| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
http://www.14may2003.com/
מה תם חושבים על זה? אני אישית שמתי לי ככה ליתר בטחון לינק על הדסקטופ שאני לא אשכח לבדוק... מקסימום זה מתיחה לא נורא. |
מעניין.. מעניין מאוד, אני אישית נראה לי מאמין לזה
אבל יש כמה דברים
1) למה דווקא 14 במאי...
2) איך זה שהוא משתמש ב
.COM DOMAIN
והסוכנים של הפרדרציה כבר לא הורידו את האתר מזמן?
3) איך זה שהם לא ראו מאיזה אינטרנט קפה הוא כותב ותפסו אותו כבר או לפחות מצאו את המיקום שלו
יש הרבה שאלות..
אבל חפיף.. שמתי ב
BOOKMARK..
ונחכה ל14
ועוד משהו.. לא נראה קצת מוזר שאם זה היה כ"כ חשוב הסוכנות לא הייתה מנסה לשרוף את זה באיזה יער נידחף בשומקום?.. אלה משמידה את זה עם חומרים כימים או משו כזה? |
|
|