|
Summer Party @ "Dabush" Beach, Hertzelia
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
אנשים אני גאה להודיע על המסיבה שאני וחבר שלי אורן מארגנים
ב30.5.2003
הכניסה חופשית
שתייה קלה ובירות במחירים מוזלים
כנסו
Party Invetation
:)
כולכם מוזמנים ! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| טוב לראות אותך פה :)) אני רואה שהצלחת להתחבר מחדש אחרי הכל |
|
|
| Black-Dragon |
כן חזרתי :)
טוב לראות גם אותך אחי |
|
|
| arik |
ואיי איזה הפקה
איזה ליין
איזה ריגוש
אין מצב שאני לא שם
מסיבת השנה:)
זה תגובה מספיק נחמדה אלי?:) |
|
|
| Black-Dragon |
חחחחחחחחחחחחחחח
מפגר!!!
:)
רק באמת חסר לך שאתה לא בא... אתה צריך להראות לי את ריקוד הקופים שלך |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אתה צריך להראות לי את ריקוד הקופים שלך |
פחחחחחחחח הוא המציא את זה הרגע אף פעם לא אמרתי לו שיש לי ריקוד קופים
:( |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by arik
פחחחחחחחח הוא המציא את זה הרגע אף פעם לא אמרתי לו שיש לי ריקוד קופים
:( |
חחחחחח מה אתה מתבייש אחי זה בסדר
:)
סתם יא גבררררררר
אבל באמת חסר לך שאתה לא מגיע |
|
|
| Sniper |
אחי נישמע בן זונה של מסיבה :]]]
כמו שאמרתי אני מקווה שזה לא יפול לי על בגרות או משו
ואז אני יבוא:] |
|
|
| nesher |
אני חושב בכיוון של פגישת פורום
אני בא , רוב הסיכויים אם כלום לא ישתבש
מה אתכם? |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by nesher
אני חושב בכיוון של פגישת פורום
אני בא , רוב הסיכויים אם כלום לא ישתבש
מה אתכם? |
וואלה אחי אני לא יודע מה היה בזמן שלא הייתי אבל בזמנו תמיד קבענו ואף פעם לא יצא
אם זה השתפר המצב הזה אז סבבה יהיה מעניין לראות את כולם |
|
|
| Black-Dragon |
Hello....anyone?
:\ |
|
|
| DJentlman |
| אני מבין שהמסיבה לצעירים בני 15-16? |
|
|
|
|