return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
הגזענות בשיאה.... (pg. 4)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Rising
ממתי אסור ליהודי לקלל נאצי?
ואף אחד לא יכול להסתכל על זה בעין לא יפה..

כי עדיף להראות קצת יותר בגרות

quote:
Originally posted by NyKoN
אהמ עודד אהמ

ואני אשאל שוב... אתה רוצה להגיד לי שאין לך משהו במשותף עם הנאצים?

או שאתה רוצה להתעלם ממני שוב כי קשה לך לענות? אחת הבעיות הגדולות במנטליות הישראלית של היום זה שברגע שמשווים אותנו באיזשהי רמה לנאצים (ראה ערך לאומנים קיצונים ובנוסף גזענים) אנחנו ישר קופצים , מוחים, מקללים, מאחלים מוות, לא מסוגלים לענות כמו שצריך למה אנחנו פשוט לא... איכשהו זה תמיד הופך לאישי והיסטרי.
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Rising
מחזק את דברייך...

ממה שהבנתי הגזען חבר פה של אנשים חחחח


אתה אומר שאני חבר שלו? כולה אמרתי שחבר שלי אמר שאם הוא יתן את השרינג שלו יתנו לו באן
Rising
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אתה אומר שאני חבר שלו? כולה אמרתי שחבר שלי אמר שאם הוא יתן את השרינג שלו יתנו לו באן


אחי זה היה בצחוק ..

quote:
Originally posted by oDrori
כי עדיף להראות קצת יותר בגרות


אממ לנאצים אין כוונות טובות ..
עודד תגיד אתה עוד מנסה להיות הצודק באישו הזה?
הבנתי שהיית בפולין וכל זה..
אבל דווקא בגלל זה אתה אמור להבין קצת מי אלה הנאצים וגם אלה שחיים בתקופתנו..
אם תיהיה סבלני איתם אז דברים יכולים לקרות.

שמשווים אותך לנאצים מה הם כבר יכולים להתכוון אחרת משנאה אלייך...
ועצם העובדה שמשווים אותך לחרות האלה זה בלתי נתפס..
כי אין דבר שמשתווה אליהם ברוע ובאזכריות..

עודד אתה בחור חכם..
מה קרה?
NyKoN
quote:
Originally posted by oDrori

ואני אשאל שוב... אתה רוצה להגיד לי שאין לך משהו במשותף עם הנאצים?



אין לי שום דבר משותף עם הנאצים- כלוווווווום

ואני אישית נעלבתי מההשוואה שלך- כשאתה יהודי.. משווה יהודי אחר לנאצי,
אומר שיש לנו משהו משותף ועוד אח"כ שואל אותי אם אני באמת חושב שאין לנו משהו משותף זה באמת ביזיון

תראה לאיפה הגענו
על זה שאני מביע דעה- קיצונית או לא
יהודי אחר.. ועוד ישראלי... קורא לי נאצי
oDrori
quote:
Originally posted by Rising
אממ לנאצים אין כוונות טובות ..
עודד תגיד אתה עוד מנסה להיות הצודק באישו הזה?
הבנתי שהיית בפולין וכל זה..
אבל דווקא בגלל זה אתה אמור להבין קצת מי אלה הנאצים וגם אלה שחיים בתקופתנו..
אם תיהיה סבלני איתם אז דברים יכולים לקרות.

שמשווים אותך לנאצים מה הם כבר יכולים להתכוון אחרת משנאה אלייך...
ועצם העובדה שמשווים אותך לחרות האלה זה בלתי נתפס..
כי אין דבר שמשתווה אליהם ברוע ובאזכריות..

אני מאמין שאם אתה משתיק אותם, אתה עושה להם עוול. זכותם להשמיע את קולם, זכותנו לנגוד אותו. ואם אנחנו כ"כ אדישים שאנחנו לא מצליחים לעצור את ההתפשטות של הגזענות, אז מגיע לנו שהיא תאכל אותנו. על ידי זה שאתה נותן להם את אותו היחס שהם נותנים לך אתה רק יורד לרמה שלהם, פשוט מאוד.

כשמשווים אותך לנאצים אז אכן הם מראים שנאה כלפיך, אבל הם עושים את זה ע"י השוואה למשהו גרוע... כלומר, הנאצים מבחינתם זה משהו גרוע, אתה לא מסכים איתי שנאו-נאצי לא ישווה אף יהודון למישהו נעלה כמו אדולף היטלר? זה שהם מראים שנאה למוש לא אומר שהם מראים שנאה ליהדות.
ושנייה בקשר לזה שזה בלתי נתפס להשוות אותי אליהם אני כבר אתייחס אחרי הציטוט לאלון

quote:
Originally posted by Rising
עודד אתה בחור חכם..
מה קרה?

עץ הדעת טוב ורע... ייבאו לי אותו מהמחתרת הפרסית, לו רק היו מגדלים אותו בארץ
^הכתובת לעיל נאמרה ברצינות משהו, אך נשמעה די וווייייירדו... נא לא להשתמש בה נגדי בטיעונים עתידיים

quote:
Originally posted by NyKoN
תראה לאיפה הגענו
על זה שאני מביע דעה- קיצונית או לא
יהודי אחר.. ועוד ישראלי... קורא לי נאצי

מי קרא לך נאצי? מי שזה לא יהיה, הוא לא יודע לזהות אחד... בטח לא אני, אם אתה חושב שקראתי לך נאצי קרא טוב טוב את מה שכתבתי שוב כי לא עשיתי את זה.

quote:
Originally posted by NyKoN
אין לי שום דבר משותף עם הנאצים- כלוווווווום

וואלה?

Religion In Hope For Destruction (Islam) / (Judaism) -> מחק את המיותר

^^^סתם ללהתחלה

אתם לא מבינים? גישה כזאת, של התעלמות מטענות כאלה, בעצם מאפשרת לנו להתעלם מהעובדה שהם אולי צודקות.



מוות לערבים, מוות לנאצים
בלי שום כוונה להעליב את אורן נאור, אבל אני מוצא מעט אבסורד בחתימה הזאת
Narcotic Mind
קבל ח"ח עודד

לדעתי אתם מנפחים את זה יותר מידי, נכון אולי הוא נתן תגובה מוגזמת אבל לא, לא מצאתם נאצי בפורום, לא כל מי שאומר "היטלר" נאצי, תבדקו את ההקשר, נכון שהוא השווה את מוש להיטלר שזה מעשה מטומטם אבל זה היה בתור משהו רע...

לדעתי כולם סתם מתערבים זה עניין אישי של מוש והמודים, למקרה שהם רואים לנכון להעיף אותו
NyKoN
בוא נתחיל מזה שאני מקווה שהאיסלאם יכחד כי מה לעשות
האיסלאם זאת לא ממש דת מפותחת- יש לה הרבה חסרונות.. אני אישית יכול לספור יותר חסרונות מיתרונות
זאת דת של בורים

תקרא לי מניאק גזען אבל אני פרפקציוניסט ולפי דעתי במאה ה21 במדינות שיש להן ערמות של כסף מנפט צריכה להיות דת יותר מעודכנת של משאירה את המאמינים בה בורים

תהרוג אותי- אני לא סובל מוסלמים

אני בטוח שגם אתה לא סובל מישהו ולא היית מתנגד למוות שלו


אתה מדבר על הגישה שלנו
אבל הגישה שלך היא בעצם זאתי ששגויה

מה אתה חושב? שמזה שאתה מקווה/מצפה לשלום באמת הוא יבוא??

אתה לא מבין שהם שונאים אותנו?
אם מישהו שאתה מכיר היה שונא אותך ומנסה להשמיד אותך אתה לא היית שונא אותו בחזרה?
Vortex_SA
יווווווו אני לא יכול להתאפק יותר, קודם כל אני מסכים עם עודד, אתם לא שמים לב שאתם גזענים בעצמכם??, כמה ציטוטים להמחשה:
"הגזענים האלה נולדים עם ריח רע מהפה"
"צריך להרוג את כל הערבים"

די כבר להיות כאלה מפגרים, תקראו איזה ספר הסטוריה, זה בדיוק מה שאמרו על יהודים לפני מלחמת העולם השניה, ונייקון יודע מה, מילא עודד השווה אותך לנאצי, אבל אתה בעצם תומך ברצח עם, ומה הנאצים עשו? (תשלים אותי פה...)
אתה שם לב שאתה טוען שהדת שלך עליונה מזאת של המוסלמים??? עלק דת של בורים, כל הדתות הגדולות הן על אותו יסוד, אותו דבר יכולת להגיד על היהדות והנצרות...

אגב אני לא מאמין שאתה מקשר בין הדת של המדינה לכלכלה שלה, זה רק בישראל ככה שתדע לך שהדת מקושרת למוסדות המדינה באופן ישיר, אתה שוכח שיש גם ערבים נוצרים וערבים דרוזים... עלק פרפקציוניסט... אגב אין אף אחד שהייתי מאחל למוות שלו, ולמה אתה לא סובל מוסלמים? אתה מכיר כמה באופן אישי?
וגם אני לא שונא מישהו בחזרה, זה כל כך מטומטם, תחשוב על זה קצת, אם לא היית שונא אותו בחזרה הוא גם היה לא שונא אותך...
אתה שם לב שאתה מבטל מישהו שהוא עם גישה שונה משלך??? אולי גם תקשיב לו? ככה הרבה בעיות היו נפתרות בעולם הזה...

ובקשר לנושא, מוש נראה לי סתם עלית להם על העצבים :)
ADiSH
quote:
Originally posted by Vortex_SA
יווווווו אני לא יכול להתאפק יותר, קודם כל אני מסכים עם עודד, אתם לא שמים לב שאתם גזענים בעצמכם??, כמה ציטוטים להמחשה:
"הגזענים האלה נולדים עם ריח רע מהפה"
"צריך להרוג את כל הערבים"

די כבר להיות כאלה מפגרים, תקראו איזה ספר הסטוריה, זה בדיוק מה שאמרו על יהודים לפני מלחמת העולם השניה, ונייקון יודע מה, מילא עודד השווה אותך לנאצי, אבל אתה בעצם תומך ברצח עם, ומה הנאצים עשו? (תשלים אותי פה...)
אתה שם לב שאתה טוען שהדת שלך עליונה מזאת של המוסלמים??? עלק דת של בורים, כל הדתות הגדולות הן על אותו יסוד, אותו דבר יכולת להגיד על היהדות והנצרות...

אגב אני לא מאמין שאתה מקשר בין הדת של המדינה לכלכלה שלה, זה רק בישראל ככה שתדע לך שהדת מקושרת למוסדות המדינה באופן ישיר, אתה שוכח שיש גם ערבים נוצרים וערבים דרוזים... עלק פרפקציוניסט... אגב אין אף אחד שהייתי מאחל למוות שלו, ולמה אתה לא סובל מוסלמים? אתה מכיר כמה באופן אישי?
וגם אני לא שונא מישהו בחזרה, זה כל כך מטומטם, תחשוב על זה קצת, אם לא היית שונא אותו בחזרה הוא גם היה לא שונא אותך...
אתה שם לב שאתה מבטל מישהו שהוא עם גישה שונה משלך??? אולי גם תקשיב לו? ככה הרבה בעיות היו נפתרות בעולם הזה...

ובקשר לנושא, מוש נראה לי סתם עלית להם על העצבים :)


הוצאת לי את המילים מהפה (ואז כתבת אותם..)
MoSH_MaN
יפה יפה
מה שאמרת שגיב ממה שקראתי
:p
לא היה לי כוח

רק רציתי להגיד שעודד שהיה בפולין ואחרי שראה הכל פשוט הבין שהוא בחיים לא יעשה את מה שהנאצים עשו לנו


אני לא אמרתי שהוא נאצי פשוט אמרתי שהוא אנטישמי וגזען

והתגובה השנייה שלו היו אחרי מילים שנוסחו על ידי חבר שלי מארצות הברית והוא בחיים לא היה אומר את הדברים האלה עליו.....

זהו

Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
יווווווו אני לא יכול להתאפק יותר, קודם כל אני מסכים עם עודד, אתם לא שמים לב שאתם גזענים בעצמכם??, כמה ציטוטים להמחשה:
"הגזענים האלה נולדים עם ריח רע מהפה"
"צריך להרוג את כל הערבים"


מה אתה נורמלי?
זה היה בצחוק ... דיי לקחת דברים ברצינות אוף!!

אהה סליחה שכחתי שאני צריך לתת לנאצים מחמאות..

quote:
Originally posted by oDrori
כשמשווים אותך לנאצים אז אכן הם מראים שנאה כלפיך, אבל הם עושים את זה ע"י השוואה למשהו גרוע... כלומר, הנאצים מבחינתם זה משהו גרוע, אתה לא מסכים איתי שנאו-נאצי לא ישווה אף יהודון למישהו נעלה כמו אדולף היטלר? זה שהם מראים שנאה למוש לא אומר שהם מראים שנאה ליהדות.
ושנייה בקשר לזה שזה בלתי נתפס להשוות אותי אליהם אני כבר אתייחס אחרי הציטוט לאלון


יפה אמרת ...
מוסכם בהחלט..
-----

ושוב אני מתנצל שאני מתערב פה ונדחף לענייניו של מוש , חבר שלי...
NyKoN
איכס אתם מגעילים אותי עם הגישה האופורית שלכם
פתחתם פעם את העיניים שלכם וראיתם מה הולך פה?

אתם קולטים שרוצחים אותנו ברחובות שלנו? מה אתם רוצים? שנשב בשקט ונגיד טוב בואו נעשה שלום כשהם רוצחים אותנו?

מילא תגידו שהארגונים הלא דתיים שרוצים שנצא מהשטחים זה עוד מובן למה הם לוחמים וזה טבעי גם
אבל אתם לא מבינים שקבוצות כמו הג'יהאד האיסלמי שזה ארגון עצווום בגודל שלו לא יוותר ברגע שנצא? הם שונאים אותנו
אותי אותך עודד וכל יהודי או אמריקאי אחר

וכן
אני הכרתי מוסלמים והיחס המגעיל שלהם רק תרם לשנאה שלי כלפיהם- איך שהם חושבים שהם מרמים אותך ומשקרים לך ככה בעיניים זה פשוט ביזיון
חבל שהפורום הזה הוא פורום של ג'ובניקים (אל תעלבו) ואתם לא נמצאים שם במחסומים ורואים מה הבני זונות האלה עושים
אח שלי היה שמאלני לא פחות מכם ועכשיו הוא שונא אותם יותר ממני ותאמינו לי שזה לא מההשפעה שלי
מנוער עבודה לפני כמה שנים- בבחירות האחרונות הוא הצביע האיחוד הלאומי

אני לא מבטל פה אף אחד
תחגגו, תבלו ותהנו מהדעות שלכם על אופוריה ועולם שלא שונאים בו
אני רק אומר שזה לא מציאותי להגיד או לחשוב כאלה דברים..

אני בכלל באתי מגישה אחרת
כל הנושא הזה שאני צריך בכלל לכתוב פה היה נמנע מאוד מהר עם עודד היה חוזר בו מההשוואה שלו בה אני מושווה לנאצי כי המצב בהחלט שונה
מדינות ערב לא נראות לי בדיוק חסרות אונים וחסרות אמצעים ואנחנו לא מבצעים רצח עם פה ולא אונסים ובוזזים ועושים בהם פוגרומים



תאמינו לי שבדיוק כמוכם הייתי יכול להיות מאוווווווווווד מרוצה אם היה פה שלום
הייתי מעדיף אפילו שלום
אבל לא כל מה שאני רוצה מתגשם לצערי הרב
מלחמה זה המקלט האחרון שלנו מפני השמדה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement