|
22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE-- (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
t is mij een beetje ver |
Lekker belagrijk. Je zit de hele tijd te klagen dat je te jong bent voor feesten, je hebt er zelf een draadje over gestart. Nu is er eindelijk een feest met Tiesto, Marco V, Cor, Dazzle enz en het feest is in het openbaar en gratis, zit je weer te klagen dat het te ver is. Ik niet begrijp :conf:
Zo kom je natuurlijk nooit ergens. Denk dat het een klein anderhalf uurtje is met de trein van A'dam naar Breda, dus sleur een stel vrienden mee en ga gewoon :D ;) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Lekker belagrijk. Je zit de hele tijd te klagen dat je te jong bent voor feesten, je hebt er zelf een draadje over gestart. Nu is er eindelijk een feest met Tiesto, Marco V, Cor, Dazzle enz en het feest is in het openbaar en gratis, zit je weer te klagen dat het te ver is. Ik niet begrijp :conf:
Zo kom je natuurlijk nooit ergens. Denk dat het een klein anderhalf uurtje is met de trein van A'dam naar Breda, dus sleur een stel vrienden mee en ga gewoon :D ;) |
juist ja ik ben dan ook 17 en ga ook gewoon als het gratis is betekent dat dus ook geen controle! (hmpf maar ook 14-jarigen maar ja, zo oud ben ik zelf nou ook weeer niet maarja) |
|
|
| Blik |
het is idd nog geen 2 uur met de trein, je kunt altijd een kaartje met korting kopen aangezien er toch altijd wel studenten in de trein zitten, ben je misschien 16 euro kwijt aan een treinkaartje. Maar dan heb je wel marco v en tiesto...
als je kunt gewoon gaan |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
juist ja ik ben dan ook 17 en ga ook gewoon als het gratis is betekent dat dus ook geen controle! (hmpf maar ook 14-jarigen maar ja, zo oud ben ik zelf nou ook weeer niet maarja) |
Das zo wie zo een klein nadeel van dit soort evenementen, iedereen komt erop af, dus ook alle baggerzakken uit de stad, alle 14-jarige BrEEzAh-sletje (eigenlijk is dat wel geil :crazy: ) Maar lekker belangrijk, gratis is niet betalen dus leuk :D |
|
|
| Partyhardy! |
Echt niet te geloven dit weer! :( altijd weer die gemeentes met hun gezeur! :(
Tiësto mag niet op Chasséveld
Gepost op 17-05-2003 18:51
Zoals wij eerder meldden, zou de Stichting B.O.D een gratis dance-feest organiseren op het Chasséveld in Breda. Oa. Marco V en Dj Tiesto zouden hier optreden, maar nu mag het feest van de gemeente Breda niet gehouden worden op het Chasséveld in het centrum.
BN/De Stem meldde het volgende:
'Zaterdag 17 mei 2003 - BREDA - Het gratis dance-evenement met dj Tiësto op 22 juni mag van de gemeente Breda niet worden gehouden op het Chasséveld in het centrum. Breda verwacht wel 30.000 mensen en dan zou daar een 'onbeheersbare situatie' ontstaan. Gekeken wordt of het parkeerterrein bij NAC geschikter is. De organisatie van het evenement heeft een week om het plan aan te passen.'
(Bron: BN/De Stem)
hopenlijk gaat het nu wél door op het NAC parkeerterrein! :) |
|
|
| Kakao |
Hmmpf, politiek enzo weer :mad:
Dat ze 30000 mensen verwachte joh, tering. Het was wel mooi geweest zo midden in de stad. Hopelijk gaat het nog wel door! Weekej wachten dan maar :( |
|
|
| Jesse |
| Naast het Nac-terrein wordt er nu gebouwd...minder ruimte beschikbaar dus..gaat lekker!:mad: |
|
|
| stampertje |
| Breda, daar hebben ze toch weilanden zat? ;):stongue: :haha: |
|
|
| DJ D-Man |
Volgens mij gaat dat makkelijk, op het parkeerterrein naast het NAC-stadion (achter de eretribune, voor de insiders ;)). Ik schat het zo op ongeveer 1,5 tot 2 voetbalvelden groot. Daar krijg je makkelijk 30.00 man op. Bovendien zullen er dan wel weer wat mensen wegblijven omdat het niet midden in het centrum is.
Ik vind zelf het NAC-parkeerterrein ook wel beter eigenlijk. Van daar kan ik naar huis rollen als ik wil...:D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | | Originally posted by Menno Vanaf 20 mei is de website Sunrise online. |
Hij is er nog steeds niet :'(
Ik ben benieuwd of het wel door kan gaan bij het NAC stadion |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by stevesimon
hey net ff me neef gesproken, ze zijn druk bezig om het toch door te laten gaan bij het Nac Terrein in de buurt, ze gaan alleen wel entree kaarten verkopen van 5 euro om zo een overzicht te krijgen van het aantal mensen die zullen komen.. |
Beter gaat het wel door! :D |
|
|
| dj_spare |
| huuuuuuuu ik ga ook... als het doorgaat dan he! lekker bouncen en bouncen en bouncen ;D |
|
|
|
|