return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Jongens Niet Vergeten He Morgen!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ja die stuff van warmduscher was wel vet ja!

t is iniedergeval niet 10 kleine bla bla
en ook niet saurebad...

Als je je vraag nog een keer stelt weet k zeker dat je zo antwoord hebt.. jammer dat ik nooit titels onthouw..

GreetZ
Dj Lex
Hmm heb het nog op band staan met jackass erachter. Kijk vanmiddag wel ff dan
TranceFool
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja die stuff van warmduscher was wel vet ja!

t is iniedergeval niet 10 kleine bla bla
en ook niet saurebad...

Als je je vraag nog een keer stelt weet k zeker dat je zo antwoord hebt.. jammer dat ik nooit titels onthouw..

GreetZ

HUH:rolleyes: , ik snap hem niet. Als ik de vraag nog een keer stel weet je het antwoord. Ben ik nou zo dom of .......???????

Nah, in ieder geval: WEET IEMAND HOE DIT NUMMER HEET???
Henkie_henk
LoL sorry.. ;) er moest nog bij ..."in de unknown tracks" section ;)

als je daar je vraag stelt krijg je zeker je antwoord...

sorry k ben nog beetje brakkig.. k probeer het savonds een man sochtends een man waar te maken.. zonder veel succes lol

GreetZ


Gij zoekt en gij zult vinden ofzoiets:

http://www.tranceaddict.com/forums/...y.php?forumid=2

post maar raak
Boss
Yes, Warmduscher wat BRUUT !

(maar wat 'n belachelijke duitser is dat... , nooit geweten dat dj's er zo achterlijk konden uitzien... :) )
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool
Wat the fok, ik zag gister Warmduscher. Dat eerste nummer was WREED. Ik ga niet beschrijven hoe het klonk wat dat lukt toch niet. Degene die het gezien hebben weet welk nummer ik bedoel. Het is het allereerste nummer van Warmduscher. O, ja er wordt ook nog in gezegd: Pulsedrive.

WEET IEMAND DE NAAM VAN DEZE WREDE PLAAT????


Was dat niet gewoon Overdrive van DJ Scot Project??????
Sorry als ik het fout heb hoor... ik verdiep me niet zo in die hard-trance maar ik dacht dat het Overdrive was.
Jukx
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hmm heb het nog op band staan met jackass erachter. Kijk vanmiddag wel ff dan


Ja ik heb gister ook Jackass gekeken!! Dat stukje met bekertjes eier-punch atten was echt ranzig man!!!!!!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jukx


Ja ik heb gister ook Jackass gekeken!! Dat stukje met bekertjes eier-punch atten was echt ranzig man!!!!!!!


Hey ga het nou niet voor zeggen, want ik moet het nog kijken
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx


Ja ik heb gister ook Jackass gekeken!! Dat stukje met bekertjes eier-punch atten was echt ranzig man!!!!!!!

Dat was cool, die gozer kotste echt een vet brede straal, HAHAHAHA:D :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx


Was dat niet gewoon Overdrive van DJ Scot Project??????
Sorry als ik het fout heb hoor... ik verdiep me niet zo in die hard-trance maar ik dacht dat het Overdrive was.

Hmmm, ik weet 90% zeker dat het niet Dj Scot was. Ik heb de Arome remix van Overdrive en deze lijkt er totaal niet op. Of het origineel moet heel anders zijn.

Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Dat was cool, die gozer kotste echt een vet brede straal, HAHAHAHA:D :D


Gvd nou ben ik helemaal nieuwsgierig
ga gelijk ff kijken
Remy D
Wat dat Nederlandselftal weer lopen zwijnen zeg :(:( Nou ik ben maar weer al te blij dat ze het net hebben gehaald.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement