return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE-- (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jesse
In het park zullen de komende jaren steeds minder feesten/festivals etc gegeven worden omdat het slecht is voor het park. Niet qua vervuiling maar de grond wordt er harder van wat zeer slecht is voor het groeien van de bomen etc.

Tiesto had trouwens al eerder het plan om een gratis feest te geven in Breda, tijdens de Tiësto Solo's-tijd. Maar de gemeente kwam te laat met toestemming dus ging dat feest niet door. Maar nu wel!

O en Chasséparking: je hebt beneden en boven parkeerplaatsen...misschien het Outdoor & Indoor principe? ;)
Jesse
Het staat al in de BN - De Stem (Regionale krant hier)

Link naar de Stem

quote:

Dinsdag 06 mei 2003 - BREDA - Dj Tiësto is zondag 22 juni de hoofdact op een gratis toegankelijk dancefestival in Breda. De party in de open lucht is een initiatief van de Dordtse stichting Boulevard of Dance en wordt grotendeels door de gemeente Breda gesubsidieerd.

Het is voor het eerst sinds zijn uitverkiezing tot 'beste dj van de wereld' dat dj Tiësto (Tijs Verwest) weer in zijn geboorteplaats te zien is. Het afgelopen jaar was de met prijzen overladen dj vrijwel continu op tournee.
Zijn optreden in Breda is te danken aan een aantal danceliefhebbers uit Dordrecht, verenigd in de stichting Boulevard of Dance (B.O.D.). De stichting heeft de afgelopen drie jaar dancefestivals in de open lucht georganiseerd in Dordrecht. Het succes was zo groot, dat de stichting haar idee ook in andere steden wil uitproberen.
Via contacten met het bevriende Bredase platenlabel Black Hole (van dj Tiësto) kreeg het plan gestalte om populaire trance-diskjockeys in hun eigen stad op een groot festival te laten optreden. Het subsidieverzoek van dertigduizend euro dat de B.O.D. indiende bij de gemeente Breda, werd gehonoreerd. De rest van het benodigde geld komt van sponsors en de stichting zelf.
Naast dj Tiësto zijn ook de dj's Ton T.B., Marco V., Dazzle en Cor Fijneman te zien op het Bredase festival. Dat wordt gehouden op het Chasséveld, de parking tegenover het Stadskantoor aan de Claudius Prinsenlaan. Het festival begint om 13.00 uur en is om 22.00 uur afgelopen in verband met de avondrust.


Dus het is tegenover het Chassétheather, ruimte zat!
Jesse
€15.000...:eyes:

en ik maar denken dat Tiesto iets terug wilde geven aan Breda...:rolleyes:
kreischer2000
quote:
Originally posted by Jesse
€15.000...:eyes:

en ik maar denken dat Tiesto iets terug wilde geven aan Breda...:rolleyes:


ik weet niet of ik dat wel wil geloven. die 15000 euro dan
Dj Lex
quote:
Originally posted by kreischer2000
ik weet niet of ik dat wel wil geloven. die 15000 euro dan


Zou het maar wel geloven. Die prijs hanteert hij namelijk al een tijdje
Jappio
Mja waarom niet.. Vind de prijs nog wel acceptabel eerlijk gezegd.. 3 BH-dj's voor 17.000 euro
Teal'k
OMFG! w00h00

Chasseveld is pleuris groot (voor breda zijnde).. Hier kunnen zeker wel een paar duizend lui terecht.. Mooie loopafstand van de Mac :D, mooie loopafstand van het station (5 minuten) voor de lui die niet hier wonen, en maar liefst 5 minuten fietsen van mij thuis :D.. Druk zal het wel worden aangezien het gratis is :D maar goed, dat zal mij het minste bommen.. Gewoon paar kratten bier meejassen en maar feesten !! w00h00
Ding Chavez
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook bij dan. Met paar vrienden van school, waarvan een aantal het woord house geloof ik niet eens kent :p. Moet het natuurlijk wel ook mooi weer zijn he ;)

GreetZ, DC
Jesse
Er is nu trouwens een enorme brand aan de gang in Breda...het nieuwe eetcafé 'de drie Gezusters' staat in brand..pasgeleden geopend en nu al verloren....


(heeft verder niets met tiesto te maken maar wel met Breda..)
Goldiluxe
sounds LUVLY!

Gotta be there :)

Duke2003
t is mij een beetje ver
Blik
quote:
Originally posted by Jesse
Er is nu trouwens een enorme brand aan de gang in Breda...het nieuwe eetcafé 'de drie Gezusters' staat in brand..pasgeleden geopend en nu al verloren...


superkut, helemaal uitgefikt, was net voor 3.2 miljoen verbouwd.

zou er komende donderdag voor het eerst heengaan :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement