return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
!___anna Kournikove Naakt___! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Omdat ik aankomende week niet kan internetten..

hebbie ook toets week ofzo?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Lex

hebbie ook toets week ofzo?

He He, nee hoor. Die periode heb ik al achter de rug... Ik woon door de weeks in Enschede en daar hebbe we geen Internet in Huis, kan wel op school enzo...maar ja. Binnenkort krijgen we ADSL daaro, dus dan ben ik hier 24 uur per dag...
Dj Lex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

He He, nee hoor. Die periode heb ik al achter de rug... Ik woon door de weeks in Enschede en daar hebbe we geen Internet in Huis, kan wel op school enzo...maar ja. Binnenkort krijgen we ADSL daaro, dus dan ben ik hier 24 uur per dag...

jaja. Nou ik heb wel over een paar weken een toetsweek, dus dan zal ik hier ook niet veel meer zijn
TranceFool
quote:

jaja. Nou ik heb wel over een paar weken een toetsweek, dus dan zal ik hier ook niet veel meer zijn

JA he, geloof ie het zelf. Jij bent gewoon overaddicted, jij blijft toch 24 uur per dag op deze site vasgeplakt, hahaha:D :D :D
Blik
vanaf woensdag heb ik toetsweek:(, maar ik zal er denk ik nog wel een tijdje op zitten
tango
yeah, ik heb aankomende week toetsweek. zal gewoon de dagelijkse hoeveelheid online zijn denk ik :D .

grtz,
TNG
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

JA he, geloof ie het zelf. Jij bent gewoon overaddicted, jij blijft toch 24 uur per dag op deze site vasgeplakt, hahaha:D :D :D

Nou ik denk het niet, want het hangt erom of ik over ga of niet.
Partyhardy!
hier volgen nog ff twee plaatjes van miss Anna!:D :D

Remy D
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Hehe ook leuk en ze blijft lekker :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D

Hehe ook leuk en ze blijft lekker :D

jaja, maar wel zo fake als het maar kan

TranceFool
quote:

Nou ik denk het niet, want het hangt erom of ik over ga of niet.

Das klote, ff nog maar goed leren dan he, succes;)

Ik heb ook een toetsweek, maar dat stelt heel weinig voor, maar 5 toetsen, waarvoor ik er voor twee maar echt goed hoef te leren, dus ik heb het met die toetsweken niet zo slecht als jullie.

Latuurrzzzz....
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Volgens mij zijn ze verwijderd, want ik zie ze niet :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement