|
Bussresa till Sensation White!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Biljetterna till festen e slutsålda!
Lineup till WHITE Edition:
22.00 Marnix
0.00 Ferry Corsten
1.40 Armin van Buuren
3.20 Megamix
3.40 Marco V
5.20 Johan Gielen |
|
|
| reveal |
| vem har signat upp? jag är jävligt sugen |
|
|
| sipowitz |
Signade upp mig för ett par timmar sen... fy fasiken va härligt det kommer bli! Sensation är ju trots allt sensation... =)
Men frågan är vad mer man ska åka på... dancevalley eller natureone...
Glorie, du har signat upp va? |
|
|
| reveal |
det var världens lättaste beslut
nu har även jag signat upp mig :D
[jävligt djup röst] seeeeennssaaaaation [/jävligt djup röst] |
|
|
| ScuL |
nu är jag nästan säkert att jag ska gå till Sensation White..
min bästa svenska kompis kommer ner till Holland den här sommaren..
hoppas att han kan bli här i samma helgen :)
tror inte att han har nånsin varit på sådana fester :p
i fjol gick jag till Black edition men musiken var liten tråkigt (bara Megamixen, Marco V och Dana var grymmt). Denna år låter Black edition även tråkigare alltså det e klart att jag föredrar White :) |
|
|
| Amnezia |
hum blir lite smått intresserad, förfest för mystery kasnke...;)
men 600 för bilj??:eyes: rena england priserna ju.....va e d frågan om..:p hehe
länken till listan funkar inte tror jag...hum:conf: |
|
|
| ScuL |
biljetterna är 55 euro precis.
man får 10 euro tillbax om man inte tar DVD:n lr abbonnemangen på ID&T magazine..
men jag vet inte hur de räkna med utlandare.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
vill signa upp mig på stört!
MEN har inte cash till entrébiljetten just nu, hur länge brukar dom finnas kvar?? |
|
|
| mindshooter |
| jag drar nog på detta.... men fan vilka priser ändå.... konstigt att inte bussen går från sthlm? då kostar det ännu mer att ta sig ner till linköping :\ |
|
|
| zamson |
| inte från sthlm *buhu* d va lite tråkigt...jobbigt o ta sig till linköping som mind sa... blir ju minst 4-500 i extra kostnader?? |
|
|
| mindshooter |
*kallar på trancemobilen med stor spotlight försedd med mall av bil*
stevo, stevo, stevo ;) |
|
|
| reveal |
| steve ska med, inget snack om saken :D |
|
|
|
|