|
Jongens Niet Vergeten He Morgen!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Ja die stuff van warmduscher was wel vet ja!
t is iniedergeval niet 10 kleine bla bla
en ook niet saurebad...
Als je je vraag nog een keer stelt weet k zeker dat je zo antwoord hebt.. jammer dat ik nooit titels onthouw..
GreetZ |
|
|
| Dj Lex |
| Hmm heb het nog op band staan met jackass erachter. Kijk vanmiddag wel ff dan |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja die stuff van warmduscher was wel vet ja!
t is iniedergeval niet 10 kleine bla bla
en ook niet saurebad...
Als je je vraag nog een keer stelt weet k zeker dat je zo antwoord hebt.. jammer dat ik nooit titels onthouw..
GreetZ |
HUH:rolleyes: , ik snap hem niet. Als ik de vraag nog een keer stel weet je het antwoord. Ben ik nou zo dom of .......???????
Nah, in ieder geval: WEET IEMAND HOE DIT NUMMER HEET??? |
|
|
| Henkie_henk |
LoL sorry.. ;) er moest nog bij ..."in de unknown tracks" section ;)
als je daar je vraag stelt krijg je zeker je antwoord...
sorry k ben nog beetje brakkig.. k probeer het savonds een man sochtends een man waar te maken.. zonder veel succes lol
GreetZ
Gij zoekt en gij zult vinden ofzoiets:
http://www.tranceaddict.com/forums/...y.php?forumid=2
post maar raak |
|
|
| Boss |
Yes, Warmduscher wat BRUUT !
(maar wat 'n belachelijke duitser is dat... , nooit geweten dat dj's er zo achterlijk konden uitzien... :) ) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Wat the fok, ik zag gister Warmduscher. Dat eerste nummer was WREED. Ik ga niet beschrijven hoe het klonk wat dat lukt toch niet. Degene die het gezien hebben weet welk nummer ik bedoel. Het is het allereerste nummer van Warmduscher. O, ja er wordt ook nog in gezegd: Pulsedrive.
WEET IEMAND DE NAAM VAN DEZE WREDE PLAAT???? |
Was dat niet gewoon Overdrive van DJ Scot Project??????
Sorry als ik het fout heb hoor... ik verdiep me niet zo in die hard-trance maar ik dacht dat het Overdrive was. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hmm heb het nog op band staan met jackass erachter. Kijk vanmiddag wel ff dan |
Ja ik heb gister ook Jackass gekeken!! Dat stukje met bekertjes eier-punch atten was echt ranzig man!!!!!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja ik heb gister ook Jackass gekeken!! Dat stukje met bekertjes eier-punch atten was echt ranzig man!!!!!!! |
Hey ga het nou niet voor zeggen, want ik moet het nog kijken |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja ik heb gister ook Jackass gekeken!! Dat stukje met bekertjes eier-punch atten was echt ranzig man!!!!!!! |
Dat was cool, die gozer kotste echt een vet brede straal, HAHAHAHA:D :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
Was dat niet gewoon Overdrive van DJ Scot Project??????
Sorry als ik het fout heb hoor... ik verdiep me niet zo in die hard-trance maar ik dacht dat het Overdrive was. |
Hmmm, ik weet 90% zeker dat het niet Dj Scot was. Ik heb de Arome remix van Overdrive en deze lijkt er totaal niet op. Of het origineel moet heel anders zijn. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat was cool, die gozer kotste echt een vet brede straal, HAHAHAHA:D :D |
Gvd nou ben ik helemaal nieuwsgierig
ga gelijk ff kijken |
|
|
| Remy D |
| Wat dat Nederlandselftal weer lopen zwijnen zeg :(:( Nou ik ben maar weer al te blij dat ze het net hebben gehaald. |
|
|
|
|