return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Summer Party @ "Dabush" Beach, Hertzelia
View this Thread in Original format
Black-Dragon
אנשים אני גאה להודיע על המסיבה שאני וחבר שלי אורן מארגנים
ב30.5.2003
הכניסה חופשית
שתייה קלה ובירות במחירים מוזלים

כנסו
Party Invetation

:)
כולכם מוזמנים !
GLoBaL-MUZiK
טוב לראות אותך פה :)) אני רואה שהצלחת להתחבר מחדש אחרי הכל
Black-Dragon
כן חזרתי :)
טוב לראות גם אותך אחי
arik
ואיי איזה הפקה
איזה ליין
איזה ריגוש
אין מצב שאני לא שם
מסיבת השנה:)

זה תגובה מספיק נחמדה אלי?:)
Black-Dragon
חחחחחחחחחחחחחחח
מפגר!!!
:)
רק באמת חסר לך שאתה לא בא... אתה צריך להראות לי את ריקוד הקופים שלך
arik
quote:
Originally posted by Black-Dragon
אתה צריך להראות לי את ריקוד הקופים שלך

פחחחחחחחח הוא המציא את זה הרגע אף פעם לא אמרתי לו שיש לי ריקוד קופים
:(
Black-Dragon
quote:
Originally posted by arik
פחחחחחחחח הוא המציא את זה הרגע אף פעם לא אמרתי לו שיש לי ריקוד קופים
:(



חחחחחח מה אתה מתבייש אחי זה בסדר
:)

סתם יא גבררררררר
אבל באמת חסר לך שאתה לא מגיע
Sniper
אחי נישמע בן זונה של מסיבה :]]]
כמו שאמרתי אני מקווה שזה לא יפול לי על בגרות או משו
ואז אני יבוא:]
nesher
אני חושב בכיוון של פגישת פורום
אני בא , רוב הסיכויים אם כלום לא ישתבש
מה אתכם?
Black-Dragon
quote:
Originally posted by nesher
אני חושב בכיוון של פגישת פורום
אני בא , רוב הסיכויים אם כלום לא ישתבש
מה אתכם?


וואלה אחי אני לא יודע מה היה בזמן שלא הייתי אבל בזמנו תמיד קבענו ואף פעם לא יצא
אם זה השתפר המצב הזה אז סבבה יהיה מעניין לראות את כולם

Black-Dragon
Hello....anyone?
:\
DJentlman
אני מבין שהמסיבה לצעירים בני 15-16?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement