return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
הגזענות בשיאה.... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
באלוהים אתה נשמע כמו ההערוץ של החיזבאלה רק מהצד שלנו
Vortex_SA
quote:
Originally posted by NyKoN
אתם קולטים שרוצחים אותנו ברחובות שלנו? מה אתם רוצים? שנשב בשקט ונגיד טוב בואו נעשה שלום כשהם רוצחים אותנו?

מילא תגידו שהארגונים הלא דתיים שרוצים שנצא מהשטחים זה עוד מובן למה הם לוחמים וזה טבעי גם
אבל אתם לא מבינים שקבוצות כמו הג'יהאד האיסלמי שזה ארגון עצווום בגודל שלו לא יוותר ברגע שנצא? הם שונאים אותנו
אותי אותך עודד וכל יהודי או אמריקאי אחר

וכן
אני הכרתי מוסלמים והיחס המגעיל שלהם רק תרם לשנאה שלי כלפיהם- איך שהם חושבים שהם מרמים אותך ומשקרים לך ככה בעיניים זה פשוט ביזיון
חבל שהפורום הזה הוא פורום של ג'ובניקים (אל תעלבו) ואתם לא נמצאים שם במחסומים ורואים מה הבני זונות האלה עושים
אח שלי היה שמאלני לא פחות מכם ועכשיו הוא שונא אותם יותר ממני ותאמינו לי שזה לא מההשפעה שלי
מנוער עבודה לפני כמה שנים- בבחירות האחרונות הוא הצביע האיחוד הלאומי

אני לא מבטל פה אף אחד
תחגגו, תבלו ותהנו מהדעות שלכם על אופוריה ועולם שלא שונאים בו
אני רק אומר שזה לא מציאותי להגיד או לחשוב כאלה דברים..

אני בכלל באתי מגישה אחרת
כל הנושא הזה שאני צריך בכלל לכתוב פה היה נמנע מאוד מהר עם עודד היה חוזר בו מההשוואה שלו בה אני מושווה לנאצי כי המצב בהחלט שונה
מדינות ערב לא נראות לי בדיוק חסרות אונים וחסרות אמצעים ואנחנו לא מבצעים רצח עם פה ולא אונסים ובוזזים ועושים בהם פוגרומים



תאמינו לי שבדיוק כמוכם הייתי יכול להיות מאוווווווווווד מרוצה אם היה פה שלום
הייתי מעדיף אפילו שלום
אבל לא כל מה שאני רוצה מתגשם לצערי הרב
מלחמה זה המקלט האחרון שלנו מפני השמדה


עכשיו יש כבר הגיון בדברים שלך, אבל תראה, אתה רשמת מקודם להרוג את כולם וכאלה דברים, מילא תגיד, להחזיר להם על הפיגועים, מילא תגיד נהיה מציאותיים, ואני מציאותי תאמין לי... אבל אתה ניסית להציג את הגישה שלך מהקיצוניות שלה, יענו בוא נהרוג את כולם וכו וכו'... מבין? ועם הצגה כזאת של דברים אף אחד לא ייקח אותך ברצינות, מבין?
NyKoN
quote:
Originally posted by Vortex_SA
עכשיו יש כבר הגיון בדברים שלך, אבל תראה, אתה רשמת מקודם להרוג את כולם וכאלה דברים, מילא תגיד, להחזיר להם על הפיגועים, מילא תגיד נהיה מציאותיים, ואני מציאותי תאמין לי... אבל אתה ניסית להציג את הגישה שלך מהקיצוניות שלה, יענו בוא נהרוג את כולם וכו וכו'... מבין? ועם הצגה כזאת של דברים אף אחד לא ייקח אותך ברצינות, מבין?



ביג דיל
אז אמרתי להרוג את כולם

אמרתי לפי דעתי מה הדרך הכי מהירה לעשות פה שינוי לטובה
למישהו יש בכלל ספק שאם אנחנו היינו לבד פה לא היה יותר טוב?
Hell_Copter
יש כאן כזאת אטימות שזה לא יאמן!!! :rolleyes:

מי אמר שזה שקילל את מוש הוא נאצי?!?!?!?!?!
עודד אמר טוב מאוד שאיך יכול להיות שנאצי ישווה יהודי שמבחינתו נחות לשליט הגזע הארי... השליט שלו?!
לא יכול להיות דבר כזה!!
הוא גזען... זה כן!! לקרוא למישהו פרחח יהודי ולקלל אותו כאילו היה היטלר זה אומר שבגלל היותו יהודי הוא מנסה עם כל החברים היהודים שלו להשתלט על העולם או אנערף... יש הרבה דרכים להסתכל על פירוש לזה

אני לא מבין אותך אלון
מאיפה עכשיו הכנסת את כל הקטע של האיסלם וערבים?
נראה לי אתה פשוט ממורמר על כל פעם שיש פיגוע ופשוט רוצה לכתוב בכל מקום שאתה שונא את הערבים וכל זה...
אתה מכניס פה דברים שלא קשורים בשיט!!!

כל הקטע הזה היה בגלל שהם היו עצבניים על מוש...
אתה מכניס לי ערבים ופיגועים לפה
תסתכל רגע מבחוץ על מה שאתה כותב...
תצא מהאקסטזה שלך ותבין שאתה שם מורח פה את הדעות שלך על דברים לא קשורים
שמע... זאת הדעה שלך ואם אי אפשר לשנות אותה שיהיה לך לבריאות
אבל תנסה להקשיב לאחרים מדי פעם...
לא יזיק לך
oDrori
היו לי תגובות באורך הקוראן להכניס כאן, אבל אין זמן אז ככה :

Adish : חחחחחחח זה פשוט הצחיק אותי
:p

Nykon : איך פתאום הגענו לערבים באמת?
ועוד משהו, אם תהרוג את כל הישראלים, גם תפתור את הסכסוך וגם פיצוץ האוכלוסין בעולם יואט.
וואי פתרון אדיר
Vortex_SA
quote:
Originally posted by NyKoN
ביג דיל
אז אמרתי להרוג את כולם

אמרתי לפי דעתי מה הדרך הכי מהירה לעשות פה שינוי לטובה
למישהו יש בכלל ספק שאם אנחנו היינו לבד פה לא היה יותר טוב?


ואתה יודע למה דברים כאלה מפריעים לכל כך הרבה אנשים? כי הדרך מאוד קצרה מדיבורים למעשים...
ע"ע יצחק רבין ז"ל...

ומוש קוראים לי שגיא לא שגיב...
itamarsan
quote:
Originally posted by oDrori
היו לי תגובות באורך הקוראן להכניס כאן, אבל אין זמן אז ככה :

Adish : חחחחחחח זה פשוט הצחיק אותי
:p

Nykon : איך פתאום הגענו לערבים באמת?
ועוד משהו, אם תהרוג את כל הישראלים, גם תפתור את הסכסוך וגם פיצוץ האוכלוסין בעולם יואט.
וואי פתרון אדיר

עודד פתרון נאה לחלוטיןןןן
אמ אתה רוצה לגמור את החיים צעיר סבבה תריץ את הרעיון הזה דווקא נישמע אחלהההה
GLoBaL-MUZiK
שניצל
דוגרי זה מה שאני חושב על כל מה שאמרתם פה
Tarantula
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שניצל
דוגרי זה מה שאני חושב על כל מה שאמרתם פה


חחחחחח:stongue:



למה באמת להיכנס לויכוחים האלה,
אין להם סוף גם ככה..

תמצאו משהו יותר חביב לדבר עליו, או לעשות אותו
או לשמוע אותו..
בבעעעע... לא משנה
ביי
:eyespop:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחח:stongue:



למה באמת להיכנס לויכוחים האלה,
אין להם סוף גם ככה..

תמצאו משהו יותר חביב לדבר עליו, או לעשות אותו
או לשמוע אותו..
בבעעעע... לא משנה
ביי
:eyespop:


בדיוק!!!!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שניצל


כן כן... אפילו צ'יפס בצד

העיקר סגרנו את הנושא כי עכשיו אני מסתכל על כל הקטע שקרה מחדש ורואה דברים שלא ראיתי קודם...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן כן... אפילו צ'יפס בצד

העיקר סגרנו את הנושא כי עכשיו אני מסתכל על כל הקטע שקרה מחדש ורואה דברים שלא ראיתי קודם...


אההה איזה טעים היה הצ'יפס שאכלתי עכשיו:]]]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement