return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
מכות
View this Thread in Original format
Ragnarok
.אתם לא מכירים אותי.. אבל נשר כן
עכשיו כמו שאתם יודעים נשר קלאבר לא קטן ולא מזמן התווכחנו, ותוך כדי וויכוח הוא טען שאם הוא קורא לכולכם לחדרה אתם אחד אחד תדפקו לי מכות.

...אז אני סתם בא לראות אם זה נכון

אני יודע שזה ילדותי אבל ככה נשר... ילד קטן וגלמוד, אז אני רוצה לראות אם באמת תבואו לחדרה לדפוק לי מכות בגלל שאני מציק לנשר

ואם לא, זה מוכיח כמה ילד עלוב וקטן נשר שהוא קורא כביכול לאנשים מהאינטרנט לדפוק לאנשים מכות.

אז תענו על הסקר :)
MasterP
זה תלוי במזג האוויר

אחי מה אתה אידיוט מה זה הסקר המטומטם הזה
רק על הסקר הייתי בא לחדרה לדפוק לך מכות
nesher
אוקייייי
עכשיו , הויכוח שלנו לא הלך ככה
תקראו לי ילד קטן או משהו כזה
אבל זה דורש הסבר
הוא פשוט אמר שאתם כולכם חבורה גדולה של חננות
אז אמרתי לו , בוא אני יביא כמה מהם ותרגיש כמה הם חננות
עכשיו זה ילדותי , מאוד אפילו
אבל זה סתם הדגמה, כי אני לא שם עליו ביצה
Ragnarok
.אז יאללה סבבה בואו כולכם

נקבע פה יום ושעה
MoSH_MaN
אתה המסכן
Tarantula
פייי יאללה
ילד אתה דפוק
KrazyDJs
:rolleyes:
מוזר...הנוער של היום
Rising
:)

רותם החננה היחיד פה
Sniper
ואללה
Ragnarok
תלא מכיר פה אף אחד אז למה תסתם מבלבל תמוח
?

ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות???
שים עליו זין
ואני אישית לא יזיז תאצבע בשביל לבוא לתת לו מכות למה אנשים עליו זין ולא מתיחס למה שהוא אומר
וגם אם כן ואני חננה אז סבבה:]
לי טוב איך שאני והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה
כל עוד הוא לא מכיר אותי

וברגע שהוא יכיר אותי אם הוא יגיד עדיין שאני חננה אז זה משהו אחר
nesher
quote:
Originally posted by Sniper
ונשר אחי מה זה משנה לך אם הוא קורא לנו חננות???



אם לא שמת לב
אני לא שם
:D

Flotser
מה הכתובת שלך ירברברקום!!!!!?!?!?!?!

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

עוד דקה פלוצר בא לחרבן לך על הקודקוד!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Rising
חחח מיכאל..

בואנה מי הצביע לא ? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement