return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
!___anna Kournikove Naakt___! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Robvef
OK sorry. Neem me niet kwalijk. Een paar jaar geleden, toen ze nog lang haar had, toen wel.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
OK sorry. Neem me niet kwalijk. Een paar jaar geleden, toen ze nog lang haar had, toen wel.

hehe ik neem het je niet kwalijk, ieder zijn mening, ik vind haar een arrogante snol.
Robvef
Ja qua karakter is er niet echt op voorruit gegaan. BTW, wat ben jij ook vroeg bezig. Kan niet zonder he ;)

Greetz
Dj Lex
quote:
Ja qua karakter is er niet echt op voorruit gegaan. BTW, wat ben jij ook vroeg bezig. Kan niet zonder he ;)

Greetz

Hmmm ja, ik had eerste 2 uur vrij, dus ja of blijven maffen of hier de boel ff checken. Niet echt lastig dacht ik zo
Robvef
Ach het is vrijdag, dat betekent dus: geen te doen. Dus ook voor mij was de keuze niet zo moeilijk
Dj Lex
quote:
Ach het is vrijdag, dat betekent dus: geen te doen. Dus ook voor mij was de keuze niet zo moeilijk

Werk je op kantoor? Das niet zo mooi in de zomer
Robvef
Ach het heeft ook z'n voordelen. Maar in de zomer is het niet echt leuk nee. Maar zo heeft elk beroep wel zijn voor- en nadelen.
Dj Lex
quote:
Ach het heeft ook z'n voordelen. Maar in de zomer is het niet echt leuk nee. Maar zo heeft elk beroep wel zijn voor- en nadelen.

Ja is waar ik wil in de haven gaan werken en dan is het juist in winter weer kut
Robvef
Precies
!_PeTrUs_!
quote:
Ik vind Martina Hingis er ook niet echt verkeerd uitzien.
Ik zal volgende week (ja dan kan ik weer internetten) ff een foto posten waar ze allebei op staan ha ha

Robvef
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik zal volgende week (ja dan kan ik weer internetten) ff een foto posten waar ze allebei op staan ha ha

Als je volgende week pas weer kan internetten, hoe kun je dan nu replyen op een post. :D :D :D :D
!_PeTrUs_!
Omdat ik aankomende week niet kan internetten..

quote:

Als je volgende week pas weer kan internetten, hoe kun je dan nu replyen op een post. :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement