|
Jongens Niet Vergeten He Morgen!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wat dat Nederlandselftal weer lopen zwijnen zeg :(:( Nou ik ben maar weer al te blij dat ze het net hebben gehaald. |
Hey daar ging het hier niet over. Je ken beter ff nieuw threadje starten, maar je hebt wel gelijk, was zielig om naar te kijken |
|
|
| Akira |
| en ja hoor ik heb het weer gepresteerd om op TV te komen...dit is al de 4-5x met TMF the DJ's...en gisteren ook weer uigebreid gefilm bij de <>...dus binnenkort zal ik wel een keer beroemd worden :D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
en ja hoor ik heb het weer gepresteerd om op TV te komen...dit is al de 4-5x met TMF the DJ's...en gisteren ook weer uigebreid gefilm bij de <>...dus binnenkort zal ik wel een keer beroemd worden :D:D |
Wanneer ben je dan bij die Shockers uitzending in beeld?? Ik heb hem namelijk opgenomen....
Die Carl Cox is trouwens echt goed man!!! Met 3 draaitafels en nog deed die alles heel soepeltjes en relaxed, daar waar James Ruskin toch zichtbaar meer moeite had met 3 draaitafels. |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen 2 en 10 draaitafels is...ik zou het wel snappen als het NL elftal met 4 ballen was gaan voetballen...:p (o nee met 45 in totaal haha) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen 2 en 10 draaitafels is...ik zou het wel snappen als het NL elftal met 4 ballen was gaan voetballen...:p (o nee met 45 in totaal haha) |
haha wat een grap |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Jukx
Wanneer ben je dan bij die Shockers uitzending in beeld?? Ik heb hem namelijk opgenomen....
|
Bij warmdusher sta ik te beuken.... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Akira
Bij warmdusher sta ik te beuken.... |
Weet jij dan misschien dat nummer wat Warmduscher draaide wat ik zoek???? ---> vorige page:) |
|
|
| Akira |
| sorry maar ik kom niet zo gauw op de naam maar het nummer komt me wel erg bekend voor |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen 2 en 10 draaitafels is...ik zou het wel snappen als het NL elftal met 4 ballen was gaan voetballen...:p (o nee met 45 in totaal haha) |
nou je moet zowiezo ervoor zorgen dat drie platen met elkaar gelijk lopen ipv twee... dat vergt een behoorlijk goeie techniek. Heb ergens op deze site gelezen dat paul van dijk het een keer met 3 platenspelers probeerde en dat die het flink verneukte!!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Weet jij dan misschien dat nummer wat Warmduscher draaide wat ik zoek???? ---> vorige page:) |
heb je nou al de originel mix van DJ Scot Project - Overdrive geprobeerd??? Want volgens mij is dat hem gewoon hoor!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
heb je nou al de originel mix van DJ Scot Project - Overdrive geprobeerd??? Want volgens mij is dat hem gewoon hoor!! |
Dat nummer moet ik gvd nog steeds downloaden. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
heb je nou al de originel mix van DJ Scot Project - Overdrive geprobeerd??? Want volgens mij is dat hem gewoon hoor!! |
OK, nu wordt ik gek, het lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik ga toch ff die 12 mb ofzo downen, je hoort het nog wel! Is die Aroma mix dan zo anders??? |
|
|
|
|