return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
!___anna Kournikove Naakt___! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Blik
komt omdat ze op brinkster staan, die hebben een maximale bandwijdte ofzoiets, en daar zijn ze nu dus overheen en je kunt ze morgen dus pas weer zien, als je er vroeg bij bent
Dwingo
quote:
Originally posted by Dj Lex


jaja, maar wel zo fake als het maar kan


Inderdaad, moet je die onderste foto maar eens kijken.
Je ziet als ik het goed heb haar bh-bandjes naast die bandjes van haar shirt, maar de foto suggereert dat ze helemaal geen bh draagt. En als tennisters geen bh-s zouden dragen zou ik naar heel wat meer wedstrijden kijken!
New Wave
Grappige foto's :D
Blik
quote:
Originally posted by Dwingo

.... als tennisters geen bh-s zouden dragen zou ik naar heel wat meer wedstrijden kijken!


goh jij ook al. ik denk dat vrouwentennis dan opeens de populairste sport word van de wereld......:D
Robvef
quote:
Originally posted by Blik


goh jij ook al. ik denk dat vrouwentennis dan opeens de populairste sport word van de wereld......:D


Als er dan ook nog wat meer lekkere wijven bijkomen, wordt het de sport met de hoogste kijkdichtheid bij mannen.
Henkie_henk
LoL een kijkdichtheid van 10 cm ja.. van je beeldbuis.. har har.. zow die was goed zeg.. :rolleyes:
New Wave
Wanneer komt er weer vrouwen tennis op tv?










:D
New Wave
donders, hoe zet ik dat plaatje er goed op, ik krijg niets te zien........?
Dj Lex
haha das toch niet zo moeilijk. gewoon img en dan de link
New Wave
Hij doet het al :-) angelfire en geocities lieten geen directe links toe naar hun pages........de eikels.....

Robvef
quote:
Originally posted by New Wave
Hij doet het al :-) angelfire en geocities lieten geen directe links toe naar hun pages........de eikels.....


Ik zou een DoS aanval op hun servers gaan doen als ik jou was!!! :D :D :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Robvef


Ik zou een DoS aanval op hun servers gaan doen als ik jou was!!! :D :D :D


Ja zou ik ook doen lol... hey rob voor jou heb ik nog wel verhaaltje..

post ik nog weles.. Iemand ging fokke met de sub7 makers haha.. werd die ff op alle mogelijk manieren gruwelijk ge ownd.. 400 zombies die je helemaal platbomme haha.. *sorry* Die is echt creepy...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement