return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
סלקטורים לעתיד... שימו לב
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
http://news.walla.co.il/?w=//385413
DjChook
איך ידעתי שזה מה שיהיה רשום בפנים

חבל עליהם :(

ערסים תמורת שלום :) חח
Flotser
לא נעים כל הסיפור הזה
:nervous:
TTman
גועללללללל נפשששששששש
פשוטטטט זוועה
אוףףףף ומה שהכי מרגיז שאין מה לעשות
בכל מקום יש ערסים...
הם כמו נמליםםםםםם

סעמקקקק איזה מרגיזזז
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad:
Scorchio
לא שאני מצדיק את התגובה הקיצונית של הבחור כן...
אבל זה יכול להיות מאוד מתסכל שרק בגלל ההופעה החיצונית שלך לא יכניסו אותך למועדון ואני מבין תכעס שלו
זה כמו שיאסרו על כושים להכנס למועדון
או שהיה פעם כתבה על חיילי צה"ל שנתנו תנשמה בשטחים חודשיים
הם יצאו לשבת רצו ללכת למועדון בתל אביב ובגלל שיש להם חזות מזרחית לא הכניסו אותם.
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
לא שאני מצדיק את התגובה הקיצונית של הבחור כן...
אבל זה יכול להיות מאוד מתסכל שרק בגלל ההופעה החיצונית שלך לא יכניסו אותך למועדון ואני מבין תכעס שלו
זה כמו שיאסרו על כושים להכנס למועדון
או שהיה פעם כתבה על חיילי צה"ל שנתנו תנשמה בשטחים חודשיים
הם יצאו לשבת רצו ללכת למועדון בתל אביב ובגלל שיש להם חזות מזרחית לא הכניסו אותם.


מסכים איתך בכל מילה ואות ונקודה
:]]
MASTERsplinter
סנוב צפונבון ולבנבן כמוני תמיד עובר סלקציה
זה דבר בריא
והיום קוראים לזה מעצבי אוכלוסיה
בכל אופן הבהמה הזה צריך לשבת בכלוב..
Flotser
quote:
Originally posted by Scorchio
לא שאני מצדיק את התגובה הקיצונית של הבחור כן...
אבל זה יכול להיות מאוד מתסכל שרק בגלל ההופעה החיצונית שלך לא יכניסו אותך למועדון ואני מבין תכעס שלו
זה כמו שיאסרו על כושים להכנס למועדון
או שהיה פעם כתבה על חיילי צה"ל שנתנו תנשמה בשטחים חודשיים
הם יצאו לשבת רצו ללכת למועדון בתל אביב ובגלל שיש להם חזות מזרחית לא הכניסו אותם.


יש גם כזה שיר של פישי הגדול
:)

פישי הגדול - האויב
:crazy:
KrazyDJs
איזה בן זונה הערס הזה...
הלוואי עכשיו המקום היחיד שהוא יכנס אליו זה הכלא



quote:
Originally posted by Flotser
יש גם כזה שיר של פישי הגדול
:)

פישי הגדול - האויב
:crazy:


פישיש הגדול - אני סמל מיני

יותר יפה :crazy:
Hell_Copter
מכיר את הקטע הזה טוב מאוד...
אני גם שומר וגם לי יצא להיות סלקטור בין היתר במסיבה בתכלת
אחר כך העבירו אותי לעמוד בכניסה ליד הצ'קר יענו זה ששם חותמת ולוקח את הכרטיסים
קיצר... היה מכות במועדון שם
ואמרו לי לא לתת לאף אחד לצאת
אז סגרתי את הדלת... ואנשים התחילו ללחוץ והכל בסוף הוצאתי איזה אחד אמרתי לו אתה לא חוזר פנימה מילה שלי
והוא התחיל לזיין את השכל שאני יוציא את חברים שלו והכל
ואז הוא שם עליי יד... לא הרביץ... שם עליי יד
השתגעתי כמעט הרגתי אותו שם והוא עושה לי להרגע למה הוא יכנס בי והכל
אני עושה לו רוצה לנסות אותי עכשיו אני יזיין אותך מכות ועוד 10 שומרים גם יזיינו אותך... קיצר... סתם את הפה והלך




ויש עוד סיפור... גם קרה בתכלת... אבל לא שאני עבדתי...
בפורים היה מסיבה משולשת של האנגר תכלת ובייס
קיצר הציבו שם מעל 80 שומרים מהחברת אבטחה שלי...
אחד מהם... בגיל שלי שאני מכיר היה בתכלת מאחורה כזה...
קיצר באו אליו שניים והתחילו להטריד אותו
אחד בן 30 בערך ואחד בן 17 או אנערף...
הם ממש הטרידו אותו ובסוף הוא זיין את שניהם במכות... ואז שבאו עוד שומרים לעזור לו הוא שם לב שיורד לו דם מהרגל
הבנזונה דקר אותו 8 דקירות ברגל!!!
הבוס שלי באופן רגיל היה מזיין אותו מכות למה מי הוא בכלל שיתחיל עם שומר.... אבל שהוא ראה את הדקירות ברגל הוא חטף אמוק
הם לקחו את השניים מאחורי ההאנגר לאיזה פינה
ועם 10 שומרים רוסים רולות זיינו להם את החיים!!!! הוא אמר לי שבחיים הוא לא הרביץ ככה
והוא היה עצבני רצח!!! מישהו בא לשאול אותו משהו הוא עשה לו סתום את הפה והוריד לו איזה סטירה או משהו
תחשבו מה זה... אתה לוקח ילד בן 18 מהבית שלו לעבודה וצריך לדאוג לו
שיחזור בשלום והוא נדקר :whip: :whip: :whip: :whip:

מכה מה שהולך היום בארץ הזאת!!

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Scorchio
לא שאני מצדיק את התגובה הקיצונית של הבחור כן...
אבל זה יכול להיות מאוד מתסכל שרק בגלל ההופעה החיצונית שלך לא יכניסו אותך למועדון ואני מבין תכעס שלו
זה כמו שיאסרו על כושים להכנס למועדון
או שהיה פעם כתבה על חיילי צה"ל שנתנו תנשמה בשטחים חודשיים
הם יצאו לשבת רצו ללכת למועדון בתל אביב ובגלל שיש להם חזות מזרחית לא הכניסו אותם.


נכון צודק בכל מילה..
הסלקטורים האשכנזים האלה!!!ERRR
HyPeRSoNiC
עצוב לשמוע את הדברים האלה

אבל עובדה שלא מכניסים את האנשים האלה והם ישר שולפים סכין! אז תחשבו שזה היה יכול לקרות בתוך המועדון.........
אז יש צדדים ממש טובים בסלקציה
אבל אולי הם טועים לפעמים...... אז יש מה לשפר.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement