|
סלקטורים לעתיד... שימו לב (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ראסמיי אחייי
אבל כפי שהכרתי את המדינה שלנו בתקופה האחרונה היא תעשה ''הכול '' כדי שיהיה בטוח במקומות בילוי |
תסביר את עצמך למה ממש לא הבנתי לאן אתה חותר... :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
באמת בחממה עושים בדיקה בדיקה חבל על הזמן
אחרי שעברת תגלאי מתכות עושים עליך בדיקה יסודית כזאת
כמו שעושים בכל מקום
בכל אופן זה באמת מעקב תכניסה צריך לחכות כמה דקות טובות ואז יש את הכניסה עצמה למסיבה ששם תצריך לחכות עוד קצת זמן |
|
|
| KrazyDJs |
אממ
בנוגע לבצע עור זה באמת קטע מסריח
אני קצת שזוף..לא ממש "שחום"
ובינתיים למסיבות שהלכתי, לא עוש לי בעיות
so im happy :D
ובנוגע למקרה..
אתמול היה בעיתון מעריב את הכתבה על זה
וביצפאן דיברו על זה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תסביר את עצמך למה ממש לא הבנתי לאן אתה חותר... :rolleyes: |
חחחחחחחחח
באמת נראה לך שהוא יסביר, וגם אם כן, האם תבין אותו?
חחחח... מסטול, מסטוך הבן אדם הזה..:haha: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח
באמת נראה לך שהוא יסביר, וגם אם כן, האם תבין אותו?
חחחח... מסטול, מסטוך הבן אדם הזה..:haha: :crazy: |
גם נכון... :crazy:
ואל תתחילו לעשות עכשיו אני שחור קקי ועובר סלקציות
או אני לבן כמו סיד ומביאים לי על זה מכות
ובכיתה ח אין סלקציה!!!
ורוב הסלקציות שיש בארץ זה על מסיבות גדולים אם אין לך תעודה...
אם יש מועדון שעושה פעם ב כזאת סלקציה רצחנית כמו החממה אז שיהיה להם לבריאות |
|
|
| hangover |
אין קשר בין צבע עור לסלקציה (טוב לפעמים כן).
לא מכניסים ערסים זה נכון, אבל זה לא רק צבע העור שעושה את הערס.
תאמינו לי יש לי חבר נראה מזה ערסוואת, אבל שהוא יוצא לדיסקוטקים הוא לובש חולצת בטן ורודה ומעיל פרווה - נראה כמו הומו אורגינל.
נכנס לכל מקום בלי שום בעיה.
אני אשכנזי לבן וחנון אבל יותר קונסרבטיבי בלבוש ואביזרים, אז לוקח לי יותר זמן להיכנס.
edit> אה וכמעט שכחתי... תמיד טוב לבוא עם איזה גדוד של בנות ואז אין שום בעיה
[ציטוט של שחף, סלקטורית בטי אל וי]
זה גבר - בא עם 4 בחורות
[/ציטוט] |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם נכון... :crazy:
ואל תתחילו לעשות עכשיו אני שחור קקי ועובר סלקציות
או אני לבן כמו סיד ומביאים לי על זה מכות
ובכיתה ח אין סלקציה!!!
ורוב הסלקציות שיש בארץ זה על מסיבות גדולים אם אין לך תעודה...
אם יש מועדון שעושה פעם ב כזאת סלקציה רצחנית כמו החממה אז שיהיה להם לבריאות |
אררר כן.. ויש תזונות שגם בהסעה למקום בודקים לך תעודת זהות לפני שאתה עולה לאוטובוס...
ויש לך גדוד של ילדים שבודקים להם אחד אחד... ואחד אחד חוזר הביתה למה לא מעלים אותו וזה סתם מעכב
:whip:
ואז שאתה סוף סוף נכנס לאוטובוס אתה מגלה שהכל מפוצץ ואתה צריך לעמוד כל הנסיעה
:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
אררר כן.. ויש תזונות שגם בהסעה למקום בודקים לך תעודת זהות לפני שאתה עולה לאוטובוס...
ויש לך גדוד של ילדים שבודקים להם אחד אחד... ואחד אחד חוזר הביתה למה לא מעלים אותו וזה סתם מעכב
:whip:
ואז שאתה סוף סוף נכנס לאוטובוס אתה מגלה שהכל מפוצץ ואתה צריך לעמוד כל הנסיעה
:nervous: |
חחחחחחחחחח חמוד אתה!!
אבל דיברתי על חוגרים במסיבות חיילים...
מי נוסע לדיסקוטקים באוטובוס :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא ריאלי
גם יעלה סתם עוד כסף וגם מעכב את הכניסה...
אם יש לחץ אז זה יהיה מכה |
מה לא ראלי ?!?!??
אני מסביר לך שזה מה שיש שם ...
ככה זה שמה וזה אומר שזה ראלי מאוד ... המקום עושה בוחטות כסף
אבל בכל זאת חוץ מזה יש בימי שישי עוד שתי סלקציות שכן קובעים
שם לפי צבע עור וכל מיני חרא כזה ...
בכל אופן סופ"ש הזה - "הצוף" :) מעניין איך יהיה ... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח חמוד אתה!!
אבל דיברתי על חוגרים במסיבות חיילים...
מי נוסע לדיסקוטקים באוטובוס :) |
גם אתה חמוד..
שאין עלייך גרוש אתה מעדיף ללכת להסעה שזה חינם היה...
לא? |
|
|
| luckystrike |
אני זוכר את תקופת הדיסקוטקים עם האוטובוסים ...
היו ימים ...
כיתה ט' הלכנו ל"וירוס" בת"א ותמיד היו הסעות מהמשביר
איזה מקום פצצה ... הוירוס הזה ...
מישהוא מכיר ?
שלוש קומות דיסקוטק ...
אם היום היו פותחים כזה דבר היה הולך בן זונה ...
בגג היה קוקטיילים והראו סרטים
למטה חדר דיי גדול מרכזי עם מיינסטרים ועוד איזה חדר למוזיקה שחורה
ועוד חדר לאלטרנטיבי ...
בצד חדר מזרונים להתחרמנות ועוד חדר בקומה שנייה לנרגילות ושש בש וכאלה
...
מישהוא יודע על מה אני מדבר ? אני לא זוכר אפילו איפה
זה היה בת"א ... רק זוכר שבחופש הגדול בין ט' לי' היינו
שם כל שבוע ...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה לא ראלי ?!?!??
אני מסביר לך שזה מה שיש שם ...
ככה זה שמה וזה אומר שזה ראלי מאוד ... המקום עושה בוחטות כסף
אבל בכל זאת חוץ מזה יש בימי שישי עוד שתי סלקציות שכן קובעים
שם לפי צבע עור וכל מיני חרא כזה ...
|
לא ריאלי שזה יהיה בכל דיסקוטק!!!!!
סתם מבזבז לבעלי המועדון כסף ומעכב את הכניסה מה שהם לא רוצים שיקרה...
ואורן...
אם אתה מדבר על הסעות חינם אז בפנאן שלך
אבל שאני רואה הסעות של חטיבות יוצאות לדיסקוטקים מהמשביר פה אז זה עולה להם כסף |
|
|
|
|