|
!___anna Kournikove Naakt___! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Voor een man ziet ze er niet slecht uit nee.
wat zeg je het is een vrouw???
Ahhhhhhhhhhh
* nachtmerrie * |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Voor een man ziet ze er niet slecht uit nee.
wat zeg je het is een vrouw???
Ahhhhhhhhhhh
* nachtmerrie * |
hahaha, ken je nagaan, als je met dr zit te sexen, douwt ze je gewoon naar beneden: "likken, slap jong!!!"
Damn, ik begin ook een nachtmerrie te krijgen:confused: |
|
|
| Dj Lex |
| Haha LOL optimus trance. Ik hou niet van die bazige wijven en dat zijn Venus en serena wel denk ik. |
|
|
| Kartikeya |
| hahaha van die mammoet tanks:D |
|
|
| Kartikeya |
weet je wat ik me nou afvraag.....
zou die gast die naast Hornikova ligt vanuit zijn ooghoeken achterzijn zonnebrilletje haar een beetje zit te begluren...
zou wel hondsbrutaal zijn:) |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
weet je wat ik me nou afvraag.....
zou die gast die naast Hornikova ligt vanuit zijn ooghoeken achterzijn zonnebrilletje haar een beetje zit te begluren...
zou wel hondsbrutaal zijn:) |
zou een grote idioot zijn, moest hij dat niet doen |
|
|
| Robvef |
| Ik vind Martina Hingis er ook niet echt verkeerd uitzien. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik vind Martina Hingis er ook niet echt verkeerd uitzien. |
of wat dacht je van die zwitserse Schett:D , ik had haar nog nooit gezien voor Roland Garros,maar dat is een lekkertje hoor!
Overigens Anna blijft de nummer 1:) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
of wat dacht je van die zwitserse Schett:D , ik had haar nog nooit gezien voor Roland Garros,maar dat is een lekkertje hoor!
Overigens Anna blijft de nummer 1:) |
Ik zal eens even gaan zoeken naar die Schett. En er komt op dit moment niemand in de buurt van Anna. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
weet je wat ik me nou afvraag.....
zou die gast die naast Hornikova ligt vanuit zijn ooghoeken achterzijn zonnebrilletje haar een beetje zit te begluren...
zou wel hondsbrutaal zijn:) |
Hey zou dat haar vriendje niet gewoon zijn.
En zoek is naar Jana Kandarr, het is een Duitser, mar wel lekker. |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik vind Martina Hingis er ook niet echt verkeerd uitzien. |
getverdemme...die's lelijk, bah!
:D laters |
|
|
| Dj Lex |
| Ja, daar ben ik het mee eens, ik vind Martina ook niet lekker hoor |
|
|
|
|