|
הגזענות בשיאה.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
רק עכשיו ראיתי תטרד הזה
אני כמו אורן (היפר) לא ידעתי שיש כאלה אנשים פה... |
|
|
| KrazyDJs |
גועל נפש האנשםי האלו
גזענות או לא גזענות
BAN EM |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי ראיתי את הט'רד שפתחת שם וזה אחלה אני יגיב שם
בערב ויברר את הענין עם עוד כמה מודים כי לא הגיוני
שהדביל הזה לא יושהה !
אין מצב ...
תאמין לי הגזענים האלה ...
שונא גזענים ... וגם כושים ...
:eyespop: :happy2: :eyespop: |
מה רע בשחורים?!?!?! אהה?!?!?
:disbelief |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ההקשר היחיד שהבנתי פה, הוא שמוש נותן סיסמאות על השרינג שלו
אז לא יודע
בטח הוא דחה אותם והם התעצבנו או משהו
:eyes: |
אז איך לא נותנים לו באן(למוש)
חבר שלי אמר לי שאם הוא יתן את השריג שלו הוא יקבל באן 100%
צריך להוריד למטומטם הזה באן ולהכניס לו כמה כאלה :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
ואז הוא יהפוך ל:nervous: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אז איך לא נותנים לו באן(למוש)
חבר שלי אמר לי שאם הוא יתן את השריג שלו הוא יקבל באן 100%
צריך להוריד למטומטם הזה באן ולהכניס לו כמה כאלה :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
ואז הוא יהפוך ל:nervous: |
:nervous: :nervous:
אתה מכניס אותי ללחץ אחי
:nervous: :nervous:
:wtf:
wtf?? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
:nervous: :nervous:
אתה מכניס אותי ללחץ אחי
:nervous: :nervous:
:wtf:
wtf?? |
למה ללחץ?!
לא התכוונתי להלחיץ או לפגוע פה באף אחד:rolleyes: :disbelief |
|
|
| NyKoN |
יאללה
ביג דיל
אפשר לחשוב שהם בכלל יודעים על מה הם מדברים? דוגרי אני רוצה לראות את כל הגזענים הקטנים האלה באים לפה חיים פה חודש אחד ואז שיבואו אלינו לפנים ויגידו לנו מה שהם רוצים.
לשמוע את זה ממישהו עוד מחו"ל שלא גר פה זה משהו אחד
אבל לשמוע את זה ממישהו מהארץ זה כבר באמת נורא
אהמ עודד אהמ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אז איך לא נותנים לו באן(למוש)
חבר שלי אמר לי שאם הוא יתן את השריג שלו הוא יקבל באן 100%
|
על מה בדיוק אתה מדבר שאני יבין... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לשמוע את זה ממישהו עוד מחו"ל שלא גר פה זה משהו אחד
|
אין קשר בכללל....
מדובר פה בגזענים..
יש להם שנאה וריח רע בפה מהרגע שהם נולדים..
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
על מה בדיוק אתה מדבר שאני יבין... |
מחזק את דברייך...
ממה שהבנתי הגזען חבר פה של אנשים חחחח |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אבל לשמוע את זה ממישהו מהארץ זה כבר באמת נורא
אהמ עודד אהמ |
חחחחחחחחחחחחחחחח :haha:
בונא בני זונות !! ... צריך להרוג אותם !!!!!$%@#%&^%@^@ :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
לא שאני מצדיק את הדברים שההוא אמר...
אבל זה לא מצדיק שכל אחד יבוא לכאן ויתחיל לקלל
זה לא הופך אתכם למשהו יותר טוב מאלה שמקללים אתכם
יש לנו מזל שאנשים מחו"ל לא יודעים לקרוא עברית, למה לא היו רואים בעין יפה את זה...
:rolleyes: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא שאני מצדיק את הדברים שההוא אמר...
אבל זה לא מצדיק שכל אחד יבוא לכאן ויתחיל לקלל
זה לא הופך אתכם למשהו יותר טוב מאלה שמקללים אתכם
יש לנו מזל שאנשים מחו"ל לא יודעים לקרוא עברית, למה לא היו רואים בעין יפה את זה...
:rolleyes: |
ממתי אסור ליהודי לקלל נאצי?
ואף אחד לא יכול להסתכל על זה בעין לא יפה.. |
|
|
|
|