|
22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| Leuk natuurljk, maar zal wel retedruk worden :/ |
|
|
| Blik |
als ik kan (moet misschien werken bij tennistoernooi Rosmalen) ben ik zeker van de partij. Zal waarschijnlijk in het park gehouden worden aangezien Breda Barst daar ook gehouden word. En dat is gunstig want dan kan ik vanaf de kamer van mijn zus naar Tiesto kijken :D
(als het natuurlijk klopt) |
|
|
| kreischer2000 |
| gaaf! misschien kom ik wel ff langs! |
|
|
| Kakao |
| Ah , das een zondag. Ben er blij als het door gaat, vlak bij huis! |
|
|
| ChooChoo |
| Hé dit klinkt interessant! ik zal er waarschijnlijk ook wel weer bij zijn :) |
|
|
| Menno |
| Op 22 juni organiseert Stichting B.O.D. events een nieuw evenement in Breda. Het gaat hier ook om een gratis toegankelijke dance evenement. De naam van het evenement is "Sunrise Breda" en vindt plaats op het Chasséveld nabij het centrum. Binnenkort meer informatie hierover op deze site. Vanaf 20 mei is de website Sunrise online. |
|
|
| Jesse |
Chassé parking ligt naast/achter het Chassé theater (duh), tegenover het enorme parkeerterrein waar altijd de kermis van Breda neergezet. Het is ongeveer 5 min lopen vanuit het centrum.
Geloof niet dat het zo'n enorme ruimte is maar ik zal er zijn iig! |
|
|
| MaGiK54 |
| Coool, hier ga ik waarschijnlijk wel ff langs :D |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by stevesimon
Hoe ben je hieraan gekomen? |
Site BOD Events |
|
|
| Blik |
| als het ook echt op 22 juni is kan ik helaas niet, anders was ik zeker wel ff langsgeweest... |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by stevesimon
Ik heb gehoord over een black hole party op 22 juni (zondag) in Breda.
Dezelfde mensen die Boulevard of Dance hebben georganiseerd organiseren ook dit feest.
DJ: Oa Tiesto en andere dj's van zijn black hole team zoals Cor Fijneman en Ton TB.
Ook zal er een gast dj zijn van een ander label; Marco V
Het is overdag en in de buitenlucht en entree is gratis!
|
Damn!!!
Overdag kan ik niet :(
Benieuwd tot hoe laat ze doorgaan, misschien kan ik 's avonds nog ff komen.
Lijkt me echt relaxed. Is het nu op een of andere parkeerplaats? In een park zou wel veel beter zijn... |
|
|
| DJ D-Man |
OMG!!! :eyes: :D :eyes:
Das bijna bij mij om de hoek!! Eindelijk eens een aansprekend feest hier in de buurt. Raar is dat eigenlijk, dat zoiets niet eerder in Breda was... We hebben hier toch Black Hole, Tiesto, Cor Fijneman, Dazzle en nog een hele zooi nieuwe talentvolle dj's, terwijl de enige plek voor dance de Spock is, waar ook niet meer dan 200 man in gaat... :(
Maar even on-topic, de Chasse-Parking is inderdaad een grote moderne parkeergarage, vorig jaar geopend, maar geen locatie voor een feest, dus het zal inderdaad wel op het Chasse-veld zijn. Een flink groot plein, als ze tenminste het hele plein gebruiken (het bestaat uit 2 delen). Het plein ligt aan de rand van het centrum, net binnen de singel. Zal best een aardig feestje worden daar :D |
|
|
|
|