|
סיבה הכי מטומטמת שהלכתם עליה מכות
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מאה אחוז הלכתם מכות על הסיבות הכי מפגרות בעולם
פה המקום לשפוך מה הייתה הסיבה ומי ניצח ומה הלך
:D |
|
|
| nesher |
אך , הילדים האלה מה יש להם בראש
מוזר , הנוער של היום
:tongue2 |
|
|
| oDrori |
פעם אחרונה שהלכתי "מכות" (גם כן) נראה לי הייתה בכיתה ג' ... ניר ואני שנינו רצינו את הלגו ולא הייתי מוכן לוותר אז הוא תקף
:p |
|
|
| luckystrike |
הממממ סיפורי מכות תמיד זה טוב ...
קיצר פעם הלכנו לגנוב קרשים ללג בעומר שהיינו יותר קטנים
נראה לי כיתה ט בערך ... ושמרו על הבניין שגנבנו ממנו קרשים איזה שניים
שאבא שלהם קבלן והתחילו לצעוק עלינו שלא נגנוב מהבניין של אבא שלהם ואז התחלנו לדבר איתם ולהתחבר
איתם והם אמרו לנו שנגנוב מילדים קטנים קרשים והם הראו לנו מאיפה ועזרו לנו לגנוב וכמו מאנייקים הלכנו וגנבנו איתם איזה מאתיים פלטות לילדים תימנים קטנים מאיזה מדורה ליד ... אלוהים יודע למה השניים האלה עזרו לנו
קיצר בזמן שסחבנו להם את הפלטות וגם כמה בקבוקי שתייה גנבנו למה היה
חם מאוד - הם צרחו עליינו שהם יביאו את האחים שלהם ואנחנו כזה
באדישות - כן כן תביאו גם את הדודות ...
קיצר היינו כולה אני ועוד שני חברים שלי (שמרנו על הקרשים בתורניות
אם אני לא טועה והיה אחרי הצהריים תורנו ...) ואנחנו
ככה הולכים בסוטול עם הדברים שגנבנו להם ופתאום מגיעים שלוש רולות
ענקיים אחד מהם עם קרש שבקצה יש מסמרים ועוד אחד עם אלת בייסבול !
אני וחבר שלי רואים אותם מרחוק ומתחילים להחליף צבעים !
דפקנו ריצה לביית של החבר השלישי שמשום מה נעלם לנו ופתאום ראינו מהשיחים
את החבר שלנו (השלישי) בא לשלושה ומדבר איתם וזה - התברר שהוא חבר טוב
של אחד מהם מהשכונה שלו ...
והילדים הקטנים אמרו לשלושה האלה להרוג אותנו וחבר שלי הזה עושה
להם - "לא זה לא אנחנו זה שתי אלה" ומצביע על השתיים ששמרו
על הבניין ועזרו לנו לגנוב את הקרשים - ואז השלושה רולות עלו לבניין החצי-בנוי - ופוצצו את השניים האלה במכות !!!
חבל לכם על הזמן - בחיים לא ראיתי כאלה מכות אכזריות עם הקרש לתוך הפנים
ועם האלת בייסבול לעצמות יא אללה רציתי לבכות בשבילם ...
השניים האלה התחילו לדמם ...
קיצר היה נחמד :)
אנחנו הסתכלנו מהצד ואז עישנו נרגילה עם השלושה רולות האלה ...
:)
יש לחבר'ה שלנו סיפורים כאלה בשפע ... |
|
|
| -CosmicFire- |
איזה סיפור חחחח :]
לפני כמה זמן
אני וחברים שלי שיחקנו כדורגל אחרי ביתספר
אז איזה ילד אחד זרק אל ילד אחד בננה
לא יודע מאיפה מצא את זה
הקיצר שתיהם התחילו לזרוק אחד על השני אבנים כמו ילדים קטנים..
פתאום
אחת האבני פוגעת במי אם לו אני וחבר שלי...
ככה הקיצר אני והוא קיבלנו קריזה הבאנו לשני אלה מכות רצח
אחד קיבל בעיטה לפנים ממני שפיץ לאף וירד לו מלא דם נראה לי נשבר לו האף
אחר כך חבר שלי בא הביא אבן ענקית ותקע לו אותה בגב(הוא שכב על הריצפה)
אחר כך הבאנו לו כמה בעיתות וזהו :] |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה סיפור חחחח :]
לפני כמה זמן
אני וחברים שלי שיחקנו כדורגל אחרי ביתספר
אז איזה ילד אחד זרק אל ילד אחד בננה
לא יודע מאיפה מצא את זה
הקיצר שתיהם התחילו לזרוק אחד על השני אבנים כמו ילדים קטנים..
פתאום
אחת האבני פוגעת במי אם לו אני וחבר שלי...
ככה הקיצר אני והוא קיבלנו קריזה הבאנו לשני אלה מכות רצח
אחד קיבל בעיטה לפנים ממני שפיץ לאף וירד לו מלא דם נראה לי נשבר לו האף
אחר כך חבר שלי בא הביא אבן ענקית ותקע לו אותה בגב(הוא שכב על הריצפה)
אחר כך הבאנו לו כמה בעיתות וזהו :] |
עטה לו הטלמיד אחי מיצתיין בקיטה נחון? |
|
|
| Flotser |
| חחחחחחחחח מורן יאכזר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אחת האבני פוגעת במי אם לו אני וחבר שלי...
|
לא...:p
חחח, איזה אכזרי אתה...
אני נראה לי מהיסודי לא הלכתי מכות...למרות שהיו כמה הזדמנויות
אבל וויתרי על התענוג.
בדרך כלל אני זה שמנסה לפשר בין הצדדים כי אני חבר של כולם
:D |
|
|
| NyKoN |
אני גם לא הולך מכות
לא ממש כיף למרות שאם צריך אז יש גב רציני שלא ממש יצא לי לבדוק איך הוא עובד ואני תמיד מפחד מהצד השני שיש לו גב יותר גדול משלי ושבסוף יזיינו אותי מכות
בכל מקרה היום היה המקרה היחיד שכמעט הלכתי מכות אבל חבר שלי יצא גבר והפריד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחחחחחח מורן יאכזר |
למה אכזר ?
אני לא עשיתי כלום חוץ מלברוח לביית של חבר שלי :)
ואז לחזור ולראות את השניים המסכנים האלה חוטפים מכות
ולהריץ צחוקים עם הרולות ...
היה נחמד הצחקתי אותם רצח את הרולות האלה ... עד עכשיו אני רואה אחד מהם
מדי פעם ... זכרונות ... |
|
|
| KrazyDJs |
לא סובל ממש לריב מכות
אלב כל פעם אני רב עם החבר הכי טוב שלי בבצפר
כאילו סתם מכות...
על דברים הכי מפגרים..
נגיד אנחנו רבים בהתחלה מי יותר מפגר, אני או הוא
מתחיל וויכוח סוער עם קללות וגידופים :D
ואז המכות...
כל הכיתה מתאספת מסביבנו...
ושניה לפני שהמורה באה אנחנו נפרדים, מחלקים אחד לשני כאפות שטות
וצוחקים אחד על השני...
ordinarey day in my school... |
|
|
| Tarantula |
אני זוכרת פעם אחת בגן ילדים, רבתי עם איזה ילד על מכונית צעצוע
שהוא לא היה מוכן לתת לי אז התחלתי להרביץ לו..
ובסוף חטפתי לו את המכונית:D
הריב הזה השאיר לי צלקת על הכף יד...:\
הגלגל של המכונית חתך לי את היד..:(
ואני זוכרת גם בכיתה ו' רבתי אבל בלי מכות עם איזה מישהי שרצתה להעיף אותי מהנדנדה:D
מאז אני ילדה טובה לא רבה יותר:D
חוץ משנה שעברה שילדה אחת מזה עיצבה אותי שהיא כמעט חטפה כפה
אבל באמת היה מגיעה לה,
שתבינו הילדה הזאת פשוט שנאה אותי למה.. לא יודעת
היא כל הזמן הסתכלה עליי בעינים מוזרות, ודיברה שטוית עליי
לאז פעם אחת חטפתי קריזה וניגשתי עליה שתסביר למה
מאותה פעם אין יותר מבטים..:D |
|
|
|
|