסקתי לישון בלילה והייתי הולך לישון באיזה 8 בבוקר...
כל יום יש ב 6 וחצי לחיי האהבה וזה הדבר היחיד שיש בטלויזיה בשעה הזאת
אז אשכרה התחלתי לראות מחוסר רצון...
הם משחקים ממש גרוע שם!!!! משחק החיים לא רואה אותם ממטר |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחחחחחח
כן אחי גם אני רואה כל יום ב6 וחצי כי זאת השעה שאני מתארגן לבסיס :)
ונכון
הם לא יודעים לשחק שם בפרוטה! |
|
|
| Rising |
משחק החיים פה ושם.... וצעירים חסרי מנוח
אהההההההההההההההה:eyespop: |
|
|
| Flotser |
כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,
וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...
ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!
זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו
אמא שלהם זונה |
|
|
| coby |
אופרות סבון וטלנובלות זה הדבר הכי קקי שיש !
תמיד השחקנים גרועים, ותמיד יש קטע שמישהו מדבר עם עצמו !@%^$#@!^
סתם קקי ...
אם אני רואה זה רק בשביל לצחוק על התוכנית :) |
|
|
| luckystrike |
ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים
המורדים !!!!! :)
מישהוא הלך להופעה ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחח
ואני חשבתי שאני היחיד........
גם אני רואה משחק החיים...... לא בדיוק קבוע... כשיש לי זמן במהלך השבוע אני רואה, ואז אני ביום שישי משלים את מה שפספסתי..... :D |
|
|
|
|