return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
14 May 2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Ariels
רועי יא בן של זונה


:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
what is the kesher?
Ariels
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך
Sniper
quote:
Originally posted by Ariels
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך



חחחחחחחחחחחחחחחחח
משתתף בצערך אח שלו
cluBBer
מה זה הסרט המפחיד הזה
איזה פחד
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
יש משהו במה שאתה אומר אחי יש מצה!
אבל אני באופן כליי סתם ראיתי את זה ופשוט נקרעתי אני וחבר שלי מצחוק:)


ומי זה החבר שלך?
רגע, ראית את זה אתה, ואז גם חבר שלך שלא ראה את זה נקרע מצחוק?
:rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ומי זה החבר שלך?
רגע, ראית את זה אתה, ואז גם חבר שלך שלא ראה את זה נקרע מצחוק?
:rolleyes:


אכןןןןןןןןןןןןןןןן תתתתתעעעלומממממממממממה
:p
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Flotser
אכןןןןןןןןןןןןןןןן תתתתתעעעלומממממממממממה
:p


אכן אכן

אולי הוא קרא את זה, והצחוק שלו היה כל כך חזק שזה שידר אנרגיות צחוק שהגיעו גם לחבר שלו..... דרך השיערות בפופיק..... :wtf:
Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
דרך השיערות בפופיק..... :wtf:


:eek: :eek: :eek: :nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק!!!!!!!!
אבל יש סיפור מעניין מאחורי האתר....
לא קראת את הסיפור שהוא מנסה לספר לך?? :stongue:
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
על הלינק שהוא נתן, אני עם מיליון חלונות באקפלורר
ואין לי כח לסגור את החלון כי כל השאר יפלו גם
קיצור כמו ניגר שעה אני לוחץ על הכפתורים
רועי, פעם הבאה שאני רואה אותך אני שותל אותך

גם לי זה קרה בפעם הקודמת אינעל ראבאק ...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
גם לי זה קרה בפעם הקודמת אינעל ראבאק ...


אבל זה לא אותו דבר אומרים לך!!!!!!
זה לא פותח לך מיליון חלונות וקורא לך אדיוט!!
פשוט כנס ותראה מה זה
arik
אני מקווה שלא שחכתם מזה:)

טם טדדהדהטם!!!!!!!!

אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement