|
!___anna Kournikove Naakt___! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
| OK sorry. Neem me niet kwalijk. Een paar jaar geleden, toen ze nog lang haar had, toen wel. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
OK sorry. Neem me niet kwalijk. Een paar jaar geleden, toen ze nog lang haar had, toen wel. |
hehe ik neem het je niet kwalijk, ieder zijn mening, ik vind haar een arrogante snol. |
|
|
| Robvef |
Ja qua karakter is er niet echt op voorruit gegaan. BTW, wat ben jij ook vroeg bezig. Kan niet zonder he ;)
Greetz |
|
|
| Dj Lex |
Ja qua karakter is er niet echt op voorruit gegaan. BTW, wat ben jij ook vroeg bezig. Kan niet zonder he ;)
Greetz |
Hmmm ja, ik had eerste 2 uur vrij, dus ja of blijven maffen of hier de boel ff checken. Niet echt lastig dacht ik zo |
|
|
| Robvef |
| Ach het is vrijdag, dat betekent dus: geen te doen. Dus ook voor mij was de keuze niet zo moeilijk |
|
|
| Dj Lex |
Ach het is vrijdag, dat betekent dus: geen te doen. Dus ook voor mij was de keuze niet zo moeilijk |
Werk je op kantoor? Das niet zo mooi in de zomer |
|
|
| Robvef |
| Ach het heeft ook z'n voordelen. Maar in de zomer is het niet echt leuk nee. Maar zo heeft elk beroep wel zijn voor- en nadelen. |
|
|
| Dj Lex |
Ach het heeft ook z'n voordelen. Maar in de zomer is het niet echt leuk nee. Maar zo heeft elk beroep wel zijn voor- en nadelen. |
Ja is waar ik wil in de haven gaan werken en dan is het juist in winter weer kut |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik vind Martina Hingis er ook niet echt verkeerd uitzien. | Ik zal volgende week (ja dan kan ik weer internetten) ff een foto posten waar ze allebei op staan ha ha |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik zal volgende week (ja dan kan ik weer internetten) ff een foto posten waar ze allebei op staan ha ha |
Als je volgende week pas weer kan internetten, hoe kun je dan nu replyen op een post. :D :D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Omdat ik aankomende week niet kan internetten..
Als je volgende week pas weer kan internetten, hoe kun je dan nu replyen op een post. :D :D :D :D |
|
|
|
|
|