|
סלקטורים לעתיד... שימו לב (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא...
מגניב זה יהיה להחטיף שוקר לאשך
לחטוף יהיה קטלני ביותר... :rolleyes:
שוקר זה לא מה שאתם חושבים של המצית שעושה לך כזה צביטה קטנה
זה וואחד מכת חשמל!!
זה מעלף את הבנאדם והוא מתחיל לפרפר כזה
וזה יכול לגרום לתופעות לוואי מסוכנות אחר כך |
אז תביא אחד למיטה היום בלילה......
נראה מה זה מסוגל לעשות
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
|
|
| Gil Shwarts |
זה מזכיר לי קטע שהיה בפורום בב"ש לפני כמה שנים
חבורה של 14 ערסים, אבל ערסים ערסים
הגיעו לפורום ורצו להיכנס בכניסה של הוי איי פי
ועומדים שם 2 שומרים עם אלות ומבוטים ומה שאתם לא רוצים
קיצר השומרים לא הכניסו אותם בטענה שאין להם כרטיס סגול קהה (וי איי פי)
לא בגלל איך שהם נראים או משהו כזה
קיצר הם התחילו לעשות להם בלאגן
לצעוק עליהם לקלל אותם
תוך שנייה וחצי הגיעו למקום איזה 20 שומרים
יצאו מכל מיני חורים חחחחח לא יודע מאיפה הם באו
והתחילו להרחיק אותם מהמקום
רק בדיבורים... אמרו להם ללכת לכניסה הרגילה
והם לא רצו, התחילו לדחוף אותם ולעשות להם בלאגן
אז נגמרה לשומרים הסבלנות
הם קפצו עליהם
פיצצו להם ת'צורה במכות
אחרי 10 דקות הגיע עוד רכב ויצאו ממנו עוד 4 ערסים
ונכנסו לבלאגן
אז כמה מהשומרים התלבשו על אחד מהם וניפחו אותו מכות עם האלות
20 דקות אח"כ הגיעה ניידת
טרנזיט...
עצרה את כל הערסים שיכלו להיכנס לניידת
חלק מהערסים הוסעו לסורוקה לטיפול נמרץ ואח"כ למעצר
זה היה קטע הורג
ואני רואה את הכל מהצד ונשפך מצחוק |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ויש עוד סיפור... גם קרה בתכלת... אבל לא שאני עבדתי
בפורים היה מסיבה משולשת של האנגר תכלת ובייס
קיצר הציבו שם מעל 80 שומרים מהחברת אבטחה שלי...
אחד מהם... בגיל שלי שאני מכיר היה בתכלת מאחורה כזה...
קיצר באו אליו שניים והתחילו להטריד אותו
אחד בן 30 בערך ואחד בן 17 או אנערף...
הם ממש הטרידו אותו ובסוף הוא זיין את שניהם במכות... ואז שבאו עוד שומרים לעזור לו הוא שם לב שיורד לו דם מהרגל
הבנזונה דקר אותו 8 דקירות ברגל!!!
הבוס שלי באופן רגיל היה מזיין אותו מכות למה מי הוא בכלל שיתחיל עם שומר.... אבל שהוא ראה את הדקירות ברגל הוא חטף אמוק
הם לקחו את השניים מאחורי ההאנגר לאיזה פינה
ועם 10 שומרים רוסים רולות זיינו להם את החיים!!!! הוא אמר לי שבחיים הוא לא הרביץ ככה
והוא היה עצבני רצח!!! מישהו בא לשאול אותו משהו הוא עשה לו סתום את הפה והוריד לו איזה סטירה או משהו
תחשבו מה זה... אתה לוקח ילד בן 18 מהבית שלו לעבודה וצריך לדאוג לו
שיחזור בשלום והוא נדקר :whip: :whip: :whip: :whip:
מכה מה שהולך היום בארץ הזאת!! |
אין אין זה רק בישראל ככה מטומטמים ואחר כך חוטפים בראש... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אין הצדקה לא להכניס אדם למועדון בגלל צבע עור. |
נכון..
עכשיו בגלל הגיל שלי אני לא הולך למועדונים שעושים בהם סלקציה אבל אם יגידו לי משהו בגלל הצבע של העור אני ישתגע..
אני תימני מרוקאי וקיבלתי עור של תימני... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
נכון..
עכשיו בגלל הגיל שלי אני לא הולך למועדונים שעושים בהם סלקציה אבל אם יגידו לי משהו בגלל הצבע של העור אני ישתגע..
אני תימני מרוקאי וקיבלתי עור של תימני... |
מסכן... :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מסכן... :) |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| -CosmicFire- |
למה מסכן?!!??!
אני שמח עם העור הזה ואני מעדיף להיות חום מאשר לבן...
למה חברים שלי שונאים אשכנזים משהו לא יאומן!!!!!!!!
כל אחד אשכנזי שמתחיל איתם מרביצים לו יותר בגלל שהוא אשכנזי |
|
|
| Rising |
אחי יא שרוט... צבע עור שחום כזה זה סבבה..אין פה ויכוח אבל צבע חום תימני?
אף אחד לא רוצה ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
למה חברים שלי שונאים אשכנזים משהו לא יאומן!!!!!!!!
כל אחד אשכנזי שמתחיל איתם מרביצים לו יותר בגלל שהוא אשכנזי |
תקן אותי אם אני טועה אבל אתם לא יותר טובים מהסלקטורים שלא מכניסים "אנשים בעלי חזות מזרחית"1 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קשה מאוד למצוא
ואני אומר לך מנסיון
אני גם במסיבה בתכלת עשיתי חיפוש אצל אנשים...
אתה מעביר עליהם יד בכיסים והכל...
אבל אם יש למישהו בזין או בנעל סכין אין לך מצב למצוא
למרות שהעברתי יד איפה שהנעל... עדיין קשה לזהות |
אפשר למצוא הכל אם יש גלאי מתכות כזה שחייבים לעבור בתוכו - כזאת
מסגרת כמו שיש בשדה תעופה ...
כזה דבר יש בחממה ... אתה מוציא כל כלי ממתכת עד שאתה לא מצפצף
והם פאנאטים שם - לפעמים חגורות ודברים קטנים מצפצפים והם
אשכרה מחכים שיורידו הכל ...
פעם היה לי אולרון קטנצ'יק חמוד כזה מחובר למחזיק מפתחות
והבן זונה השומר שמשגיח על הבודק האלקטרוני שם לי את זה בשמירת
חפצים כי אסור יענו אולר - וזה היה מיני פיצקלעך ... שכחתי
לקחת את זה וזה נשאר שם סעמ'ק ...
אבל שמה מה לעשות כן הם כן קובעים לפי צבע עור כמה שזה מגעיל הם לא מכניסים
שחורים, כהים וכו' רק בגלל הצבע ...
ויש שם שלוש סלקציות עד לסינון האחרון בכניסה ... הם פאנאטים
לגמרי אבל זה מה שהופך את המועדון לטוב
:)
הכי מגניב זה הסלקציה למכוניות שיש להם קילומטר לפני המועדון בכביש
הם אשכרה מסובבים מכוניות שיש בהם רק בנים , או שיש כהים
או שחורים וכל מיני כאלה ...
סתם מגעיל ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אפשר למצוא הכל אם יש גלאי מתכות כזה שחייבים לעבור בתוכו - כזאת
מסגרת כמו שיש בשדה תעופה ...
כזה דבר יש בחממה ... אתה מוציא כל כלי ממתכת עד שאתה לא מצפצף
והם פאנאטים שם - לפעמים חגורות ודברים קטנים מצפצפים והם
אשכרה מחכים שיורידו הכל ...
|
זה לא ריאלי
גם יעלה סתם עוד כסף וגם מעכב את הכניסה...
אם יש לחץ אז זה יהיה מכה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא ריאלי
גם יעלה סתם עוד כסף וגם מעכב את הכניסה...
אם יש לחץ אז זה יהיה מכה |
ראסמיי אחייי
אבל כפי שהכרתי את המדינה שלנו בתקופה האחרונה היא תעשה ''הכול '' כדי שיהיה בטוח במקומות בילוי |
|
|
|
|