|
מכות
|
View this Thread in Original format
| Ragnarok |
.אתם לא מכירים אותי.. אבל נשר כן
עכשיו כמו שאתם יודעים נשר קלאבר לא קטן ולא מזמן התווכחנו, ותוך כדי וויכוח הוא טען שאם הוא קורא לכולכם לחדרה אתם אחד אחד תדפקו לי מכות.
...אז אני סתם בא לראות אם זה נכון
אני יודע שזה ילדותי אבל ככה נשר... ילד קטן וגלמוד, אז אני רוצה לראות אם באמת תבואו לחדרה לדפוק לי מכות בגלל שאני מציק לנשר
ואם לא, זה מוכיח כמה ילד עלוב וקטן נשר שהוא קורא כביכול לאנשים מהאינטרנט לדפוק לאנשים מכות.
אז תענו על הסקר :) |
|
|
| MasterP |
זה תלוי במזג האוויר
אחי מה אתה אידיוט מה זה הסקר המטומטם הזה
רק על הסקר הייתי בא לחדרה לדפוק לך מכות |
|
|
| nesher |
אוקייייי
עכשיו , הויכוח שלנו לא הלך ככה
תקראו לי ילד קטן או משהו כזה
אבל זה דורש הסבר
הוא פשוט אמר שאתם כולכם חבורה גדולה של חננות
אז אמרתי לו , בוא אני יביא כמה מהם ותרגיש כמה הם חננות
עכשיו זה ילדותי , מאוד אפילו
אבל זה סתם הדגמה, כי אני לא שם עליו ביצה |
|
|
| Ragnarok |
.אז יאללה סבבה בואו כולכם
נקבע פה יום ושעה |
|
|
| Tarantula |
פייי יאללה
ילד אתה דפוק |
|
|
| KrazyDJs |
:rolleyes:
מוזר...הנוער של היום |
|
|
| Rising |
:)
רותם החננה היחיד פה |
|
|
| Sniper |
ואללה
Ragnarok
תלא מכיר פה אף אחד אז למה תסתם מבלבל תמוח
?
ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות???
שים עליו זין
ואני אישית לא יזיז תאצבע בשביל לבוא לתת לו מכות למה אנשים עליו זין ולא מתיחס למה שהוא אומר
וגם אם כן ואני חננה אז סבבה:]
לי טוב איך שאני והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה
כל עוד הוא לא מכיר אותי
וברגע שהוא יכיר אותי אם הוא יגיד עדיין שאני חננה אז זה משהו אחר |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Sniper
ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות???
|
אם לא שמת לב
אני לא שם
:D |
|
|
| Flotser |
מה הכתובת שלך ירברברקום!!!!!?!?!?!?!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
עוד דקה פלוצר בא לחרבן לך על הקודקוד!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Rising |
חחח מיכאל..
בואנה מי הצביע לא ? :) |
|
|
|
|