|
14 May 2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
ווווווו.... הוא ממש הפחיד אותי:nervous:
חחחחחח....
האתר הזה נראה לי מזה פייק חבל על הזמן, אם זה היה כזה מידע סודי הוא לא היה קיים בכלל
אבל הקטע אולי זה לא אמיתי אבל תארו לעצמכם כמה דברים אנחנו לא יודעים,
כמה דברים סודים י בעולם הזה שרוב האנשים לא מודעים לקיומם.
זה מפחיד...:rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
צח תודה על ההסבר ...
הוא לא אומר מה יש בתמונות ?
מה הקטע ? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איזה קטע מעפן זה, ככל שאני ממשיך לקרוא שם אני מבין יותר כמה הוא מזיין את השכל
אם כלהאפ בי איי רודפים אחריו ופורצים לו למחשב אז איך זה שהוא עדיין משלם בכיף על הדומיין דוט קום שלו?
מזה החרא הזה?
בטח הוא מחכה שהרבה אנשים יכירו את האתר ויכנסו והוא יראה שם איזה תמונה של תחת או משהו.
בתכלס זה רעיון ממש טוב, לעשות איזה משהו בסגנון הזה ובתאריך לשים סמיילים ששרים
you are an idiot la la la
ואי אפשר לסגור את החלון
:cool: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
איזה קטע מעפן זה, ככל שאני ממשיך לקרוא שם אני מבין יותר כמה הוא מזיין את השכל
אם כלהאפ בי איי רודפים אחריו ופורצים לו למחשב אז איך זה שהוא עדיין משלם בכיף על הדומיין דוט קום שלו?
מזה החרא הזה?
בטח הוא מחכה שהרבה אנשים יכירו את האתר ויכנסו והוא יראה שם איזה תמונה של תחת או משהו.
בתכלס זה רעיון ממש טוב, לעשות איזה משהו בסגנון הזה ובתאריך לשים סמיילים ששרים
you are an idiot la la la
ואי אפשר לסגור את החלון
:cool: |
חחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי ....
יהיה מגניב הרעיון עם התחת |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
איזה קטע מעפן זה, ככל שאני ממשיך לקרוא שם אני מבין יותר כמה הוא מזיין את השכל
אם כלהאפ בי איי רודפים אחריו ופורצים לו למחשב אז איך זה שהוא עדיין משלם בכיף על הדומיין דוט קום שלו?
מזה החרא הזה?
בטח הוא מחכה שהרבה אנשים יכירו את האתר ויכנסו והוא יראה שם איזה תמונה של תחת או משהו.
בתכלס זה רעיון ממש טוב, לעשות איזה משהו בסגנון הזה ובתאריך לשים סמיילים ששרים
you are an idiot la la la
ואי אפשר לסגור את החלון
:cool: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי אם זה מה שיהיה אני פשוט ישפך מצחוקקקקק אין אין זה יהיה ככ מצחיקק חבל על הזמן
דוגרי גם אלונה צודקת אם זה היה ככ סודי אז מיזמן היו סוגרים לו תדומיין
כמו שאמרתי ניראה לי הבן אדם ראה תסרט אויב המדינה יותר מידי פעמים |
|
|
| hangover |
זה נראה כמו יחצנות לאיזה סרט (משהו בסגנון של פרוייקט המכשפה מבלייר?)
אם הוא היה אומר 15 במאי הייתי אומר שזה על בטוח פרסומת למטריקס...
edit> המממ... אולי יש טרום בכורה ב-14? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by hangover
זה נראה כמו יחצנות לאיזה סרט (משהו בסגנון של פרוייקט המכשפה מבלייר?)
אם הוא היה אומר 15 במאי הייתי אומר שזה על בטוח פרסומת למטריקס...
edit> המממ... אולי יש טרום בכורה ב-14? |
יש משהו במה שאתה אומר אחי יש מצה!
אבל אני באופן כליי סתם ראיתי את זה ופשוט נקרעתי אני וחבר שלי מצחוק:) |
|
|
| Shahar |
| ממ זה לא משהו לקריאה ב 5 דקות אז.. מישהו יכול לסכם בקצרה? |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחח צחוקים אלעד שנפלת בזה :)
אבל תודה שזה הרבה יותר מגניב ומתאגר מהיו אר אנ אדיוט!! :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח צחוקים אלעד שנפלת בזה :)
אבל תודה שזה הרבה יותר מגניב ומתאגר מהיו אר אנ אדיוט!! :D |
זה ממש היה מעצבן אני פשוט שונא תדברים האלה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחח
ואללה באמת ה-14 במאי זה יום לפני יציאת הסרט המטריקס.......
אולי יש לו תמונות שמוכיחות שאנחנו בעצם כל הזמן הזה חיים בתוך מטריקס כזה תחת שלטונם של רובוטים, ואנחנו בעצם מייצרים להם חשמל.......
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Ariels |
| רועי יא בן של זונה |
|
|
|
|