|
14 May 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BlueHawk |
| לא חסר חולי רוח בעולם.. |
|
|
| luckystrike |
תודה אורן ידעתי שרועי יצור ...
ולא הבנתי למה הבן אדם חושב שדווקא בתאריך 14 יקרה משהוא
???
מישהוא שקרא את זה יכול להגיד מה זה ? |
|
|
| Flotser |
היה לי משעמם אז קראתי
זה מעניין אבל זה באמת נשמע שטויות, אבל זה היה מעניין לקרוא כל מקרה
:p |
|
|
| oDrori |
מורן, בקיצור קיצורים הוא כאילו יחשוף איזשהו מידע ממש חושפני בארבע עשר במאי, הוא נתן את התאריך הזה בגלל שזה הרבה זמן אחרי שהוא התחיל לנסות לכאורה להפיץ את זה באינטרנט שזה יענו יתפזר ויראו את זה ההרבה אנשים..
כן זה אעשכרה נשמע סרט אבל מה יש להפסיד כבר... |
|
|
| Vortex_SA |
| טוב, זה מצלמה ממש ישנה... אז זה משהו שבטח קורה כבר הרבה זמן, גם המכשיר הזה בסוף שהוא פרסם נראה ישן... וגם הוא אומר שפרצו לו למחשב, אז בטח זה איזה קטע של אמריקאים, שיש איזה אח גדול שמנהל להם את החיים... אבל איך אפשר להבין את זה מתמונה?? בטח איזה צילום של "אלוהים" או משהו כזה... |
|
|
| luckystrike |
| טוב לא הבנתי כלום אבל נחכה ונראה כנראה ... |
|
|
| Scorchio |
מורן הוא מספר שם על איך שהוא היה בטיול באיזה הר והוא מצא מצלמה ישנה שהיה בה עוד פילם
אז הוא לקח אותה הבייתה ופיתח תתמונות והיה המום
ואז הוא נכנס לאינטרנט והתחיל לחפש במנועי חיפוש מילים שמתקשרות לתמונות ואז סוכנים באו אליו הבייתה ורשמו לו הודעה במחשב שהם צריכים לדבר איתו על מה שהוא רשם באינטרנט
ומאז יענו הוא בורח מהם והוא טוען שיש לו מידע שישנה את העתיד ואת פני ההיסטוריה
ועכשיו הוא באוסטרליה ומחכה לחשוף את התמונות.
אישית
אני חושב שזה בולשיט... |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מורן הוא מספר שם על איך שהוא היה בטיול באיזה הר והוא מצא מצלמה ישנה שהיה בה עוד פילם
אז הוא לקח אותה הבייתה ופיתח תתמונות והיה המום
ואז הוא נכנס לאינטרנט והתחיל לחפש במנועי חיפוש מילים שמתקשרות לתמונות ואז סוכנים באו אליו הבייתה ורשמו לו הודעה במחשב שהם צריכים לדבר איתו על מה שהוא רשם באינטרנט
ומאז יענו הוא בורח מהם והוא טוען שיש לו מידע שישנה את העתיד ואת פני ההיסטוריה
ועכשיו הוא באוסטרליה ומחכה לחשוף את התמונות.
אישית
אני חושב שזה בולשיט... |
אם היית קורא עד הסוף היית מבין שהוא לא באמת באוסטרליה... הוא סתם כתב את זה בשביל שהם יחשבו שהוא שם...
עוד שבועיים נראה על מה הוא מדבר |
|
|
| Scorchio |
| קראתי עד הסוף וגם שמתי לב לזה שהוא רשם את זה פשוט שכחתי לציין... |
|
|
| KrazyDJs |
אין לי כוח לקרוא
אני רק יודע ש ה 14 במאי זה חרא של יום
יש לי מבחן בספרות, ויום הורים בערב
סעמק... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אין לי כוח לקרוא
אני רק יודע ש ה 14 במאי זה חרא של יום
יש לי מבחן בספרות, ויום הורים בערב
סעמק... |
חחחחחחחחח |
|
|
| KrazyDJs |
אחרי היום הורים
אני חוזר לבצפר עם סימנים....
:nervous: |
|
|
|
|