|
14 May 2003 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Ariels
רועי יא בן של זונה |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
what is the kesher? |
|
|
| Ariels |
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Ariels
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
משתתף בצערך אח שלו |
|
|
| cluBBer |
מה זה הסרט המפחיד הזה
איזה פחד
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
יש משהו במה שאתה אומר אחי יש מצה!
אבל אני באופן כליי סתם ראיתי את זה ופשוט נקרעתי אני וחבר שלי מצחוק:) |
ומי זה החבר שלך?
רגע, ראית את זה אתה, ואז גם חבר שלך שלא ראה את זה נקרע מצחוק?
:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ומי זה החבר שלך?
רגע, ראית את זה אתה, ואז גם חבר שלך שלא ראה את זה נקרע מצחוק?
:rolleyes: |
אכןןןןןןןןןןןןןןןן תתתתתעעעלומממממממממממה
:p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
אכןןןןןןןןןןןןןןןן תתתתתעעעלומממממממממממה
:p |
אכן אכן
אולי הוא קרא את זה, והצחוק שלו היה כל כך חזק שזה שידר אנרגיות צחוק שהגיעו גם לחבר שלו..... דרך השיערות בפופיק..... :wtf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
דרך השיערות בפופיק..... :wtf: |
:eek: :eek: :eek: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק!!!!!!!!
אבל יש סיפור מעניין מאחורי האתר....
לא קראת את הסיפור שהוא מנסה לספר לך?? :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך |
גם לי זה קרה בפעם הקודמת אינעל ראבאק ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
גם לי זה קרה בפעם הקודמת אינעל ראבאק ... |
אבל זה לא אותו דבר אומרים לך!!!!!!
זה לא פותח לך מיליון חלונות וקורא לך אדיוט!!
פשוט כנס ותראה מה זה |
|
|
| arik |
אני מקווה שלא שחכתם מזה:)
טם טדדהדהטם!!!!!!!!
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|