|
22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE-- (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Kakao |
| Ze zijn blijkbaar bang dat de verhuizing grote gevolgen heeft voor de kwaliteit van het feest. Omdat nu alles haastig in elkaar gezet moet worden. Best te begrijpen opzich, wel erg jammer dat het nu niet doorgaat. |
|
|
| John |
| hmm erg jammer... vind de grote schuldige de gemeente breda en tiesto zn management..pleur op met je videoschermen ik wil danse, anders gak wel naar de bioscoop:D en een leuke lichtshow zie je overdag toch geen van.. naja.. geen sunrise breda voor mij:) |
|
|
| Teal'k |
Totdat er pas echt staat dat TIJS heeft gezegd dat het een TOPfeest moet worden, met veel aankleding en lasers en weetikveelallemaalnogmeer, geloof ik pas dat hij dat zelf vind.. Je moet niet vergeten dat 'het' management veel te zeggen hebben, die bepalen een hoop dingen zonder dat tijs er uberhaupt er iets van hoort, en naar mijn mening heeft tiesto nog nooit een feest afgeslagen omdat er geen lichtjes en groote schermpjes waren.. Naar mijn mening hebben we dit dus te danken aan het management.. Dit klinkt niet echt naar bredase mentaliteit namelijk...
Volgens dit management mag dus bijvoorbeeld een directeur van een bedrijf dus niet met zijn klanten praten, maar moet dit via werknemers van hem, omdat hij te goed is voor die taak.. Wat een onzin... |
|
|
| M_Peror |
Vind-t een beetje dubbel, aan de ene kant beetje zwak dat-ie niet komt o.a. "omdat er geen videoschermen zijn". Dat klinkt namelijk naar een overdosis sterallures. Aan de andere kant, als er werkelijk 30.000 mensen op af komen MOET je wel zo iets doen. Anders zijn er 29.500 die geen f*ck zien en achteraf gaan lopen klagen dat het zo'n slecht georganiseerd feest was, "want ik heb Tijs niet eens gezien".
Ik kan me voorstellen, dat als hij dan na zoveel tijd weer een keer terugkomt naar Breda, dat hij het ook GOED wil doen. Al ben ik het met iedereen eens die twijfelt wat in deze discussie nu precies de mening is van Tijs zelf en wat van z'n management.
Blijft staan dat ik er ongelooflijk van baal dat hij niet komt want hij was wel de nr. #1 reden dat ik wilde gaan. Nu zijn Cor Fijneman en consorten ook wel de moeite waard, maar toch... |
|
|
| Engeltje |
vind 't ook wel errug jammer dat ie niet komt... beetje zwak...
was inderdaad ook wel mijn idee om erheen te gaan, tiesto is toch wel vettt... nou ja... wie weet, maartei kan ik met jou meerijden ;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Engeltje
maartei kan ik met jou meerijden ;) |
Tuurlijk! :D
Ben ook wel benieuwd wie ze als vervangende hoofd-act proberen te regelen (als het ze lukt uiteraard). Als ze nou Armin of zo weten te strikken ... |
|
|
| Jesse |
Nou B.O.D. had geloof ik al gezegd goede contacten te hebben met Tom Harding...
Hoop maar dat ze Armin boeken want Tom Harding hoef ik niet te zien! |
|
|
| Ding Chavez |
Om nog meer olie op het vuurtje te gooien.
Met de vierdaagse feesten in Nijmegen komt Tiësto op dinsdag op het Matrixx podium op de waalkade draaien.
Punt 1: Op de Waalkade kun je ook maar ong 5,000 man kwijt zonder dat het echt uit de hand gaat lopen.
Punt 2: Daar hing vorig jaar ook geen groot video scherm of een redelijke lichtshow. Maar wie weet dit jaar dan wel.
Ik blijf het nog altijd vaag vinden waarom hij afgezegd heeft en volgens mij is er dan ook wel wat meer aan de hand. Maarja, speculatie he ;) |
|
|
| Ding Chavez |
| Nog niks over gehoord, behalve dan dat de gemeente eens goed ging kijken of het wel doorgang kan gaan vinden... |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Nog niks over gehoord, behalve dan dat de gemeente eens goed ging kijken of het wel doorgang kan gaan vinden... |
zal wel niet vorig jaar bij blof kwamen er ook duizenden mensen op af en konden ze de veiligheid niet goed in bedwang houden waardoor mensen niet meer werden toegelaten |
|
|
| stanymi |
hi to all Dutch tranceaddicts.
Excuse me for my english...Dutch, i don't try :D
I come from France this weekend and I want to go to Matrixx with Armin, saturday evening and I want to go too @ Sunrise Breda sunday. I know Tiesto has been cancelled... :( bull .
I would know what the definitive lineup...
Anyone could help me ?
Thx to all mates who will want answer to me and thx to nederland for his GREAT trance music ! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by stanymi
hi to all Dutch tranceaddicts.
Excuse me for my english...Dutch, i don't try :D
I come from France this weekend and I want to go to Matrixx with Armin, saturday evening and I want to go too @ Sunrise Breda sunday. I know Tiesto has been cancelled... :( bull .
I would know what the definitive lineup...
Anyone could help me ?
Thx to all mates who will want answer to me and thx to nederland for his GREAT trance music ! |
Sunrise Breda is cancelled! |
|
|
|
|