|
פגישה ביום העצמאות!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
טוב אז כמו שאתם יודעים, יום העצמאות מתקרב
אז אני חשבתי, למה שלא ננצל את זה לפגישה?
נוכל להיפגש על איזה חוף או באיזה פארק, ולעשות על האש ככה בסבבה עם נרגילות והכל.........
מה אתם אומרים???? :D :D :D :D :D |
|
|
| Gil Shwarts |
נדפקת?
ביום העצמאות יש מסיבות חבל"ז
אם כבר פגישה למה לא במסיבה? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נדפקת?
ביום העצמאות יש מסיבות חבל"ז
אם כבר פגישה למה לא במסיבה? |
אחי
אני לא מדבר על ערב יום העצמאות
יום אחרי, מתי שיש את החופש
מתי שכולם מוציאים את המנגלים :D |
|
|
| Gil Shwarts |
גם אז יש מסיבות
שכחת את כל מסיבות האפטר??
"אפטר עצמאות"...
:):D:D:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
גם אז יש מסיבות
שכחת את כל מסיבות האפטר??
"אפטר עצמאות"...
:):D:D:D |
כן אבל לא כולם הולכים למסיבות אפטר
אתה הולך? |
|
|
| Gil Shwarts |
בטח שאני הולך!
מוזיקת דיפ האוס טהורה ברגע
פווולללל כוסיות
ואתה כולך בזולה נרגע :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
בטח שאני הולך!
מוזיקת דיפ האוס טהורה ברגע
פווולללל כוסיות
ואתה כולך בזולה נרגע :) |
וזה עד אחה"צ?
כי אני בניתי על אחה"צ....... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
וזה עד אחה"צ?
כי אני בניתי על אחה"צ....... |
טוב אורן אח''ש כול הכבוד על הרעיון
אבל חלק עושים פה וחלק עסוקים למשל אני טיפה עסוק תיכננו את כול יום העצמאות אנחנו מבלי םכמו שתמיד אנחנו מבליים
אז אני לא מאמין שאני יוכללל |
|
|
| Hell_Copter |
לא שולל ולא מאשר
אם וכאשר נחליט אני יראה אם אני יכול
אבל אפשר... למה לא :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
טוב אורן אח''ש כול הכבוד על הרעיון
אבל חלק עושים פה וחלק עסוקים למשל אני טיפה עסוק תיכננו את כול יום העצמאות אנחנו מבלי םכמו שתמיד אנחנו מבליים
אז אני לא מאמין שאני יוכללל |
באסה איתמר למה בנינו על האוטו שלך.....
חחחחחחחח
חפיף אל תבוא
אורן סביר להניח שחלק נכבד מהיום לא יהיה לי אוטו כי ההורים שלי יוצאים לעשות על האש |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני לא יודע מה איתכם אבל לא נראה לי שזה יצא ... אנחנו כבר פווווווול זמן מנסים לארגן מפגש וזה עוד אף פעם לא יצא לפועל
וחוץ מזה אני לא חושב שלאנשים יהיה כח לבוא אחרי מסיבות מטורפות של יום העצמאות!!!
אבל עדין שווה לנסות |
|
|
| Sniper |
| אני בכל אופן לא יגיע יש לי יום אחרי זה בגרות אני רק לא זוכר באיזה מיקצוע בלאט |
|
|
|
|