return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Jongens Niet Vergeten He Morgen!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool

OK, nu wordt ik gek, het lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik ga toch ff die 12 mb ofzo downen, je hoort het nog wel! Is die Aroma mix dan zo anders???


Geen idee.... een tijdje geleden heb ik die originele mix een paar uur op mn computer gehad en toen heb ik hem eraf gepleurd. Maar volgens mij is dat hem gewoon hoor.... je hoort ook dehele tijd "Overdrive" door dat nummer van Warmduscher heen, en hij draaide dehele avond al van die duitse hardtrance-achtige nummertjes... grote kans dat het dus van DJ Scot Project geweest is.
Jukx
quote:
Originally posted by Jukx


Geen idee.... een tijdje geleden heb ik die originele mix een paar uur op mn computer gehad en toen heb ik hem eraf gepleurd. Maar volgens mij is dat hem gewoon hoor.... je hoort ook dehele tijd "Overdrive" door dat nummer van Warmduscher heen, en hij draaide dehele avond al van die duitse hardtrance-achtige nummertjes... grote kans dat het dus van DJ Scot Project geweest is.


Correctie... ik blijk dat nummer nog steeds op mn computer te hebben staan en kan dus bevestigen dat dat nummer wat je zoekt de originele mix is van DJ Scot Project - Overdrive!!
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx


Correctie... ik blijk dat nummer nog steeds op mn computer te hebben staan en kan dus bevestigen dat dat nummer wat je zoekt de originele mix is van DJ Scot Project - Overdrive!!

OK, hartstikke bedankt, kwas em net aan het downen. Ik voel me nu wel een beetje lullig dat ik een nummer van DJ Scot niet herken, laten we het er maar ophouden dat het door de Arome remix komt, ssssttt;) :D :D
TranceFool
Je had helemaal gelijk!!!! Wat een vette plaat is dit zeg. Ik had de Arome mix en daar vond ik niet veel aan. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik die original niet eerder heb gedownd!!!:p

THANX!
Bellie
Damn volgens mij was er nog een hele thread over toen iemand dat nr had ontdekt.Toen was het nog een promo...Beter opletten voortaan jongens. :D

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
Damn volgens mij was er nog een hele thread over toen iemand dat nr had ontdekt.Toen was het nog een promo...Beter opletten voortaan jongens. :D

GREETZ!!


nee want ik heb die plaat al vet lang....of mischien was het weleen promo plaat maar ja ik heb hem maar een paar keer geluisterd en toen op cd gebrand en noooit meer naar gekeken dus kwam ik er niet zo snel op :p
Dj Lex
Hey waar kan ik hem downloaden? heb er een keer een sampletje van gehoord, maar krijg alleen dode links. Msn iemand?
Boss
Wat dacht je van Napster/Winmx Lex? ;)
Dj Lex
Napster heb ik niet meer en ik heb Limewire wat ik niet echt super vind werken met de zoekwoorden
Boss
Limewire zuigt enoRm, is alleen goed voor porno.... :D
Voor de muziek moet je toch echt winmx hebben

Dj Lex
quote:
Originally posted by Boss
Limewire zuigt enoRm, is alleen goed voor porno.... :D
Voor de muziek moet je toch echt winmx hebben


ja je hebt gelijk vind het ook niet zo geweldig. Porno heb ik nog steeds niet gedownload, doe ik ook niet, want iedereen zit op deze godvergeten comp en ik denk dat ik nu winmx maar is ga proberen dan.

Oh heb wel mooi Trancenation 2001 van limewire gehaald
Boss
Hehe, ik heb vorige maand alle trancenations van RMF gehaald, toffe site is dat :)
Maar goed, ik heb laatst wel Black&White van limewire geplukt, maar dat was ook gelijk m'n laatste download van limewire die ik helemaal heb kunnen completen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement