return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Jongens Niet Vergeten He Morgen!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Wat dat Nederlandselftal weer lopen zwijnen zeg :(:( Nou ik ben maar weer al te blij dat ze het net hebben gehaald.


Hey daar ging het hier niet over. Je ken beter ff nieuw threadje starten, maar je hebt wel gelijk, was zielig om naar te kijken
Akira
en ja hoor ik heb het weer gepresteerd om op TV te komen...dit is al de 4-5x met TMF the DJ's...en gisteren ook weer uigebreid gefilm bij de <>...dus binnenkort zal ik wel een keer beroemd worden :D:D
Jukx
quote:
Originally posted by Akira
en ja hoor ik heb het weer gepresteerd om op TV te komen...dit is al de 4-5x met TMF the DJ's...en gisteren ook weer uigebreid gefilm bij de <>...dus binnenkort zal ik wel een keer beroemd worden :D:D


Wanneer ben je dan bij die Shockers uitzending in beeld?? Ik heb hem namelijk opgenomen....

Die Carl Cox is trouwens echt goed man!!! Met 3 draaitafels en nog deed die alles heel soepeltjes en relaxed, daar waar James Ruskin toch zichtbaar meer moeite had met 3 draaitafels.
Miss Proximus
Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen 2 en 10 draaitafels is...ik zou het wel snappen als het NL elftal met 4 ballen was gaan voetballen...:p (o nee met 45 in totaal haha)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen 2 en 10 draaitafels is...ik zou het wel snappen als het NL elftal met 4 ballen was gaan voetballen...:p (o nee met 45 in totaal haha)


haha wat een grap
Akira
quote:
Originally posted by Jukx


Wanneer ben je dan bij die Shockers uitzending in beeld?? Ik heb hem namelijk opgenomen....



Bij warmdusher sta ik te beuken....
TranceFool
quote:
Originally posted by Akira


Bij warmdusher sta ik te beuken....

Weet jij dan misschien dat nummer wat Warmduscher draaide wat ik zoek???? ---> vorige page:)
Akira
sorry maar ik kom niet zo gauw op de naam maar het nummer komt me wel erg bekend voor
Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik snap nog steeds niet wat het verschil tussen 2 en 10 draaitafels is...ik zou het wel snappen als het NL elftal met 4 ballen was gaan voetballen...:p (o nee met 45 in totaal haha)


nou je moet zowiezo ervoor zorgen dat drie platen met elkaar gelijk lopen ipv twee... dat vergt een behoorlijk goeie techniek. Heb ergens op deze site gelezen dat paul van dijk het een keer met 3 platenspelers probeerde en dat die het flink verneukte!!!
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool

Weet jij dan misschien dat nummer wat Warmduscher draaide wat ik zoek???? ---> vorige page:)


heb je nou al de originel mix van DJ Scot Project - Overdrive geprobeerd??? Want volgens mij is dat hem gewoon hoor!!

Dj Lex
quote:
Originally posted by Jukx


heb je nou al de originel mix van DJ Scot Project - Overdrive geprobeerd??? Want volgens mij is dat hem gewoon hoor!!

Dat nummer moet ik gvd nog steeds downloaden.
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx


heb je nou al de originel mix van DJ Scot Project - Overdrive geprobeerd??? Want volgens mij is dat hem gewoon hoor!!

OK, nu wordt ik gek, het lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik ga toch ff die 12 mb ofzo downen, je hoort het nog wel! Is die Aroma mix dan zo anders???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement