return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Jongens Niet Vergeten He Morgen!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Jajaja morgen het 2de deel van het bruutste feest van dit jaar tot nu toe:SHOCKERS!!!! 21:00 op TMF bij THE DJ'S.

Das een zeer lekker opwarmertje voor degene (o.a. ik :D) die naar Qlimax gaan...........;)

C U @ QLIMAX!!!

GREETZ!!
Henkie_henk
Thankz ja.. ik zou t strak vergete.. ach ja..

hey ik zie dat jij ook al een nerd aantal posts begint te krijge! mooi man!
Cold
quote:
Originally posted by Bellie
Jajaja morgen het 2de deel van het bruutste feest van dit jaar tot nu toe:SHOCKERS!!!! 21:00 op TMF bij THE DJ'S.

Das een zeer lekker opwarmertje voor degene (o.a. ik :D) die naar Qlimax gaan...........;)

C U @ QLIMAX!!!

GREETZ!!



He Bel, waar gaan we kijken??
Dj Lex
Hmmm vond het eerste deel niet zo bijzonden, hou niet zo van techno.
Dan is het tweede deel zeker ook nix voor me?
Remy D
Ehhhhm kies toch voor Estland - Nederland. :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Remy D
Ehhhhm kies toch voor Estland - Nederland. :)


Ah begint al om 19.00 uur...Dus kun je het nog kijke...
Miss Proximus
en ik ga.........koetjes kijken!!!! haha lol zit vanaf 20.20 in de trein naar de joduhstad (j/k) :p en daarna............wiepie-yeey (?)....Qlimax!!!!!!!!!!!!! :D
Remy D
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ah begint al om 19.00 uur...Dus kun je het nog kijke...


Nabeschouwing en dan naar de HMH. :D:D dus geen tijd voor shockers helaas maarja komt ook nog herhaling.... :)
Dj Lex
Ja idd weer een interland vanavond. Kut dat davids niet mag meespelen hoor. Wie denkt dat ie gebruikt heeft? Ik denk het niet. Die speech van hem vond ik zeer overtuigend.
Akira
eerst voetbal kijken natuurlijk en dan weer pleitos...:D
Shockers neem ik wel ff op...

maar ID DAVIDS heeft natuurlijk niet gebruikt maar ja dat zegt iedereen...en het is is een ajax jongen dus daarom heeft ie al helemaal niet gebruikt :o

Bellie
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Thankz ja.. ik zou t strak vergete.. ach ja..

hey ik zie dat jij ook al een nerd aantal posts begint te krijge! mooi man!


Hahahaha nerd-aantal posts :D

quote:
Originally posted by Cold



He Bel, waar gaan we kijken??


:D Bij Korsie :D

GREETZ!!
TranceFool
Wat the fok, ik zag gister Warmduscher. Dat eerste nummer was WREED. Ik ga niet beschrijven hoe het klonk wat dat lukt toch niet. Degene die het gezien hebben weet welk nummer ik bedoel. Het is het allereerste nummer van Warmduscher. O, ja er wordt ook nog in gezegd: Pulsedrive.

WEET IEMAND DE NAAM VAN DEZE WREDE PLAAT????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement