|
הגזענות בשיאה.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מוש אחי איפה זה היה ?
יש לך לינק לתת לי ?
כמו שאורן אמר אל תדאג נקשר את זה לפריצה רק
אני צריך לינק כדי שנכתוב על זה בסקשן של המודים ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מוש אחי איפה זה היה ?
יש לך לינק לתת לי ?
כמו שאורן אמר אל תדאג נקשר את זה לפריצה רק
אני צריך לינק כדי שנכתוב על זה בסקשן של המודים ... |
רשמתי על זה כבר
לא נחוצה עכשיו עוד תגובה של מוש פה... אני יסביר לך למה מורן
באיי סי קיו |
|
|
| luckystrike |
רועי ראיתי את הט'רד שפתחת שם וזה אחלה אני יגיב שם
בערב ויברר את הענין עם עוד כמה מודים כי לא הגיוני
שהדביל הזה לא יושהה !
אין מצב ...
תאמין לי הגזענים האלה ...
שונא גזענים ... וגם כושים ...
:eyespop: :happy2: :eyespop: |
|
|
| Gil Shwarts |
אחד המודים שם סגר את הטרד
עם אזהרה לבן אדם |
|
|
| luckystrike |
| על הזיין שלי אזהרה - צריך להעיף אותו קיבינימט ... |
|
|
| oDrori |
מוש אתה יודע שאי לא מניאק ובטח שלא מחפש אותך, אבל לדעתי מגיעה להם על זה השהיה ולא יותר... הפוסט הראשון הוא לא פוסט גזעני בהכרח, ייתכן שכן, הוא פשוט נוגד במידת מה את עצמו...
הוא מזכיר ביטוי כמו
'Jewish Punk'
אבל מצד שני אח"כ אומר שאתה בושה לאומה שלך...
ובנוסף הוא אומר שאתה "גרוע כמו" היטלר ובוש כך שאני מניח שהוא לא ממש אוהב את היטלר. הביטוי, לעומת זאת לא במקום וכך גם נוסח ההודעה, כנ"ל לגבי ההודעה השנייה... מצדיק השהייה אבל גזענות לא ראיתי כאן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בונא לא ידעתי שיש כאן כאלה גזענים.......
בני זונות!!! צריך להעיף אותם מפה!!!!!!!!
איפה זה היה בכלל?? |
|
|
| Scorchio |
עודד חלאס לזיין תשכל
לא מתאים לך
זה עצוב שבפורום של מוזיקה אנשים מתחילים עם פוליטיקה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עודד חלאס לזיין תשכל
לא מתאים לך
זה עצוב שבפורום של מוזיקה אנשים מתחילים עם פוליטיקה |
קודם כל, 'לזיין את השכל' זה השם האמצעי שלי... לא בעצם זה שם החיבה שלי, לא אבל... טוב קלטת. חוצמזה, אכן פוליטיקה מקומה בפורום הפוליטיקה ולכן הטרדה מהסוג הזה דורשת השהייה... אבל לא ראיתי שם גזענות |
|
|
| MoSH_MaN |
עודד לא אמרתי שהוא נאצי
אמרתי שהוא גזען אנטישמי |
|
|
| Rising |
עודד באמת מה עובר עלייך?
גם אם לא מדובר בגזענות כמו שאתה טוען ולדעתי אתה טועה..
עדיין הוא מראה עוינות כלפי מוש..
ולדעתי הוא בכלל לא בסדר..
יאללה באן איזה כיףףףף :p |
|
|
| oDrori |
| פליז אל תוציאו ממני מניאק, אני פשוט לא רואה ראיות מספקות לזה שהוא נאצי... |
|
|
|
|