return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
14 May 2003
View this Thread in Original format
oDrori
http://www.14may2003.com/
מה תם חושבים על זה? אני אישית שמתי לי ככה ליתר בטחון לינק על הדסקטופ שאני לא אשכח לבדוק... מקסימום זה מתיחה לא נורא.
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
http://www.14may2003.com/
מה תם חושבים על זה? אני אישית שמתי לי ככה ליתר בטחון לינק על הדסקטופ שאני לא אשכח לבדוק... מקסימום זה מתיחה לא נורא.


מעניין.. מעניין מאוד, אני אישית נראה לי מאמין לזה
אבל יש כמה דברים

1) למה דווקא 14 במאי...
2) איך זה שהוא משתמש ב
.COM DOMAIN
והסוכנים של הפרדרציה כבר לא הורידו את האתר מזמן?
3) איך זה שהם לא ראו מאיזה אינטרנט קפה הוא כותב ותפסו אותו כבר או לפחות מצאו את המיקום שלו

יש הרבה שאלות..
אבל חפיף.. שמתי ב
BOOKMARK..
ונחכה ל14

ועוד משהו.. לא נראה קצת מוזר שאם זה היה כ"כ חשוב הסוכנות לא הייתה מנסה לשרוף את זה באיזה יער נידחף בשומקום?.. אלה משמידה את זה עם חומרים כימים או משו כזה?
arik
מוזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אם נניח נצא מנקודת הנחה שזה אמיתי
אז מה כבר יכול להיות בתמונות!!!!!!!!!!!!!??????????????????????


אולי חייזרים????
אולי משהו שקשור לקדושה?????
אולי חתול שמזדיין אם כלב???

אי אפשר לדעת
אני מניח שנחכה בתקווה שהמחשב שלי לא יקרוס מאיזה וירוס קטלני
בגלל השוקיסט הזה
מגיוור 2
למה דוקא ב 14
ואיך זה שבמקרה גם יש לו חדר חשוך מיוחד לפיתוח וגם במקרה הוא זה שמצא את המצלמה

מוזר!!!
ומעניין מה הוא כתב במנוע חיפוש
YuVaL
אולי תרופה לסארס??
:P
arik
quote:
Originally posted by YuVaL
אולי תרופה לסארס??
:P

לא יודע למה אבל לא נראה לי שזה תרופה יובל:)
luckystrike
טוב מישהוא יכול לקצר ולהגיד לי מה היה כתבו שם למה ממש לא היה לי כוח
לקרוא ולהבין ...
על מה הוא מדבר בדיוק ?
Hell_Copter
הנה עוד משהו בסגנון של זה...

תלחצו פה
luckystrike
רועי לא אכפת לי מה זה איתך אני לא לוקח סיכון יותר
יא מעצבן !
שמישהוא אחר ילחץ ויגיד מה יש שם !
ובלי לשתף עם היצור פעולה !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לא אכפת לי מה זה איתך אני לא לוקח סיכון יותר
יא מעצבן !
שמישהוא אחר ילחץ ויגיד מה יש שם !
ובלי לשתף עם היצור פעולה !


לך תזדיין!!!!
אתה חושב שכל פעם שאני ישים לינק זה יהיה הדבר הזה שיתקע לך את המחשב?!?!
אתה אשכרה חי בסרט... פרנואיד שכמוך!!!
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך תזדיין!!!!
אתה חושב שכל פעם שאני ישים לינק זה יהיה הדבר הזה שיתקע לך את המחשב?!?!
אתה אשכרה חי בסרט... פרנואיד שכמוך!!!



חחחחחחחח ימניאק!!!!!
שוב פעם עשית את זה ימניאק


מממ בכל אופן דוגרי ניראה לי הבן אדם חיי בסרט או שהוא מושפע מהסרט אויב המדינה לא יודע זה נישמע לי ממש ממש סרט חח כאילו שחשבתי על זה יש מלא שאלות נניח שזה אמיתי כל מה שנישאר זה לחכות ל14 ולראות מה ככ הולך לשנות לי את הדרך מחשבה.. ומה יגרום לי להיתעורר

טוב יש לי מגן עוד שעה אז אני במיקלחת וביצפר אניעל הבוק

ביי ובהצלחה לי

Rising
פפפפפפפפפפפפפ

זה שיא השטויות...
מספיק אלעד האכיל אותי סרטים על משהו שעמד לקרות ולא קרה....

בנאדם כזה מסכן משלם על דומיין בשביל לכתוב את השורות האלה...
Sniper
quote:
Originally posted by Rising
פפפפפפפפפפפפפ

זה שיא השטויות...
מספיק אלעד האכיל אותי סרטים על משהו שעמד לקרות ולא קרה....

בנאדם כזה מסכן משלם על דומיין בשביל לכתוב את השורות האלה...



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זוכר תקטע הזה?!@
חהחהחהחה

בקיצר נחכה לתאריך הזה וניראה מה ככ חשוב :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement