|
יום הדין!!! ריאל מדריד נגד מצ'סטר יונייטד
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אללה חברה היום הוא היום הגדול
אז מה היה לנו בינתיים?
ככה:
המשחק הראשון בברנבאו החל בסערת רגשות כאשר השחקנים עלו למגרש.
הקהל עודד והתלהב ושחקני ריאל לחצו את השער של מנצ'סטר מהשנייה הראשונה.
עד שבדקה ה-9 מהלך חכם של זידאן הוביל למסירה לצד שמאל לעבר לואיס פיגו שהקשית מעל השוער בבעיטה גאונית ויפיפיה ישר לתוך החיבורים
לשוער לא היה כל סיכוי.
לקראת סיום המחצית ראול הבריק במהלך ענק ובדקה ה-32
קיבל כדור מזידאן ובתנועת סיבוב מרשימה השאיר את סילבסטרה מאחור ובעט לפינה הימנית של ברטז
2-0.
במחצית השנייה הלחץ של ריאל המשיך ורוברטו קרלוס עשה עבודה מצויינת בכך ששיתק את דייויד בקהאם לחלוטין שלא ראינו ממנו כלום כל המשחק חוץ מהזדמנות אחת שכמעט ונגמרה בשער.
בדקה ה-63 התקפה מתפרצת של ריאל מצד ימין שהתחילה מלואיס פיגו הובילה למסירה לעברו של רונאלדו שהחזיר לראול, ובהטעייה חדה השאיר את המגן מאחור ובעט לפינה השמאלית הרחוקה, אכן שער מרהיב: 3-0
לאחר מכן שער מצמק של רוד ואן ניסטלרוי בדקה ה-72
עשה רושם שאולי יש סיכוי למנצ'סטר אבל ריאל מדריד המשיכה את הלחץ וסיימה את המשחק המעולה הזה בניצחון מוחץ.
אם כן
הערב ייפגשו שתי הקבוצות שוב הפעם באולד טראפורד
אני אישית מהמר על ריאל לניצחון בהפרש של שני שערים לפחות.
מה אתם אומרים? |
|
|
| MoSH_MaN |
אללה יובנטוס!!
ב"ה!!!!!!!! :toocool: |
|
|
| sputnik_IL |
גבר
יום הדין
מחר
בשידור בערוץ 5 פלוס
היום זה אינטר מול ולנסיה
ויובה מול ברסה |
|
|
| AnthemFreak |
בדיוק רציתי גם לכתוב שזה מחר.
אבל השיגו אותי
בכל אופן.. לדעתי ריאל מנצחים כי עדיין יש הפרש שערים של שתי גולים שזה הרבה..
הסיכוי היחידי של מנצ'סטר זה אם הם ינצחו שתיים אפס
שכזה דבר אני לא רואה שהולך לקרות
למרות שזה בבית ולמרות שהם נחושים לנצח וכל החרא
קיצור ריאל עולה לשלב הבא
ואהבתי את הסיקור צח |
|
|
| BlueHawk |
ראול נפצע בדיוק בזמן ומנצס'טר בכושר מעולה זה הולך להיות המשחק של היונייטד!
אין ספק בכלל שננצח, ריאל תתחילו לארוז כי אתם בדרך לספרד! :whip: |
|
|
| Scorchio |
שיט הייתי בטוח זה היום
בכל מקרה
טעות
ראול משחק נגד מנצ'סטר
ומנצ'סטר יקבלו בתחת חופשי |
|
|
| DjChook |
חחח למרות שמחר משחק הרבה יותר טוב
אני מת שבארסה ינצחו היום |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח למרות שמחר משחק הרבה יותר טוב
אני מת שבארסה ינצחו היום |
forza juva  |
|
|
| KrazyDJs |
| REAL MADRID [ קצר ולעניין ] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
ראול נפצע בדיוק בזמן ומנצס'טר בכושר מעולה זה הולך להיות המשחק של היונייטד!
אין ספק בכלל שננצח, ריאל תתחילו לארוז כי אתם בדרך לספרד! :whip: |
שונא מנצ'סטר כל כך!!!!!!!
אין לך מושג כמה נאי שונא אותם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מעדיף את הפועל ארגזים בליגת האלופות ממנצ'סטר
כל הפלצנות שלהם והכל... שיחנקו איתה!!!!!!!!!!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
תאמין לי כל הכבוד לריאל שזיינו אותם 3-1 וכל הכבוד על זה שהם יזיינו אותם פעם נוספת!!
ועוד משהו... הגברת הזקנה תהיה אלופת אירופה...זה מה שיקרה!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי מהפה שלך לאלוהים בקשר ליובה
ב"ה שהם ינצחו אבל זה ממש יהיה קשה....הגול שהם קיבלו הרס מאד
יאללה דל פיירו הנה ההזדמנות שלך
ובקשאר ליונטד וריאל
שניהם אני שונא כל כך אבל אני מעדיף את יונטד משום שריאל פשוט יותר טובים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ובקשאר ליונטד וריאל
שניהם אני שונא כל כך אבל אני מעדיף את יונטד משום שריאל פשוט יותר טובים |
אני גם שונא את ריאל...
אבל השנאה שלי למנצ'סטר זה פשוט מגעיל!!!!
הקבוצה שאני הכי שונא בעולם!! |
|
|
|
|