return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
פגישה ביום העצמאות!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
טוב אז כמו שאתם יודעים, יום העצמאות מתקרב
אז אני חשבתי, למה שלא ננצל את זה לפגישה?
נוכל להיפגש על איזה חוף או באיזה פארק, ולעשות על האש ככה בסבבה עם נרגילות והכל.........


מה אתם אומרים???? :D :D :D :D :D
Gil Shwarts
נדפקת?
ביום העצמאות יש מסיבות חבל"ז
אם כבר פגישה למה לא במסיבה?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
נדפקת?
ביום העצמאות יש מסיבות חבל"ז
אם כבר פגישה למה לא במסיבה?


אחי
אני לא מדבר על ערב יום העצמאות
יום אחרי, מתי שיש את החופש
מתי שכולם מוציאים את המנגלים :D
Gil Shwarts
גם אז יש מסיבות
שכחת את כל מסיבות האפטר??
"אפטר עצמאות"...

:):D:D:D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
גם אז יש מסיבות
שכחת את כל מסיבות האפטר??
"אפטר עצמאות"...

:):D:D:D


כן אבל לא כולם הולכים למסיבות אפטר
אתה הולך?
Gil Shwarts
בטח שאני הולך!
מוזיקת דיפ האוס טהורה ברגע
פווולללל כוסיות
ואתה כולך בזולה נרגע :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
בטח שאני הולך!
מוזיקת דיפ האוס טהורה ברגע
פווולללל כוסיות
ואתה כולך בזולה נרגע :)


וזה עד אחה"צ?
כי אני בניתי על אחה"צ.......
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
וזה עד אחה"צ?
כי אני בניתי על אחה"צ.......

טוב אורן אח''ש כול הכבוד על הרעיון
אבל חלק עושים פה וחלק עסוקים למשל אני טיפה עסוק תיכננו את כול יום העצמאות אנחנו מבלי םכמו שתמיד אנחנו מבליים
אז אני לא מאמין שאני יוכללל
Hell_Copter
לא שולל ולא מאשר
אם וכאשר נחליט אני יראה אם אני יכול
אבל אפשר... למה לא :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
טוב אורן אח''ש כול הכבוד על הרעיון
אבל חלק עושים פה וחלק עסוקים למשל אני טיפה עסוק תיכננו את כול יום העצמאות אנחנו מבלי םכמו שתמיד אנחנו מבליים
אז אני לא מאמין שאני יוכללל


באסה איתמר למה בנינו על האוטו שלך.....
חחחחחחחח

חפיף אל תבוא

אורן סביר להניח שחלק נכבד מהיום לא יהיה לי אוטו כי ההורים שלי יוצאים לעשות על האש

NeMeSiS1234
אני לא יודע מה איתכם אבל לא נראה לי שזה יצא ... אנחנו כבר פווווווול זמן מנסים לארגן מפגש וזה עוד אף פעם לא יצא לפועל
וחוץ מזה אני לא חושב שלאנשים יהיה כח לבוא אחרי מסיבות מטורפות של יום העצמאות!!!
אבל עדין שווה לנסות
Sniper
אני בכל אופן לא יגיע יש לי יום אחרי זה בגרות אני רק לא זוכר באיזה מיקצוע בלאט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement